Feb 2, 2015

Herblax Shaklee bantu mudah lawas dan senang membuang




Ada yang bermasalah untuk membuang air besar? Dalam seminggu pun jarang membuang 2,3 kali saja?


Malah Gee pun ada masalah membuang jugak kalau dalam seminggu boleh kira 2,3 kali je.. tapi sekarang Alhamdulillah sejak consume Herblax ni lancar je membuang. Tak perlu duduk lama dalam tandas sekejap je dah siap hihi ..


Patut pun ramai customer suka Herblax. Nak kata pepatah, tak kenal maka tak cinta ..


Yang seronoknya bila ambil Herblax sebelum tidur esok pagi kompom membuang.. tapi ikut atas badan masing2 sebab ia ambil masa dalam 8-12 jam baru perut memulas nak membuang.

Tapi seriuss gee cakap memang best sangaaatt ! Badan rasa bersih je sebab kita boleh rasa segala toksin, najis2 lama kat dalam badan dah keluar.



KEISTIMEWAAN HERBLAX SHAKLEE 

Ia adalah hasil gabungan 9 herba semulajadi terbaik. 


  • ALFALFA LEAVES membersihkan usus, darah dan hati.

  • ANISE SEED merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.

  • BUCKHORN BARK melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan pada usus.

  • BLUE MALVA FLOWER membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.

  • CULVER'S ROOT membantu lebihan air dalam badan dan masalah asma.

  • FENNEL SEEDS mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut.

  • LICORICE ROOT membantu proses detoksifikasi.

  • RHUBARB ROOT merupakan herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina sebagai antibiotik.

  • SENNA LEAVES merangsang tindakan pembersihan lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.



Ringkasnya HERBLAX sangat membantu :
  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersimpan lama dalam tubuh
  • Membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut sekaligus membantu masalah perut buncit dan memejalkan perut
  • Membantu proses detoksifikasi
  • Turut membantu masalah lebihan air dalam badan


Paling menarik HERBLAX memang sangat jimat sebab dalam seminggu tak perlu ambil tiap hari.. 2-3 kali seminggu dah cukup. Cuba kira kalau seminggu ambil 6 tablets HERBLAX bahagi dengan 120 (sebotol herblax ada 120 tabs) dapat tahan berapa lama?? Jimat kan??



Testimoni pengguna Herblax Shaklee










Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.