Mar 26, 2015

Whitehead hilang dengan Makeup Remover Nutriwhite Shaklee



Assalamualaikum dan hi semua !!

Ada masalah whitehead or blackhead ?? 
Apa itu whitehead? Apa itu blackhead ? 


Whitehead dan blackhead adalah kumpulan jerawat yang biasa di hadapi terutama orang Asia.

Whitehead adalah lebihan minyak dan kulit mati yang terperangkap di bawah liang yang tertutup. bila minyak dan bakteria terperangkap ia membentuk jerawat yang berwarna putih (tindak balas oksida). ia boleh terjadi pada semua bahagian muka termasuk badan.

Blackhead adalah lebihan minyak dan kulit mati yang terkumpul atau keadaan di mana pori-pori tersumbat pada permukaan kulit yang terbuka. Bila ia terdedah kepada udara, ia teroksida dan lebihan minyak dan kulit mati tersumbat lalu menjadi hitam. Sebab itu digelar bintik hitam!


Berbagai cara untuk menghilangkan whitehead dan blackhead. Cara terbaik adalah dengan mencegah jerawat dari dalam kerana ia punca utama berlaku whitehead dan blackhead.

Satu lagi alternatif yang mudah dan berkesan yang boleh Cik Gee kongsikan ialah dengan menggunakan Gentle Action Makeup Remover NutriWhite. Remover ini bukan hanya membersih sisa-sisa makeup semata tapi juga membersih muka dari segala kotoran dan debu. Maksudnya remover ini boleh digunakan setiap hari walaupan tidak menggunakan makeup.




- Tunas Pokok Bic menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan

- Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit

- Lembut, tidak berminyak, dan kulit anda akan kelihatan lebih berseri  

- Anggaran satu tiub tahan dalam 6 bulan lebih








 



 




Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.




Continue Reading

Mar 25, 2015

3 sebab orang nak kurus pilih Omega Guard Shaklee




Bagaimana OMEGA GUARD MEMBANTU KURUSKAN BADAN?

Omega Guard kaya dengan asid lemak Omega 3 termasuk EPA & DHA.Omega 3 yang banyak memberi manfaat kepada kesihatan termasuk menurunkan berat badan.

1. OMEGA 3 meningkatkan paras hormon Leptin, sejenis hormon yang mengawal selera makan. Makin rendah tahap Leptin, makin cepat anda rasa lapar.

2. Leptin juga meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus membantu tubuh MEMBAKAR LEMAK LEBIH CEPAT.

3. OMEGA 3 juga merangsang sensitiviti insulin dalam darah. Lebih sensitif sel-sel tubuh kepada insulin, lebih sukar untuk lemak yang dimakan disimpan.



Dalam satu kajian di Australia menunjukkan mereka mereka yang mengambil asid lemak Omega 3 dan bersenam lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang hanya bersenam dan tidak mengambil asid lemak omega 3.

Satu lagi kajian di Jepun dan Czech Republic mencadangkan Omega 3 dapat menghalang pembentukan lemak hodoh pada badan dan kajian yang sama juga turut mencadangkan Omega 3 dapat membakar lebih banyak lemak.







Malangnya tubuh kita tak dapat menghasilkan sendiri asid lemak omega 3. Sebaliknya kita perlu mengambil dari sumber makanan seperti ikan salmon, mackerel, trout, tuna, sardin. 






Kita juga boleh mengambil supplemen omega 3 untuk menambah keperluan Omega 3 di dalam tubuh. Nak order supplemen omega 3 terbaik di dunia? 



Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 






Continue Reading

Mar 24, 2015

4 Cara Vivix Shaklee untuk Kurus | Testimoni Kurus dengan Vivix


Assalamualaikum & Hi  semua !


Bila sebut kurus semua suka kan.. hihi..Gee tahu ramai lagi kat luar sana yang tengah berusaha kuruskan badan.. Gud luck semua !! hehe. Ok sebenarnya kan ada yang terkejut bila Vivix Shaklee ini pun boleh membantu mereka yang nak kurus.


Vivix Shaklee untuk kurus


Bagaimana Vivix Shaklee bantu untuk kurus?


Vivix Shaklee merupakan produk anti penuaan yang terbaik dan terlaris masa kini kerana ianya kaya dengan ekstrak RESVERATROL tulen.


Khasiat Resveratol dalam vivix shaklee untuk kurus :


1.Resveratrol menaikkan metabolisma badan

Makin tinggi metabolisme makin banyak kalori akan dibakar seterusnya proses pembakaran lemak lebih cepat berlaku dari biasa.


2.Resveratrol menghalang pengumpulan lemak dan memusnahkan deposit lemak dalam badan

Dan lemak-lemak ini semua akan digunakan sebagai tenaga. Cara ini sangat berkesan dan selamat dalam penurunan berat badan kerana lemak-lemak tulen yang akan dibuang manakala jisim otot serta tisu-tisu penting yang lain masih dikekalkan.


3.Resveratrol menghalang kenaikan paras hormon estrogen supaya lemak-lemak tidak disimpan. Hormon estrogen ini sebenarnya yang menyebabkan lebih banyak lemak disimpan di dalam badan. Apabila hormon estrogen ini dikurangkan, tubuh akan berhenti menyimpan lemak dan lebih banyak otot akan dibina.



4.Resveratrol juga memberi rasa kenyang dan ini dapat membantu mengurangkan keghairahan dan selera makan.


Kepada anda yang ada masalah KEGEMUKAN atau malas nak ambil banyak jenis supplemen yang lain sila lah berikhtiar dengan Vivix.. Kerana memang terbukti keberkesanannya !




Testimoni vivix shaklee untuk kurus





























Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 


Continue Reading

Mar 23, 2015

7 Tips Pilih Vitamin C Terbaik di Pasaran

Banyak jenis brand vitamin C ada kat pasaran. Macam mana nak pastikan vitamin C yang anda beli berkualiti dan tidak membazir kerana setiap kali membeli ia mesti melibatkan wang anda.


Pastikan ada 7 CIRI-CIRI penting ini apabila membeli supplemen Vitamin C :

1. Dikeluarkan oleh kilang yang mempunyai pensijilan GOOD MANUFACTURING PRACTICES (GMPs).

2. Mestilah mempunyai label 'ethyl cellulose' , 'enteric coating' atau 'food glaze'. Ini menunjukkan produk tersebut mempunyai bioavailability @ keberkesanan yang baik.

3. Pastikan bahan-bahan asas yang digunakan mempunyai COA - Certificate of Analysis.

4. Tidak mengandungi perasa atau pewarna tiruan.

5. Vitamin C yang dihasilkan mempunyai molekul sama seperti yang terdapat dalam buah citrus.

6. Mengandungi bahan semulajadi seperti Bioflavonoids, hesperidin dan rose hips untuk meningkatkan fungsi vitamin C.

7. Menggunakan teknologi sistem pelepasan masa (sustained release) kerana vitamin C adalah vitamin larut air.

(Kredit: Dr Malinda)



 Pilihan Cik Gee pastinya Vitamin C Shaklee !!













Continue Reading