5 sebab ibu berpantang pilih set berpantang Shaklee

Assalamualaikum dan Hi ^_^

Cik Gee nak ucap selamat berpantang buat ibu-ibu yang sedang berpantang dan baru nak mula berpantang. Cik Gee tahu banyak sangat produk untuk ibu berpantang di pasaran sekarang tapi tak tahu nak pilih yang mana satu. Cik Gee cadangkan yang terbaik dan sudah diambil oleh ramai ibu berpantang di luar sana.

Jom .. cik gee nak bagitahu 5 sebab utama ibu berpantang pilih set pantang Shaklee.

Badan lebih bertenaga
Ramai ibu mengadu badan rasa lebih cergas dan bertenaga masa berpantang dengan set pantang shaklee. Bila berjaga malam pun badan tak penat tapi masih bertenaga. Badan tak lemau dengan supplement ESP, B-Complex dan multivitamin Vita-Lea.


Luka cepat sembuh
Ibu yang berpantang dengan set pantang shaklee juga mengaku luka cepat sembuh dalam tempoh 1-2 minggu. Sebabnya supplement zinc yang membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka luka dalaman dan luaran. Untuk ibu yang bersalin secara pembedahan cik gee memang sangat menggalakkan anda mengambil zinc. Bonus makan zinc rambut kurang gugur.


Kulit cantik
Ramai ibu teruja dengan set pantang shaklee sebab dia boleh mencantikkan kulit ibu dan bayi. Kulit makin glowing, muka berseri tak pucat, kulit anak lebih halus dan lembut. Kombinasi supplement vitamin C, protien ESP, B-Complex dan multivitamin Vita-Lea yang banyak membantu mencantikkan kulit dari dalam. Stretch pun cepat hilang dan makin pudar. Seronok tak seronok?


Air susu banyak
Mesti ibu ibu suka bila air susu banyak. Jangan tak tahu set pantang shaklee ini juga bantu tingkatkan susu ibu, susu meriah dan boleh menyusu hingga 2 tahun. Bayi juga cepat kenyang dan kurang meragam. Protien ESP dan supplement lain yang bantu membantu memperbanyakkan susu ibu selain teknik power pumping yang betul.


Tak ada sembelit!
Sembelit masa berpantang memang menyeramkan. Perit o0.. Alhamdulillah dengan set pantang shaklee masalah sembelit dapat diatasi dengan Ostematrix. Kandungan kalsium, magnesium dan vitamin D di dalam Ostematrix yang membantu melancarkan masalah pembuangan atau sembelit ketika berpantang. Terutama magnesium yang sangat penting untuk melembutkan najis dan menggalakkan pergerakan usus lebih lancar.



Inilah set berpantang terbaik dari Shaklee!

http://zianaeunos.blogspot.com/2014/02/set-berpantang-shaklee-untuk-ibu.html
click gambar untuk details


Peringatan dari cik gee bila makan set pantang shaklee ini tak semestinya perlu tinggalkan amalan berpantang cara tradisional sebab supplement shaklee ini Cuma membantu melengkapkan nutrisi dalam badan.


#ShakleeEffect Ibu yang berpantang dengan Set Berpantang Shaklee












Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 





Post a Comment

5 Comments

  1. insyallah dah tahu ttg set bpntng shaklee ni...kalau ada rezeki lgi..boleh cuba set ini..tq for info..membalas kunjungan..dr www.housewifeart.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. PG ada dengar pasal set ni juga. inshaAllah. moga artikel ni membantu bagi mereka yang ingin mencari set ketika berpantang nanti :)

    ReplyDelete
  3. Seronok baca testimoni ibu2 yg berpantang dgn produk ni :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah .. tq semua ats komen 😁

    ReplyDelete
  5. inyslah sampai msanya akn menggunakan set ini

    ReplyDelete