17 January 2017

Testimoni Vivix Shaklee untuk Kencing Manis dan Diabetes


Testimoni Vivix Shaklee dan penyakit kencing manis / Diabetes.

Alhamdulillah. Untuk entri kali ini gee nak share testimoni Vivix Shaklee untuk pesakit Diabetes atau kencing manis. Jom kita cuci mata dulu yer. Moga perkongsian dari gee ni boleh jadi pemangkin semangat untuk anda!

Testimoni Vivix Shaklee Bagi Membantu Penyakit Kencing Manis dan Diabetes







* * *

Ok. Bagaimana Vivix Shaklee ni boleh membantu dan memperbaiki Diabetes @ kencing manis?

Ramuan yang ada dalam Vivix yang terdiri daripada 4 campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol ini sebenarnya banyak memberi manfaat kepada pesakit diabetes.


Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Masalah Kencing Manis / Diabetes

1. Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”).
Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

2. Mengawal kepekatan gula dalam darah
Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

3.Mengelakkan kerosakan mata & menggalakkan penyembuhan luka dengan segera. 
Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

4.Mencegah pembentukan protein AGE
Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.


InshaAllah... dengan ikhtiar Vivix dan mengamal Vivix ni setiap pasti boleh membantu pesakit Diabetes / kencing manis. Dan sangat penting juga untuk menjaga pemakanan harian yer! 






Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif berkenaan Shaklee.

No telefon : 013-5707812 
Link Whatsapp : klik 013-5707812 




Continue Reading

13 January 2017

Jerawat Naik Masa Hamil!


Kenapa Jerawat Naik Masa Hamil?


Aaaaaaa... Jerawat naik masa hamil!

Gambar belah kiri : bulan 8/2016

Jerawat yang sangat kronik. Ya, bagi ruby kroniklah sebab sepanjang hidup tak pernah jerawat naik macam ni. Ruby ni jenis susah nak naik jerawat even period pun. 

Pipi kiri kanan dengan jerawat bernanah & berdarah. Kat kawasan dagu pun sama.. sedeyyy. 

Allah, malu sangat nak keluar rumah. Apatah lagi nak COD Shaklee, memang minta husband je pergi hantarkan.

Nak tengok cermin lagilah tak dek mood. Dengan parut hitam sebab suka picit dan pegang2. Geram!

Sampai anak2 tanya, mak sakit ke? Kenapa muka jadi macam tu mak ? Nanti abang bawak mak pergi klinik nak x ?

Alahaii anak.. soalan yang buat mak rasa down sangat. Macam ni rupanya perasaan orang yang ada masalah kulit. 


***

Belah kanan : 08/01/2017

#shakleeEffect

Alhamdulillah, kulit dah makin ok. Dah boleh senyum lebar. Anak2 dan suami pun perasan perubahan demi perubahan. Gembira sangat!

Apa yang Ruby ambil? Ruby ambil Set Hamil Shaklee. Trimester kedua baru Ruby tambah Omega Guard. 

Mungkin mengandung kali ke 4 ni, hormon tunggang terbalik. Jerawat naik dengan suburnya. Hahahaha. Pengalaman ngeri sungguh. 

-Kredit to Puan Ruby-


Moga perkongsian ini dapat membantu dan jadi inspirasi untuk anda yang ada masalah macam Puan Ruby kita ni. InshaAllah selagi kita berusaha dan berikhtiar pasti boleh!








Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!




Continue Reading

09 January 2017

Vivix Shaklee untuk Jeragat!


Kisah Vivix Shaklee untuk Jeragat

Jom kita baca dulu kisah ini :)

Mak saya umor 48 tahun tahun ni (2016). Kisahnya mak ada masalah jeragat teruk dan satu sebabnya mak ada mengambil pil perancang. Mak tak boleh stop ambil ubat perancang nanti dapat adik .. hihi

Muka mak memang dah lama ada masalah kusam dan berjeragat. Dah macam2 produk dah pakai. Kesan dia elok dan kulit jadi gebu tapi jeragat still lagi boleh nampak. Ada yang macam setompok tanda lahir dah. 

Sampai abah cakap " dahla, dah tak cantik nak wat camne".


Jadi satu hari tu saya bagi la kat mak sebotol Vivix. Mula2 mak ada cakap dia rasa ngantuk la along.. Mak tak boleh buat kerja. Saya cakap teruskan je minum Vivix tu dan juga rajin2 minum air kosong. 
Lepas sebulan kemudian, ada nampak perubahan.. jeragat mak dah makin pudar dan kulit pun nampak bersih! Kawan2 ofis mak pon tegur. Dorang cakap mak nampak muda.. hihi. Sekarang dah nak masok botol ketiga dah mak minum Vivix ni. Hehe.. Selain tu saya pun ada add on Collagen Powder untuk mak. 

Tambahan sepanjang consume Vivix ni asma mak takde menyerang lagi. Harap2 pulih sepenuhnya.. inshaAllah 

[ Testimoni Ibu kepada Puan Akmal]


Alhamdulillah .. semoga perkongsian ini memberi manfaat dan dapat membantu masalah jeragat.


* * *

Vivix Shaklee untuk jeragat


Bagaimana Vivix shaklee membantu masalah jeragat?


1. Vivix shaklee sangat tinggi dengan antioksidan. Antioksidan ini yang membantu mengawal lebihan radikal bebas dalam badan.
Kena tahu ya yang jeragat sebenarnya kesan radang/inflamasi pada kulit akibat radikal bebas. radikal bebas apabila terlalu banyak menyebabkan melanin (pigmen gelap) terhasil tidak normal. Melanin menjadi terlalu banyak hingga belakunya jeragat.

Dan jeragat akan menjadi makin teruk dan menebal apabila sering terdedak kepada cahaya matahari.

2. Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix Shaklee ini juga telah diuji 95% ia dapat  menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat berlaku. Ia bertindak dengan cara meneutralkan kesan sinar UV pada kulit.


3. Vivix shaklee membantu membaiki sel-sel di dalam badan termasuk sel kulit.

Jeragat juga sebenarnya tanda sel-sel kulit kita mula rosak dan penanda awal penuaan kulit sudah berlaku.

Vivix mengandungi campuran polifenol dan resveratrol yang 13 kali ganda lagi berkesan untuk melawan kerosakan sel-sel dan melawan penuaan pada peringkat selular (DNA).


Bagi yang ada masalah jerawat anda boleh mencuba Vivix Shaklee.





Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!



Continue Reading

08 January 2017

Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Kulit | Testimoni Vivix Shaklee Untuk Kulit


Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Kulit dan Testimoni Vivix Shaklee Untuk Kulit

Apa kebaikan pada Vivix Shaklee untuk kulit cantik dan testimoni Vivix Shaklee untuk kulit sihat.

Tapi sebelum itu Gee suka rekomen Vivix dari Shaklee ini jika anda tak suka makan banyak jenis vitamin. Sebabnya Vivix produk Shaklee ini hanya diambil sesudu Vivix sehari saja! Syok kan!

Vivix Shaklee untuk Kulit

Rasa Vivix ini juga sedap. Masam manis buah dia. Efek pun cepat dapat. Kebanyakan mereka yang mengambil Vivix Shaklee untuk kulit ini kebanyakan memberi efek yang bagus!


Apa kebaikan yang ada dalam Vivix Shaklee untuk kulit. Bagaimana produk Vivix Shaklee ini membantu? 

Tapi sebelum tu jom cuci mata tengok Testimoni dari Vivix Shaklee untuk kulit.









Kebaikan Vivix Shaklee untuk Kecantikan Kulit

1- Vivix dalam Shaklee sangat tinggi kandungan dengan antioksidan. Antioksidan ini sangat penting dalam untuk membantu melambatkan tanda-tanda penuaan seperti;

-Kedutan 
-Eye bag
-Bintik hitam 
-Jerawat
-Jeragat 

Khasiat dalam Vivix Shaklee yang sangat tinggi antioksidan ini sangat bagus untuk anda yang banyak terdedah kepada cahaya matahari, UV, dan pencemaran yang boleh menyebabkan kadar penuaan tubuh dan kulit menjadi lebih cepat. Kiranya produk Vivix dari Shaklee ini membantu melambatkan proses penuaan kulit kita dari dalam.




2- Kandungan Resveratrol yang ada dalam Vivix Shaklee ini juga boleh mencerahkan kulit dan membuat kulit menjadi glowing tanpa perlu makeup.


3- Manfaat Vivix Shaklee untuk kulit jeragat? Ya, Vivix Shaklee pun boleh membantu kulit jeragat sebab khasiat dalam Vivix Shaklee ini ada antioksidan yang sangat berkuasa! Antioksidan ini penting untuk membaiki & memulihkan sel-sel kulit mati atau rosak. Sel yang rosak ini yang membuatkan pertahanan kulit lemah dan menyebabkan ia mudah naik jeragat. 

Apabila sel-sel kulit yang lama sudah diperbaharui, automatik kulit pun jadi cantik, lebih bersih, cerah & berseri! Best kan? Sebab itu ramai yang apabila rajin mengambil setiap hari produk Vivix Shaklee ini mendapat efek wajah nampak lebih muda dan berseri!


4- Kebaikan Polifenol dalam Vivix Shaklee juga bagus untuk kulit. Ia membantu dalam penghasilan kulit yang sihat dengan:
  • Melindungi kulit dari kerosakan UV
  • Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedutan
  • Menyokong dalam pengeluaran kolagen yang sihat
  • Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda berseri


5- Kebaikan Vivix Shaklee untuk meremajakan kulit dari dalam! Vivix is Proven! Dalam satu ujian klinikal menunjukkan ramuan yang terdapat dalam sebotol Vivix shaklee ini akan mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular! Maksudnya Vivix dari Shaklee ini membantu memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan dari dalam, dari akar umbi!


Banyak kebaikan dan manfaat dalam sebotol Vivix Shaklee untuk kesihatan kulit kan. Rajin-rajinlah mengambil Vivix produk terbaik Shaklee ini setiap hari untuk awet muda dan cantik!

Jom hadiahkan sebotol Vivix Shaklee untuk diri sendiri dan orang yang kita sayang :)



Bagaimana nak dapatkan Vivix dari Shaklee ini? Anda boleh menghubungi Gee terus ke 013-5707812 atau klik di sini untuk whatsapp Gee ya. Terima Kasih kerana memilih Shaklee!






Continue Reading

05 January 2017

Testimoni ESP: Bekas Jerawat Hitam Hilang!


Assalamualaikum & hi semua ;)

Hasil memfollowup customer2 Shaklee gee, kalini gee nak share satu testimoni best!



Actually kan customer gee ni ada problem parut bekas jerawat dia jadi macan hitam2, so nampak tak cantik la kan. Jadi gee rekomenkan untuk cuba ESP. 

Alhamdulillah... tak sampai sebulan lagi consume ESP bekas2 jerawat hitam tu nampak makin cerah! Dan sekarang beliau berminat nak try pulak Vitamin C Shaklee untuk kesan terbaik! 


Ok. Bagaimana Shaklee ni membantu?

Mula dengan ESP. ESP ni sangat2 basic untuk kulit sebab ia boleh bantu perbaiki dan bina sel2 yang baru. Perlu tau ya setiap 28 hari (betulkan jika gee silap yea) sel kulit kita akan renew baru. Apa jadi bila tak renew? Yang ni paling jelas boleh nampak antaranya kulit kusam, parut lambat hilang, bekas2 jerawat jadi hitam, kulit kasar, kulit kering dan sebagainya. 




Nak tahu tak?

Vitamin C Shakled ni memang power untuk kulit. Sebabnya ia boeh buat kulit jadi cerah, kulit kurang berkedut dan paling2 gee suka ia penting untuk bantu hasil kolagen dalam badan kita secara semulajadi! Kolagen ni penting sangat2 sebab bila makin berumur, kolagen pula akan makin berkurang! 





Bagi yang ada masalah bekas jerawat hitam, parut, jerawat, kulit berminyak or apa2 masalah kulit tu boleh cuba ikhtiar dengan suplemen untuk tujuan perbaiki dari dalam. Bila dalaman sihat cukup nutrisi InshaAllah luaran pun sihat dan cantik! 







Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!



Continue Reading