Feb 4, 2017

40 Tahun Setia dengan Shaklee!


Assalamualaikum & hi:)

Entri kalini gee cuma nak share testimoni dari seorang 'nenek muda' ni. Hihi . Jom cuci mata tengokk! Hee




Beliau dah 40 tahun mengamalkan suplemen Shaklee! Gee baru lagi sangat ada 3 tahun macam tu. InshaAllah gee akan terus mengambil suplemen Shaklee ni. Selain tu gaya hidup pun penting jugak tau selain makan suplemen ni. 


**Pengambilan suplemen sebenarnya membantu mengisi & memenuhi lompang vitamin mineral dalam badan. Bila sel2 dalam badan sihat, organ sihat makanya luaran pun akan sihat & cantik!


Ok. Korang dah mula belum ambi suplemen ni? Jom mula dari sekarang! Gee pilih Shaklee sebab dia Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan & Sentiasa Semulajadi! 

Berminat untuk mendapatka produk Shaklee boleh hubungi gee ok. Whatsapp je terus ke 013-5707812.