Skincare Youth Shaklee Untuk Jeragat

Testimoni skincare Youth dari Ummi Master Nadiah. 

Skincare Youth Shaklee Untuk Jeragat
Ummi Master Nadiah


Menurut Master Nadiah, sejak tahun 2017, kulit Ummi dia mula muncul macam tompok hitam dan tone tak sekata seperti dalam gambar di sebelah kiri atas ni. Walhal sebelum ini kulit Ummi cerah dan tak bermasalah sangat.

Perubahan kulit muka begitu mungkin juga disebabkan ummi ada makan ubat TB, dan juga kesan daripada pemakaian skincare lain. Ada skincare yang ummi dah pakai sampai 30 tahun. Memang sungguh setia dan konsisten sungguh Ummi Master Nadiah ni kan?? hihi

Pada tahun 2018 yang lepas, Master Nadiah menghadiahkan Youth Skincare yang baru sahaja dilancarkan di Malaysia. Sejak dari itu, ummi mula pakai setiap hari skincare Youth dengan konsisten.

Skincare Youth Shaklee Untuk Jeragat
Full set untuk rangkaian skincare Youth


Ada juga cabaran masa mula-mula guna skicnare Youth ni sebab inilah skincare baru ummi  master nadiah guna selepas guna skincare lama tu. 

Lagipun Youth ni memang 100% semulajadi berasaskan tumbuhan, buat R&D selama 8 tahun dan bebas 1500 bahan kimia bahaya, jadi akan mengambil masa juga kesan dia. Tapi Master Nadiah tetap pastikan ummi beliau rajin guna setiap hari.

Baca juga: 13 Kelebihan Youth Shaklee

Apatah lagi untuk kulit macam ada jeragat di muka ummi tu kan? Jeragat seperti kita tau memang akan mengambil masa.

Berkat ummi yang setia guna skincare ni setiap hari, akhirnya dapat kesan yang berbaloi. Jauh juga beza nampak kulit ummi Master Nadiah kan?

Kenapa Master Nadiah dan ummi pilih Youth skincare ini

Ummi mula guna Youth skincare ni bermula dari bulan March 2018 hinggalah sekarang tetap juga setia guna Youth. Kulit ummi nampak jelas lebih sekata dan cerah 🥰.


Best kan?? Lambat tapi kesan dia memang menjadi untuk kulit jeragat! 




Berminat untuk mendapatkan produk YOUTH yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co




Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.




Post a Comment

1 Comments