Supplemen Untuk Detox Buang Toksin Dalam Badan

Suplemen untuk detox buang toksin dari badan. Set Detox Shaklee. Tahu tak setiap hari badan kita terdedah lebih daripada 200 toksin. Bayangkan jika kita tak pernah buat detox untuk membuang toksin dari badan, sudah berapa banyak toksin tersimpan dalam badan kita?

Set Detox Shaklee

Toksin terkumpul di dalam sistem tubuh badan kita setiap kali kita bernafas, bersenam, makan dan minum. Dan toksin ini terkumpul lebih pantas dari tempoh pembuangan yang dilakukan oleh tubuh badan kita. Ngeri kan? Itu sebabnya kita perlu buat detox untuk membuang toksin keluar dari dalam badan.


Bagaimanan nak buang toksin keluar dari badan?

Sebenarnya badan kita memang berfungsi sendiri dan ada sistem badan yang bertugas untuk menyingkir keluar toksin. Toksin ini akan keluar dari badan kita melalui air kencing, najis, peluh dan sebagainya.

Tapi proses menyingkir dan membuang toskin ini boleh terganggu bila badan sudah banyak mengumpul toksin dan organ perkumuhan badan tidak dapat berfungsi dengan baik. Itu sebabnya kita perlu buat sesuatu untuk memastikan badan dapat berfungsi dengan baik bagi mengeluarkan toksin.


Supplemen untuk membuang toksin keluar dari badan

Perlu ke amik supplemen untuk detox?

Supplemen ini bertujuan untuk membantu organ detox atau sistem perkumuhan badan kita dapat berfungsi dengan baik supaya toksin dapat dibuang setiap hari. Ia umpama membantu sel, organ dan sistem badan kita agar dapat bertugas dengan lebih berkesan untuk menyingkirkan toksin dari badan.


Set Detoks Shaklee 
Gabungan perlbagai jenis herba dan nutrien semula jadi yang lain untuk menyokong proses detoksifikasi semula jadi tubuh badan kita. Ada 5 supplemen penting dalam set detox Shaklee ini untuk membantu badan membuang toksin secara semulajadi.

Bagaimana Shaklee membantu proses detox?

1- Alfalfa Complex
Alfafa kaya dengan pelbagai jenis vitamin, mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, dan bioflavonoids. Alfalfa membantu membuang angin, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon dan darah.

Alfalfa detox badan dengab fokus pada usus kecil dan darah. Jika anda jenis banyak makan dan suka makan macam-macam Alfalfa ni sangat sesuai untuk diambil setiap hari.


2- Herblax 
Hasil gabungan 9 jenis herba semulajadi yang terbukti secara klinikal sesuai untuk tubuh badan kita dalam jangka panjang. Herblax membantu merangsang usu membersih secara lembut, membuang najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam badan. Juga bagus untuk yang ada sembelit dan boleh mengempiskan perut.

Herblax ini fokus untuk detox membuang toksin pada usus besar.


3- DTX Complex
Fokus pada hati. Hati adalah organ terbesar dalam badan dan hati juga tempat utama badan kita memproses segala toksin termasuk sisa metabolik, sisa racun serangga, dadah, alkohol dan bahan kimia dan bahan lain yang kurang bertoksik. Itu sebabnya kita kena jaga hati dengan sebaiknya.

DTX hasil ektrak tumbuhan semulajadi untuk menjaga dan melindungi fungsi hati kita daripada toksin, memperlahankan pembentukan toksin dan membina semula sel-sel hati kita.

Lepas ini nak detox badan jangan lupa hati skali!


4- Peppermint Ginger Plus
Mengandungi pelbagai herba semula jadi seperti pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu melegakan dan meredakan sistem penghadaman. Ia bagus untuk membuang angin dalam badan, mengurangkan kembung perut dan melegakan perut. Badan banyak angin juga antara tanda badan banyak toksin.


5- Vivix 
Agen detox terbaik untuk badan. Vivix kaya dengan khasiat polifenol yang baik untuk kesihatan badan termasuk meningkatkan metabolisme badan, menguatkan sistem imun badan, meningkatkan kesihatan mata, dan menyokong kesihatan sendi.

Untuk membersih dan detox, kajian menunjukkan bahawa polifenol boleh menggalakkan fungsi hati yang normal. Ia mampu melindungi hati dengan membantu mengawal tekanan dalam badan, mengurangkan kemerahan dan bengkak, serta mengurangkan sel yang mati pada organ hati.

Kebanyakan kita lihat yang buat detox biasanya mengalami masalah letih dan tak bermaya. Tapi dengan pengambilan Vivix semasa proses detox untuk membuang toksin keluar dari badan ini membuatkan badan kekal cergas dan bertenaga. Dalam masa yang sama, Vivix boleh membantu memperbaiki sel DNA badan kita.


Itulah dia supplemen Shaklee yang sesuai dan sangat membantu badan membaung segala toksin keluar dari badan. Lepas ini, nak detox boleh ambil skali Set Detox Shaklee ini.

Berita baik untuk yang mengambil Set Detox Shaklee ini, anda akan diberikan meal plan yang disediakan oleh pakar nutrisi Shaklee. Ada support grup supaya anda tak keseorangan buat detox. Lebih ramai lebih meriah!


Sebelum buat detox jom cek dulu tanda badan bertoksin.



Saya kongsikan juga testimoni dari Geng Detox yang menggunakan Set detox dan meal plan dari Shaklee.

Testimoni Detox Shaklee

Testimoni Detox Shaklee

Testimoni Detox Shaklee

Testimoni Detox Shaklee







Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee boleh menghubungi saya terus di 013-5707812 atau klil gambar untuk whatsapp.







Post a Comment

22 Comments

  1. Detox memang bagus untuk kesihatan. lebih2 lagi makanan Malaysia ni banyak yang jenis kolesterol tinggi. tapi sedap.tu pasal makan juga.hehehe

    Nak tanya, digalakkan ke ibu yg menyusukan anak, untuk buat detox?

    ReplyDelete
  2. Detox memang kunci untuk kesihatan yang lebih baik dan sekaligus untuk menurunkan berat badan. Rawlins setuju yang kita boleh ambil supplemen dan yang penting, kena istiqamah. Jangan selang seli, kang tak jadi ye tak?

    ReplyDelete
  3. Wow!!!!!!!! Sounds like a good product to try. I am looking for a good supplement for detox now. Thank you for sharing your review. Have a good day.

    ReplyDelete
  4. Sesiapa yang rasa badan mereka penuh toksin tu bolel la melakukan detox dari Shaklee ni.

    ReplyDelete
  5. Thanks for sharing! Those who are shaklee friends, this is a good choice!

    ReplyDelete
  6. produk shaklee ni memang tak disangkal lagi keberkesanannya... detox sangat diperlukan oleh badan supaya keluarkan toksik yang tak diperlukan oleh badan dan bantu serap nutrisi lain

    ReplyDelete
  7. wahh macam macam cara untuk buang toksin dalam badan ya. mudah nye kan. kalau takde masa nak bersenam ke jogging ke, boleh ambil supplement seperti yang dikongsikan. mudah dan cepat.

    ReplyDelete
  8. So far badan masih senang nak detoks hehe. Lancar pembuangan hari2. Yang penting jaga pemakanan seimbang dan minum air secukupnya. Sape rasa susah nk detoks bole la try shaklee

    ReplyDelete
  9. Bagus produk shaklee ni. Ramai yg bagi positive feedback. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  10. Bagusnya produk shaklee ni. memang sekarang ni macam-macam perkara tak elok, dari sehi makanan sampailah ke pelbagai lagi.

    ReplyDelete
  11. detox ni bagus jugak untuk badan sebenarnya.. lagi-lagi nak buang toksin tu. rasanya ramai pengguna setuju shaklee banyak beri feedback positif kan

    ReplyDelete
  12. Bestkan kalau detox badan. Badan ringan je rasa

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Oh well, it's really good to detox our body system once in a while for general health.

    ReplyDelete
  15. Dah lama tak detox, ni kena detox lagi..dh macam2 masuk dlm perut ni so kena cuci sesekali

    ReplyDelete
  16. Betul, bafan kita ni penuhbtoksik. Jadi perlu buang toksik ninnutk kekal sihat. Kadangkala sistem pembuangan ada masalah, jadi kena ambil suplement yang melancarkan pembuangan ni..

    ReplyDelete
  17. Bgus ni. Ada cara utk
    Buang toksin dlm badan esp kalau nak maintain fit, badan kena kekal sihat

    ReplyDelete
  18. Dulu rajin buat detox tapi skrg dan mengandung memang stop sekejap. Seronok dapat buat detox ni bukan je kurus tapi rasa badan sihat dan ringan je

    ReplyDelete
  19. Bagus detox badan. Kadang tak sedar entah memacam masuk dalam badan. Nak zaman sekarang banyak makanan berproses.

    ReplyDelete
  20. Terbaik! Saya pun pernah cuba kesemua item dalam set detox ni. Memang tak sama dengan diet detox tanpa supplemen. Mesti combine utk dapat effect hebat.

    ReplyDelete
  21. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete
  22. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete