Masalah Keputihan Hilang dengan Alfalfa Shaklee

Masalah Keputihan Hilang dengan Alfalfa Shaklee. Apa itu keputihan? Keputihan adalah perkara normal bagi setiap wanita. Keputihan dianggap normal jika cecair yang keluar adalah jernih, tak berwarna, tak berbau dan tak berasa gatal-gatal.  Keputihan menjadi bermasalah atau boleh juga dianggap berpenyakit jika cecair berwarna pekat, warna putih kekuningan , berbau , bergumpal dan berasa gatal.  Jadi jangan pandang remeh soal keputihan ini ya.


Masalah Keputihan Hilang dengan Alfalfa Shaklee


Tahukah anda?

Masalah keputihan ini berlaku akibat jangkitan kulat. Jika anda tak merawat dengan segera ia boleh merebak dan menyerang organ-organ penting lain di dalam badan dan ia juga boleh jadi penyebab anda tidak boleh hamil.

Sebab itu kita wanita terutama pasangan yang sudah berkahwin masalah keputihan boleh memberi kesan pada organ seksual lelaki kerana akan turut berasa melect, gatal dan merah-kemerahan. 


Bak kata Dr Hamid Arshat, 

Masalah keputihan atau vaginal discharge sering berlaku dan banyak puncanya. Ada yang disebabkan oleh kehamilan, hari subur/ovalasi, tapi yang sangat dikhuatiri adalah berpunca dari kanser atau ketumbuhan lain. Tapi punca paling sering berlaku ialah jangkitan kuman, bakteria, virus, kulat, fungus atau parasite. 

Keputihan sering berwarna kuning/hijau, gatal dan berbau. Kebanyakan ia tak memudaratkan sebaliknya hanya rasa tak selesa. Tapi ia boleh menyebabkan kemandulan, keguguran, kematian bayi, pendarahan dan kesakitan dan ada kalanya menyebabkan kanser. Jadi, berhati-hati dengan keputihan dan buat pemeriksaan jika ia makin teruk.



Masalah Keputihan Hilang dengan mengamalkan Alfalfa Shaklee
  • Alfalfa bersifat anti-kula jadi ia bagus untuk membantu masalah keputihan wanita.
  • Alfalfa juga membantu memastikan kawasan sekitar faraj beralkali. 


Testimoni Alfalfa untuk Keputihan


Testimoni Alfalfa untuk Keputihan


Testimoni Alfalfa untuk Keputihan


Testimoni Alfalfa untuk Keputihan


Testimoni Alfalfa untuk Keputihan


Testimoni Alfalfa untuk Keputihan




Tips Mencegah Keputihan
  • Menjaga kebersihan bahagian sulit selalu
  • Elak menggunakan pakaian dalam yang ketat
  • Jika period, kerap menukar pad selalu
  • Elak menggunakan pantyliner terlalu lama, guna bila perlu saja
  • Kawal stress
  • Kawal pemakanan tinggi gula dan tepung





Berminat nak dapatkan Alfalfa ini, anda bolehlah terus menghubungi Gee di 013-5707182 atau klik gambar bawah ini untuk pautan whatsapp.



Post a Comment

8 Comments