24 December 2020

Review Makan Poketto by Uncle Hashim

 

Pernah dengar atau pernah makan Poketto by Uncle Hashim? Gee pun baru dengar ni. Pertama kali Gee beli dan cuba juga. Untuk packaging dia macam dalam gambar bawah ni. Warna kotak merah. 




Dalam dia pulak macam dalam gambar bawah ini. Ada 6 jenis Poketto dengan 6 perisa berbeza. Semua sedap rada dia. Macam makan aiskrim pulak hehe. 



Poketto ini ada perisa pandan gula melaka, oreo cheesecake, mangi cheesecake, berry dan belgian coklat. Satu lagi akan datang perisa durian pulak. 



Harga sekotak RM 16. 


So far Gee makan sedap. Bagi yang suka desert boleh cuba Poketto ni. Bagi yang dah makan korang rasa macam mana??




5 comments:

  1. nampak sedap cuma x boleh makan selalu sbb faktor kesihatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul abam kie. Gee pun skali cuba. Manis haha

      Delete
  2. oreao cheesecake tu, tempting nyaaaaa

    ReplyDelete
  3. aida x pernah rasa ni.
    member ada jual, tapi kat bangi la plak hu hu hu...
    nampak sedap. anak2 sure suka kan.

    ReplyDelete