21 June 2021

Terbaru ESP Shaklee dalam Sachet

 

Bukan produk baru cumanya ESP sekarang ada dalam bentuk sachet. Jadi lebih mudah nak di bawa ke mana saja. Bila-bila masa boleh minum di mana saja. Packing dia pun menarik Gee tengok. 




Macam inilah sachet ESP tu. Senang dan mudah, bila nak minum cuma perlu gunting atau koyakkan jer, tuang dalam shaker, isi air, shake dan terus minum. Setiap sachet ada 28 gram serbuk ESP Shaklee.

Bagi yang kerap travel dan bekerja memang sangat rekomen ESP sachet ni. Mudah dan senang nak angkut. Boleh masuk dalam handbag juga. 



Ni kotak dia ESP tu. Cantik je packing ESP ni. Dalam sekotak ada 10 sachet so 10 hari boleh minum jika korang minum sekali sehari ESP. 



Jadi sekarang ni ESP ada dalam 2 jenis packaging, dalam sachet dan canister/tong. Untuk yang canister tu berat dia 850 gram serbuk ESP. Bolehlah pilih nak yang mana satu. Jika baru nak mencuba ESP boleh amik yang kotak dulu. Jika serasi kemudian nanti boleh beli yang canister.




Berita baik ada PROMOSI ESP sekarang ni. Bei 3 kotak dapat Percuma 1 kotak. Jimat sangat ni. 

Harga Ahli RM 237.00
Harga Pasaran RM 296.25




Gee kongsikan juga kebaikan ESP Shaklee. 

Kebaikan ESP untuk kulit



Kebaikan ESP untuk gastrik



Kebaikan ESP untuk ibu hamil, menyusu dan berpantang 



Kebaikan ESP untuk kesihatan 



Kebaikan ESP untuk kesuburan 



Kebaikan ESP untuk wanita 



Itulah semua senarai kebaikan dan manfaat ESP Shaklee untuk kesihatan kita. Sekarang kita boleh pilih juga nak beli ESP canister atau ESP Sachet. Selamat berESP semua. 




Berminat nak dapatkan ESP sachet Shaklee boleh terus menghubungi Gee. Klik gambar untuk pautan Whatsapp.








2 comments:

  1. wah menarik
    lebih mudah nk bawa ke mana mana

    ReplyDelete
  2. Dah datang melawat.
    KA Academy. Salam perkenalan

    ReplyDelete