Pencapaian Terbaik Jun 2021

 

Bulan Jun dah melabuhkan tirai semalam. Syukur alhamdulillah untuk pencapaian bisnes Gee dan team Victory Empire, VE. Memang hebat terbaik setiap bulan. Terima kasih ya Allah. 



Untuk bulan Jun lepas, sales Shaklee untuk team VE sebanyak RM 30, 663. Setiap bulan kekal lebih 30k jualan kumpulan Gee. Banyak sales team Gee ni dari Sarawak. Ya Gee ramai agen Shaklee Sarawak dan kebanyakan dorang buat secara offline. Itu antara kelebihan bila ada ready stok. Setakat ni jualan laju bila ada stok sedia ada. 

Selain dari jaulan yang makin bertambah setiap bulan, penerima bonus Shaklee juga makin ramai. Dari 2 angka ke 4 angka sebulan.

Untuk Gee sendiri, bulan lepas kekal efektif rank Senior Supervisor dan penerima car bonus Shaklee. Car bonus Shaklee ni menariknya bukan dapat kereta tapi dapat duit cash masuk akaun bank kita. Jadinya, bonus yang Gee dapat tu makin bertambah. 


Contoh bonus Gee dapat RM3300 tapi bila ada car bonus sebanyak RM700, akhirnya bonus Gee naik jadi RM4000. Makin banyak kan? Tu yang seronok. Sebab tu geng Shaklee memang ramai yang kejar dan usaha untuk dapatkan car bonus ni. 


Bawah ni pulak bisnes partner Gee dalam team VE, wakil pengedar dari Kapit Sarawak. Team Latifah ni memang kuat di Sarawak. Ramai wakil pengedar Shaklee Sarawak yang offline. 



Bersyukur banyak untuk rezeki yang Allah bagi untuk Gee dan team VE dalam bisnes Shaklee ni. Misi kami nak bantu lebih ramai lagi yang dapat menjana pendapatan dan menambah baik hidup serta kesihatan dengan Shaklee.



Bagi yang berminat nak join team Gee dialukan. Kami sedia membantu anda sama-sama berjaya dalam Shaklee. Klik gambar untuk whatsapp Gee terus ok. Terima kasih :)





Post a Comment

7 Comments