Showing posts with label Testimoni Alfalfa. Show all posts
Showing posts with label Testimoni Alfalfa. Show all posts

Aug 28, 2015

5 sebab kenapa suami suruh saya konsisten makan Alfalfa #Shaklee




Assalamualaikum dan hi semua ^_^

Harini cik gee nak berkongsi tengtang Alfalfa Shaklee. Bagi cik gee kan Alfalfa ni tak kira yang dah berkahwin atau belum memang wajib ambil Alfalfa sebab banyak sangat kesan positif kepada kesihatan dan kecantikan wanita.


5 sebab kenapa suami suruh saya konsisten makan alfalfa shaklee :


Terbaik untuk keputihan
Alfalfa Complex memang terbaik untuk mngurangkan keputihan wanita. Bahaya jika keputihan dibiarkan kerana ia boleh menganggu dan menjejaskan kebersihan miss V.

Perapat miss V
Yang ini cik gee ada terbaca testimoni alfalfa untuk pasangan suami isteri. Memang sangat membantu merapatkan dan mengetatkan lagi miss V. Bagaimana? Alfalfa akan mengetatkan lagi tisu-tisu miss 'V' isteri dan kuasa grip akan jadi lebih power.

Milk booster
Ibu yang menyusu memang sangat menyukai Alfalfa sebab dia membantu meningkatkan penghasilan susu ibu.

Menganjalkan payudara
Tidak dinafikan juga Alfalfa boleh membantu menganjalkna dan menegangkan payudara. Cik Gee ada terbaca juga testimoni ibu menyusu dapat bonus payudara makin tegang. Suka tak suka?

Tenaga
Alfalfa ini boleh diambil bersama suami isteri ya. Jadi dua dua boleh makan dan sama sama bertenaga untuk melakukan aktiviti seharian. Dalam sebiji alfalfa ini ada pelbagai jenis vitamin & mineral penting kepada tubuh.

Pengikat hubungan suami isteri
Tahukah anda Alfalfa juga mengandungi phytoestrogens dan ini menyebabkan ia mempunyai fungsi sama seperti kacip Fatimah, jadi ia dapat membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido).

Alfalfa memang terbaik kan ..  Apa kata mereka #ShakleeEffect Alfalfa ..
















Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Continue Reading

Jan 7, 2015

Alfalfa Complex Shaklee: Keistimewaan, Kebaikan dan Testimoni


Alfalfa Complex Shaklee. Keistimewaan Alfalfa Shaklee, Kebaikan Alfalfa Shaklee dan Testimoni Alfalfa Shaklee.


Ada yang peminat tegar ALFLAFA COMPLEX SHAKLEE kat sini ?

Alfalfa Shaklee ni memang sangat best. Alfalfa Shaklee baik untuk masalah keputihan wanita, untuk resdung atau alergi, untuk menyingkir dan membuang toksin dalam badan, untuk pelawasan, milkbooster untuk si ibu dan macam-macam lagi.


Mari berkenalan dulu dengan Alfalfa Complex Shaklee

Apakah Alfalfa?

Alfalfa ialah sejenis tumbuhan yang kaya dengan segala zat galian dan nutrisi penting yang tidak terdapat di dalam buah-buahan dan sayuran lain. Ia digelar Raja Segala Tumbuhan. Ini kerana akar tunjangnya mengunjur sedalam 6 meter kebawah dimana ia mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan didalam tanah. Daun alfalfa pula mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.



Alfalfa Shaklee ni datang dalam dua pek berbeza, 
botol kecil ada 330 biji dan botol besar ada 700 biji. 



Ternyata ALFLAFA COMPLEX SHAKLEE berbeza dengan supplemen Alfalfa lain di pasaran.




Keistimewaan ALFALFA COMPLEX SHAKLEE
  • Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik dari gred medicago savita (gred paling tinggi antara alfalfa) yang hanya tumbuh di California. Ia sangat kaya dengan pelbagai jenis zat seperti kalsium, fosforus, zat besi, magnesium dan klorofil serta bioflavonoid termasuk pelbagai mineral surih dan vitamin.
  • Alfalfa shaklee ditanam secara organik tanpa sebarang bahan kimia. Yang uniknya Alfalfa Shaklee dihasilkan dari daun alfalfa yang telah matang dalam 5 ke 7 tahun serta kaya dengan klorofil TANPA menggunakan akar dan batang. Daun alfalfa dikeringkan secara semulajadi dan dibiarkan menjadi serbuk sebelum ia menjadi tablet.



Tahukah anda, Alfalfa Shaklee merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam tahun 1950-an. Ini bermakna Alfalfa telah berada lebih 50 tahun di pasaran.


Kebaikan Alfalfa C0mplex Shaklee


  • Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. 





  • Kajian klinikal terhadap Alfalfa Shaklee membuktikan bahawa penggunaan alfalfa dalam jangka panjang dapat menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Tahukah anda hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
  • Alfalfa juga membantu memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan.
  • Mereka yang mengambil Alfalfa Shaklee sebanyak 30-50 tablet untuk tujuan mengalkalikan badan, dapat memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor. 
  • Alfalfa memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit. 
  • Alfalfa melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit termasuk melegakan sakit atritis


Siapa yang boleh ambil Alfalfa Complex Shaklee?

Orang lelaki dan perempuan boleh mengambil Alfalfa Shaklee. Pengambilan maksimum sehari adalah sebanyak 10 biji tetapi ia bergantung mengikut keperluan masing-masing (boleh rujuk pengedar anda yaa).


Kebaikan lain Alfalfa Complex Shaklee


    • Untuk pesakit diabetes, Alfalfa membantu mengurangkan paras gula dalam darah
    • Mencegah edema, masalah pengumpulan air dalam badan
    • Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
    • Menjaga kesihatan jantung sekaligus mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
    • Untuk awet muda, Alfalfa dapat membantu mengurangkan simptom menopous
    • Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
    • Menguatkan sistem imunisasi tubuh badan
    • Membantu meningkatkan dan menggalakkan penghasilan susu ibu
    • Menjaga kesihatan prostat
    • Meningakatkan stamina lelaki
    • Membantu menghangatkan hubungan suami isteri (enhance libido) kerana Alfalfa mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia bertindak seperti kacip fatimah.
    • Memulihkan urat selepas bersalin


      TESTIMONI ALFALFA COMPLEX SHAKLEE












       Testimoni ALFALFA DAN KEPUTIHAN boleh lihat di SINI ..









      Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



      Nurzhiana Mohd Yunus


      Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


      sms/whatsapp : 013-570 7812



      Continue Reading

      Aug 15, 2014

      Testimoni : Masalah keputihan hilang dengan Alfalfa Shaklee

      Assalamualaikum

      Hari ini saya teringin untuk berkongsi pengalaman dan testimoni pengguna Alfalfa Shaklee untuk masalah keputihan ..

      Sebelum itu jom kenali apa itu keputihan ..

      Keputihan adalah perkara normal bagi setiap wanita. Keputihan dianggap normal jika cecair yang keluar adalah jernih, tak berwarna, tak berbau dan tak berasa gatal-gatal .. Keputihan menjadi bermasalah atau boleh juga dianggap berpenyakit jika cecair berwarna pekat, warna putih kekuningan , berbau , bergumpal dan berasa gatal.

      Jadi jangan pandang remeh soal keputihan ini ya wanita-wanita sekalian , ..

      Tahukah anda ..

      Masalah keputihan ini berlaku akibat jangkitan kulat .. jika anda tak merawat dengan segera ia boleh merebak dan menyerang organ-organ penting lain di dalam badan dan ia juga boleh jadi penyebab anda tidak boleh hamil .. sebab itu wanita-wanita sekalian anda kena peka .. terutama pasangan yang sudah berkahwin masalah keputihan boleh memberi kesan pada organ seksual lelaki kerana akan turut berasa melect, gatal dan merah-kemerahan ,, jadi berhati-hati lah ye !!

      Bak kata Dr Hamid Arshat masalah keputihan atau vaginal discharge ...




      Apa kata mereka yang telah mengambil Alflafa Shaklee ini ? jom baca..









      Alfalfa bukan sahaja membantu masalah keputihan malah ia memberi kesan ke atas keintiman wanita.. ini khas untuk yang sudah berkahwin yer .. seperti di dalam testimonial di atas..

      Tahukah anda Alfalfa juga mengandungi phytoestrogens .. menyebabkan ia berfungsi sama seperti kacip fatimah, maka ia amat membantu dalam ' hubungan ' suami isteri (enhance libido)..  kalau rasa teringin nak cuba silakan :)

      Sebenarnya banyak lagi manfaat Alfalfa Shaklee ini. nak tahu lebih lanjut baca di sini. ALFALFA SHAKLEE.








      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee dari saya .



      Nurzhiana Mohd Yunus


      Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


      sms/whatsapp : 0135707812


      FB Page : Ziana Beauty Shoppe



      Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.




      Continue Reading