Showing posts with label Testimoni Vitamin C. Show all posts
Showing posts with label Testimoni Vitamin C. Show all posts

Oct 19, 2016

Testimoni Shaklee: Husband Migrain & Resdung




Husband saya selalu migrain dulu. Seminggu sekali wajib!!!!
------------------------------------------------------------------

Lepas ambik vitamin C takda lagi sakit kepala. Legaaa sgt. Sebab dia tak suka telan panadol atau pil. So saya kena picit kepala dia sampai lenguh tangan.

Dulu dia ada rhinitis, resdung, tidur berdengkur teruk sampai kena kejut utk alih tidur. Kalau tidak saya tak boleh tido dan selalu gatai mata.

Sekarang lepas amalkan vitamin C & omegaguard, dia tak berdengkur lagi, takde gatal mata, resdung atau sakit kepala. Dah 6 bulan dah sejak ambik Shaklee. Walaupun tak boleh telan pil, tapi husband gagah telan Shaklee sebab keajaiban Shaklee. Dan ofkos kulit hubby jd licin, parut hilang dan semua kawna2 tegur ' ko dah putih sebab ko makan Shaklee bini ko jual ke?

-TQ Dr Hasifah Mohd Yusof atas perkongsian ini-

#vitaminC500mg
#omega3terbaikShaklee
#Shakleebygee



Link berkaitan;

Kebaikan Vitamin C Shaklee 

Kebaikan OmegaGuard Shaklee







Jom dapatkan OMEGAGUARD dengan harga promosi pada bulan Oktober ini!!



Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjt tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 0135707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih memilih Shaklee ;)  


Continue Reading

Aug 26, 2016

TESTIMONI VITAMIN C UNTUK KULIT CANTIK


Bagaimana Vitamin C mencantikkan kulit kita? Apa kebaikan Vitamin C untuk kulit?

Ingin kulit cantik, berseri dan glowing? Ramai yang sudah tahu vitamin C power dalam kecantikan. Harga pun murah dan berpatutan. Vitamin C bukan untuk meningkatkan system pertahanan / imunisasi tubuh tapi bagus untuk kulit kita.

Vitamin C sangat penting dalam penghasilan kolagen dalam kulit secara semulajadi. Kolagen cukup boleh menghalang dan mencegah kedutan dan otot menjadi lembik. Perlu kita ingat ya, makin kita berumur makin kurang kolagen dalam badan. Sebab itu pentingnya vitamin C untuk diambil setiap hari.


Kebaikan vitamin C untuk kulit ;
  • Mengekalkan integrity tisu badan seperti kulit, lapisan mukosa oleh itu kulit akan kelihatan lebih cerah, berseri, tegang dan licin
  • Melambatkan proses penuaan 
  • Membantu menghilangkan kesan jeragat dan bintik hitam pada kulit akibat terdedah kepada cahaya matahari. Mereka yang kerap mengambil vitamin C setiap hari juga boleh membantu menyekat pembentukan pigmen yang menjadi punca jeragat nai.
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi mengikut tone kulit masing-masing.
  • Membantu merangsang dalam pengahsilan kolagen di dalam badan kita.


Testimoni pengguna vitamin C Shaklee (dari customer gee sendiri)

Testimoni Vitamin C untuk Kulit Cantik








Kenapa pilih vitamin C Shaklee?

  • Vitamin C dari sumber semulajadi. Ia dari ekstrak jagung. Bagi yang ada gastrik tak perlu risau jika nak ambil vitamin C ni
  • Mengandungi Bioflavonioids untuk membantu meningkatkan keberkesanan vitamin C dalam tubuh, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas
  • Mempunyai sistem pelepasan masa atau ‘Sustained Release’. Ia melepaskan 100mg vitamin C setiap jam ke dalam tubuh. Kajian klinikal membuktikan vitamin C yang diambil dalam 2 tablet dalam masa 5 jam mampu kekal dalam darah selama 24 jam!
  • Dicipta oleh saintis, doctor, pakar nutrisi dan bukan dibuat oleh mereka yang tiada kelayakan
  • Harga berpatutan dan mampu milik
  • Ada sijil halal
  • Ada ujikaji, clinical test, bukti penting ianya selamat dan sentiasa berkesan 


http://zianaeunos.blogspot.my/2014/08/kesan-mengambil-vitamin-c-500-mg.html
click gambar for details ;)






Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjt tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 0135707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih memilih Shaklee ;)




Continue Reading

Apr 27, 2016

16 Koleksi Terbaru Testimoni Vitamin C Shaklee


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua :) 

Promosi Harga Runtuh Vitamin C Shaklee masih lagi rancak ya.. tinggal 3 hari lagi sebelum promosi TAMAT 30 April ni. Jom dapatkan sekarang dengan harga kasih sayang :)






Kebaikan Vitamin C
--------------------

Untuk kecantikan
  • Merangsang penghasilan kolagen
  • Mencerahkan kulit
  • Melambatkan penuaan
  •  Menyekat pigmen penyebab jeragat
  • Memperbaiki kulit kering & kasar
  • Mengurangkan kedutan 
  • Melindungi dari kesan sunburn!

Untuk kesihatan
  • memperbaiki resdung dan alergi
  • kuatkan sistem imunisasi
  • memperbaiki gusi berdarah
  • memastikan paras kolesterol & tekanan darah pada paras normal
  • sebagai antioksidan melindungi dari radikal bebas 


Kebaikan & Keistimewaan Vitamin C Shaklee 


* * *

Testimoni Vitamin C Shaklee ( testimoni semua gee ambil dari secret grup kami di telegram :)

























Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

SMS/WHATSAPP 013-570 7812

Instagram @shakleebygee


TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)



Continue Reading

Apr 24, 2016

Testimoni Vitamin C Buat Kulit jadi Cantik #Shaklee


Assalamualaikum dan salam ceria :)

Vitamin C vitamin femes untuk kulit cantik :) Jom lihat testimoni dari kawan cik gee, Puan Nini pengamal tegar Vitamin C .


 

Saya Suka Vitamin C Shaklee

------------------------------

Ucapkan selamat tinggal kepada kulit bermasalah
Kini tiada lagi wajah berjerawat punca rasa rendah diri bagi Nini sndiri

Ini adalah real testimoni dari @shakleebynini
Kiri➡ pic sebelum
Kanan➡pic terbaru

Nini bukan dilahirkan kulit mulus licin cantik jelita meletup kebabom!
Kulit Nini bermasalah dr mula sekolah menegah dan makin memburuk bila mula masuk kolej
Kulit berminyak, berjerawat, rendah diri bergabung menjadi satu

Orang lain habis beribu nak kurus.
Nini pula perabih nak kulit cantik.

Sebut je produk apa tak penah Nini calit kat muka ni
Tp semua tak berkesan sebab nak KULIT YANG CANTIK KENA BERMULA DARI DALAM

Alhamdulillah 2 tahun bersama Shaklee secara konsisten kulit Nini kembali normal bukan licin 100% tapi bila saudara atau kawan tengok mesti diorg tegur. Pakai apa? Seronok kulit dah kembali normal

FB: Nini Yamino










Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

SMS/WHATSAPP 013-570 7812

Instagram @shakleebygee


TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLE



Continue Reading

Nov 30, 2015

PROMOSI HEBAT VITAMIN C SHAKLEE SEPANJANG NOVEMBER 2015 | Testimoni Vitamin C


Promosi Vitamin C sepanjang NOVEMBER 2015 ini sahaja !


Assalamualaikum dan Hi :)

Alhamdulillah sudah bulan NOVEMBER kan .. dan promosi hebat dari Shaklee Malaysia bulan ini ... VITAMIN C SUSTAINED RELEASE SHAKLEE !! bila sebut promosi sudah tentu harga dia lagi jimat dan lagi murah dari biasa !! jom jom grab sekarang .. ramai yang suka dengan promosi bulan ni :) vitamin feveret semua orang termasuk cik gee sendiri .


Sebab apa cik gee suka Vitamin C Shaklee?

Mula-mula beli vitamin C shaklee dulu sebab nak cantik (masa tu femes vitamin C bagus untuk kulit cantik kan) so cik gee beli lah sebotol. Tapi tak sangka, effect paling cepat cik gee dapat masalah bersin & hidung berair cik gee dah makin kurang ! seriuss tak sangka betul. Sampai sekarang ni TAK ADA dah problem bersin pagi & hidung berair. Alhamdulillah cik gee gembira sangat2.. syukur sangat (dulu ingatkan masalah ni biasa2 jer .. tapi sejak join Shaklee ni baru tau tu ada antara tanda resdung) . So jangan biarkan ok jika ada tanda-tanda macam tu .

Dan satu lagi yang best vitamin C shaklee ni buat kulit jadi lembut, jerawat cepat kecut dan hilang. Tak perlu risau lagi nak cari cream / petua2 nak hilangkan jerawat lagi :)


Promosi Vitamin C sepanjang NOVEMBER 2015 ini sahaja !


Keistimewaan Vitamin C Shaklee yang tiada tandingan

Vitamin C Shaklee diformulasi dengan sistem "sustained release" membuatkan ia vitamin C TERBAIK ! Dengan sistem ini menjamin tubuh mendapat bekalan vitamin C secukupnya (tiada pembaziran berlaku) . Kerana vitamin C yang berlebihan di dalam badan akan dibuang melalui urine. jadi sebab itu Shaklee mencipta sistem sustained release supuya tubuh mendapat bekalan vitamin C setiap masa.

Kajian klinikal menunjukkan 2 biji Vitamin C Shaklee yang diambil dalam masa 5 jam mampu bertahan dalam darah selama 24 jam !

Vitamin C Shaklee ini juga mengandungi 120mg Bioflavonoid , bahan penting yang membantu kadar serapan yang optimum vitamin C ke dalam tubuh bagi meningkatkan lagi fungsi vitamin C. Apa lagi kebaikan campuran Bioflavonoid ini dalam vitamin C Shaklee? Ia juga bertujuan membantu mengelak salur darah bocor dan mengelak vitamin C teroksida dan merosakkan sel-sel tubuh.

Yang menarikya Vitamin C Shaklee ini juga diekstrak daripada kanji jagung (sumber semulajadi vitamin C) kerana ia menyerupai molekul yang sama dalam buah sitrus. jadi ini membuatkan vitamin C Shaklee sesuai untuk semua dan tak perlu risau diserang gastrik ! best tak best?

Dan menariknya satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7 biji setengah oren !






-
-
-
-
-

Kebaikan utama Vitamin C kepada kecantikan dan kesihatan 

Pembinaan kolagen - Vitamin C membantu merangsang penghasilan kolagen dalam tubuh secara semulajadi. Koalgen penting untuk mendapat kulit lebih licin, tegang dan cantik serta luka cepat sembuh.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.

Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

Memerangi kanser – vitamin C satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.

Detoksifikasi - Vitamin C berupaya mencantumkan bahan logam berat seperti plumbum, raksa, arsenik dan toksik yang lain sekaligus memelihara buah pinggang dan menyahkan semua bahan tersebut dengan mudah daripada badan. Oleh itu perokok patut mengambil vitamin C kerana ia dapat membantu membersihkan darah dan mengelak kerosakan pada buah pinggang.

Mengurangkan gejala Insomnia- Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Menjaga salur darah - Vitamin C membantu menjaga saluran darah agar tidak mudah pecah, mencegah pengerasan salur darah, membantu proses metabolisme kolesterol iaitu pembentukan asid hempedu yang penting dalam proses pemecahan lemak. Sebab itu mereka yang menghidap darah tinggi sangat digalakkan mengambil vitamin C untuk mengelak strok dan jantung tersumbat.

Stress - Vitamin C juga penting dalam mengeluarkan hormone antistress dan interferon. Menurut Doktor Bruce Miller, the more you stress the more you need vitamin C. Seperti yang kita tahu stress boleh memusnahkan vitamin C dan kekurangan vitamin C ini boleh melemahkan sistem imun badan dan mudah mendapat penyakit.

Penyakit skurvi - Ia adalah akibat kekurangan vitamin C. Mereka yang ada masalah pendarahan pada badan, gusi mudah berdarah, lebam-lebam, gigi senang tercabut dan luka lambat sembuh serta pendarahan dalam otot dan sendi adalah akibat kekurangan vitamin C. Ini menunjukkan vitamin C sangat penting kepada tubuh badan. Mereka yang sedang sakit disarankan untuk mengambil vitamin C dalam dos yang lebih tinggi dari biasa bagi membantu mempercepatkan proses penyembuhan.


antara makanan yang tinggi vitamin C


Pengambil vitamin C ini bukan memberi kesan terus sebaliknya ia perlu diambil secara konsisten dan berterusan barulah anda dapat merasai kesan dan kebaikannya ! Pilihan cik gee sudah semestinya Vitamin C Plus Sustained Release Shaklee sejak 2 tahun yang lepas .. lagipun vitamin C Shaklee ini 100% semualajadi, berkesan dan selamat untuk diambil dalam jangka panjang .

Dan paling best Vitamin C Shaklee ni boleh dijadikan masker ! ya sangat2 best untuk yang ada jerawat .. cepat kecut dan hilang !.


-
-
-


#Testimoni Vitamin C Shaklee 



































Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812

Instagram: @shakleebygee


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Continue Reading