Testimoni Vivix Shaklee untuk Kencing Manis dan Diabetes


Testimoni Vivix Shaklee dan penyakit kencing manis / Diabetes.

Alhamdulillah. Untuk entri kali ini gee nak share testimoni Vivix Shaklee untuk pesakit Diabetes atau kencing manis. Jom kita cuci mata dulu yer. Moga perkongsian dari gee ni boleh jadi pemangkin semangat untuk anda!

Testimoni Vivix Shaklee Bagi Membantu Penyakit Kencing Manis dan Diabetes







* * *

Ok. Bagaimana Vivix Shaklee ni boleh membantu dan memperbaiki Diabetes @ kencing manis?

Ramuan yang ada dalam Vivix yang terdiri daripada 4 campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol ini sebenarnya banyak memberi manfaat kepada pesakit diabetes.


Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Masalah Kencing Manis / Diabetes

1. Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”).
Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

2. Mengawal kepekatan gula dalam darah
Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

3.Mengelakkan kerosakan mata & menggalakkan penyembuhan luka dengan segera. 
Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

4.Mencegah pembentukan protein AGE
Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.


InshaAllah... dengan ikhtiar Vivix dan mengamal Vivix ni setiap pasti boleh membantu pesakit Diabetes / kencing manis. Dan sangat penting juga untuk menjaga pemakanan harian yer! 






Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif berkenaan Shaklee.

No telefon : 013-5707812 
Link Whatsapp : klik 013-5707812 




Post a Comment

0 Comments