Nov 21, 2016

Jom Cuci Usus Bertoksin dengan Herblax!


Assalamualaikum dan hi semua ;)

Cuci usus? Sebab apa perlu cuci usus?

Biasa bagi orang yang nak kurus tu memang dorang akan buat kan. Tapi sebenarnya, semua orang WAJIB mencuci usus!

Usus atau kolon sangat2 penting sebab ia sebahagian dari sistem penghadaman kita. Usus ni penting untuk kita;

- memproses makanan
- menyerap zat makanan
- menyingkir bahan buangan


Apa jadi bila usus rosak dan kotor? Ia akan bertukar fungsi dengan menyerap segala toksin dan bukan lagi membuang bahan buangan yang tak diperlukan badan kita! Ngeri kan?!

Sebab itu akan jadi macam2 pada sistem penghadaman kita seperti kembuang perut, naik berat badan, badan rasa letih tak bertenaga, sembelit, sakit kepala dan macam2 lagi. Paling kronik boleh jadi kanser usus!

Jadi, gee sarankan kita semua agar mencuci usus atau kolon untuk membuang dan menyingkir segala toksin dalam badan dan dalam masa yang sama ia dapat membantu perkembangan bakteria usus yang baik.

Usus bersih sangat penting terutama bagi anda yang nak kurus, nak kulit cantik or nak badan sihat cergas. Bila usus kita bersih .. maka segala zat makanan yang kita ambil akan jadi mudah diserap badan!


• • • • •

Bagaimana nak cuci usus?

Ok. Di Shaklee ada satu produk best yang Gee sarankan untuk anda semua .. iaitu HERBLAX!

Herblax dari Shaklee ni sangat bagus! Ia hasil gabungan 9 jenis herba yang terbaik untuk usus kita.



Bagaimana Herblax membantu?

~ ia bertindak secara lembut dan tidak mengalami sakit perut berpanjangan
~ merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan secara semulajadi
~ membersih najis yang tersekat
~ membantu sembelit
~ mengempiskan perut


Gee sendiri pun mengambil Herblax ni untuk tujuan permbersihan usus. Biasa gee ambil  4 biji sehari dalam 2 kali seminggu.

Herblax ni dia bertindak dalam 8 - 12 jam, lepas tu perut rasa memulas untuk membuang. Gee selalu sarankan jika nak ambil Herblax pastikan pagi keesokannya anda tak ada kerja penting. Normal akan ke tandas sekali, dua kali tapi lepas tu perut rasa kempis dan lega! hihi


Wajib try Herblax ni tau.. best!! 








Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjt tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 0135707812

FB: Ziana Eunos



Terima Kasih memilih Shaklee ;)