Dec 13, 2018

Teknik Hilangkan Sakit Leher Dan Belakang Yang Dikongsikan Pegawai Fisioterapi


Teknik Hilangkan Sakit Leher Dan Belakang Yang Dikongsikan Pegawai Fisioterapi



Sakit leher dan belakang ni kerap berlaku bila terlalu lama duduk mengadap sesuatu benda / kerja. Jadi apa perlu anda buat?

Ini tips daripada Pegawai Fisioterapi yang boleh anda cuba amalkan dan buat setiap hari mula dari sekarang. (Tips dikongsikan dari FB Noor Hafiza Mohamad).

Info:
  • Tidak boleh duduk statik lebih dari 30 minit. 
  • Setiap 30 minit anda buat apa-apa pergerakan / regangan. 
  • Regangan boleh buat dalam masa 14 saat.
  • Tapi jangan terlalu lama. Takut urat anda pula yang bekerja lebih dan jadi cepat tua. Dan jika terlalu cepat kiraannya nanti boleh jadi kurang berkesan pulak.


11 Teknik Regangan Untuk Hilangkan Sakit Leher Dan Belakang

Teknik Regangan 1

Teknik Regangan 2

Teknik Regangan 3

Teknik Regangan 4

Teknik Regangan 5

Teknik Regangan 6

Teknik Regangan 7

Teknik Regangan 8

Teknik Regangan 9

Teknik Regangan 10

Teknik Regangan 11


Ada satu lagi teknik / tip yang Gee nak kongsikan juga bagi membantu menghilangkan sakit leher dan belakang. Tip ni sebab Ge sendiri amal bila ada masalah sakit leher, belakang dan badan rasa lenguh & sakit-sakit. Sebab Gee pun memang keja jenis mengadap komputer dan handphone tiap hari.

Tip mudah saja iaitu Gee makan suplemen Ostematrix. Gee amik 4 biji sehari sebelum tidur. Best sangat! Bangun pagi tu badan rasa tak sakit-sakit dah. Senang rasa nak bangun juga.




Ostematrix Shaklee ni suplemen kalsium yang juga ada campuran mineral lain yang baik untuk tulang.


Gee suka amik 4 biji sehari Ostematrix sebab Gee tak suka minum susu. Jadi Gee topup kalsium dari suplemen. Sekurangnya badan tetap ada terima kalsium kan?




Mahal ke harga Ostematrix Shaklee yang Gee amik ni?
Tak sampai RM 75 Gee belanja untuk ikhtiar jaga kesihatan badan dan tulang. Penting kita usaha dan inshaAllah dipermudahkan.


Bagi yang ada masalah sakit leher dan belakang juga tu bolehlah hubungi Gee. Gee sedia membantu. Sebab Gee pernah alami juga.

Gee
Pengedar Aktif Shaklee
013-5707812
Klik sini; Whatsapp




Continue Reading

Dec 12, 2018

Kegunaan Dan Testimoni Basic H Shaklee : Pembersih Organik Terbaik


Kegunaan Dan Testimoni Basic H Shaklee : Pembersih Organik Terbaik

Pernah dengar Basic H Shaklee? Sebenarnya kan Gee sendiri dah lama guna basic H ni sejak 2016 rasanya lah, tapi baru sekarang tergerak nak berkongsi kat blog ni. Better late than never kan??

Basic H Shaklee

Apa Itu Basic H?
Basic H adalah pembersih organik yang serbaguna. Ia boleh membersihkan dan menanggalka segala kotoran. Ada 1001 kegunaan dan manfaat basic H ni untuk rumah anda. Geng mak-mak ni memang akan suka basic H ni nanti. Hehe 

Kegunaan Basic H Shaklee
Dalam sebotol Basic H ni ada bermacam kegunaan. Ibarat ribuan kerja rumah boleh selesai hanya dengan adanya Basic H Shaklee ni. Basic H ni anda boleh guna samada di dalam atau di luar rumah. 



Malah, anda sendiri juga boleh guna Basic H ni. Contohnya untuk membersih kutu di rambut, basuh kasut putih sekolah, basuh baju putih yang terkotor, guna untuk mandi bagi tujuan tertentu (chicken pox, anak gatal-gatal dan sebagainya). Satu lagi boleh cuci luka bisul. Ni Gee sendiri punya pengalaman guna Basic H.


Saolnya, selamat ke untuk guna Basic H dari Shaklee ni??


Keunikan Basic H Shaklee, Pembersih Organik Terbaik
Pembersih Basic H Shaklee selamat untuk anda guna kerana tiada bahan berbahaya. 



Sangat berkesan untuk anda guna dalam sebotol Basic H Shaklee. 



Yang paling penting ia mesra alam. Tengoklah bahan dia daripada jagung dan pokok kelapa. Sangat-sangat yakin dan rasa selamat bila nak guna kan? 

 

Cara Guna Basic H / Testimoni Baic H Shaklee

1- Dapur, peralatan, perabot, hiasan kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi
1⁄4 sudu teh + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean 

2- Periuk belanga 
1⁄2 sudu teh + 1 gelen air suam 

Basic H untuk alatan dapur

3- Tingkap dan cermin
1-2 titis + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean

4- Lantai
1 sudu besar + 1 gelen air 

Basic H cuci lantai

5- Kain benang biri-biri, nilon, fabrik berkualiti tinggi
1⁄2 sudu teh dalam satu besen air suam 

Basic H cuci beg

Basic H untuk kasut



Testimoni Basic H Shaklee

Basic H cuci mainan anak

Guna Basic H cuci botol susu

Basic H cuci buah-buahan

Basic H cuci buah-buahan

Basic H cuci sayuran

Basic H cuci botol susu

Basic H untuk badan
Basic H untuk eczema

Basic H untuk anak


Berapa Harga Basic H Shaklee?
  • Harga Pasaran: Sebotol RM48 437ml 
  • Tahan berbulan lamanya
  • 1001 kegunaan 
  • Dijamin selamat!


Banyak sangat kegunaan Basic H dari Shaklee ni kan? Satu rumah boleh guna ni. Even anda sendiri pun boleh juga guna. Tak ragu-ragu lagi sebab bahan-bahan dia memang 100% selamat untuk anda!

Jom dapatkan sekarang! Harga mampu milik. Satu rumah wajib ada satu botol Basic H Shaklee!



Cara nak order pembersih organik Basic H Shaklee

Gee,
Pengedar Aktif Shaklee
Klik link: Whatsapp 013-5707812
Hubungi ke 013-5707812






Continue Reading

Dec 10, 2018

FAQ Keahlian Shaklee Dan Kelebihan Jadi Ahli Shaklee


FAQ Keahlian Shaklee Dan Apa Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

Persoalan tentang keahlian Shaklee yang perlu anda tahu. Ramai yang dah mengambil produk Shaklee, jadi Gee berikan apa manfaat yang anda dapat bila dah jadi ahli Shaklee yang berdaftar.


Ada juga yang dah jadi ahli, apa lagi peluang yang anda dapat setelah sah mendaftar keahlian Shaklee ini.


FAQ Keahlian Shaklee Yang Perlu Anda Tahu 
Persoalan dan jwapan perlu anda tahu.






Dah mendaftar menjadi ahli Shaklee, apa pula kelebihan menjadi ahli Shaklee yang anda dapat?

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

1- Dapat beli harga produk dengan harga ahli iaitu 15-25% lebih murah dari harga pasaran. Harga ahli dan harga pasaran memang jauh beza. Seabb itu saya sangat rekomen anda terus mendaftar jadi ahli untuk dapatkan harga lebih murah dan jimat. 



2- Boleh membeli produk shaklee secara online atau pergi ke mana-mana cawangan Shaklee berdekatan. Jika pembelian online anda dapat ekses ke web Shaklee. Untuk pembelian terus ke cawangan anda boleh pergi pada bila-bila masa ke cawangan / branch Shaklee yang terdekat.



3- Keahlian RM75 adalah seumur hidup. Hanya renew RM30 dan bakal dapat voucher RM30 lagi. Ni yang best sebab boleh guna voucher untuk belian yang seterusnya.



4- Berpeluang menghadiri ceramah kesihatan yang dianjurkan oleh pihak Shaklee. Setiap bulan akan ada 'health talk' yang dianjurkan.



5- Berpeluang membuat pemeriksaan kesihatan (BMI, skin test, bone test) yang dianjurkan oleh Shaklee secara percuma. Setiap bulan juga ada diadakan. Anda boleh merujuk jadual yang disediakan Shaklee untuk mengetahui bila dan di mana anda boleh pergi. Pada masa ini juga anda akan mendapat konsultasi terus dari pakar nutrisi Shaklee.



6- Mendapat konsultasi percuma dan sepenuhnya bila anda berdaftar ahli dengan saya. Setiap orang yang mendaftar ahli dengan saya anda akan mendapat guide cara makan yang betul dan berkesan, info terkini dari Shakle, info promosi dan sebagainya.



7- Stok semua fresh dari Shaklee!



Bagi yang ingin berbisnes pula bagaimana? Apa perlu anda tahu? 










Berminat nak sertai team kami di Shaklee? Ingin menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee? Jom sertai kami sekarang!




Hubungi Gee untuk info dan maklumat lanjut berkenaan keahlian Shaklee. 

Gee @ Nurziana
Pengedar Aktif Shaklee 
013-570 7812
Whatsapp : klik 013-5707812






Continue Reading