Jul 17, 2019

7 Cara Berkesan Menggunakan Youth Radiance C+E


Setiap produk ada fungsi dan cara menggunakan. Macam itu juga dengan Youth Radiance C+E dari Shaklee.

Radiance C+E

Apa cara yang berkesan bila menggunakan skincare Youth Radiance C+E?

Cara #1 Bekas Parut
Ramai yang ada bekas parut, bekas jerawat, bekas luka lama dan lepuh. Cara efektif yang boleh kita guna ialah dengan menyapukan radiance C+E pada bekas parut tisu lama atau kesan luka tadi.

Cara #2 Tanda Regangan
Tanda regangan biasa dialami oleh ibu lepas bersalin kebanyakannya. Cara mudah untuk membantu ibu membuang kesan regangan ini dengan menyapu radiance C+E bersama dengan pelembap badan setiap hari.

Cara #3 Bintik Penuaan
Bila usia makin meningkat, bintik penuaan juga makin banyak samada di muka, tangan dan lengan. Kita boleh sapu radiance C+E setiap hari untuk mengurangkan dan mencegah bintik penuaan.

Cara #4 Tumit Merekah
Tumit merekah, pecah, kasar dan kering ini yang tak seronok rasa tu. Buat kita rasa tak selesa dan kadang malu tengok kaki, tumit kita. Cara cepat nak baiki masalah tumit tadi bolehlah kita menyapu radiance C+E dicampur dengan Herbal blend krim tiap malam. Kemudian tutup kaki dengan stokin sepanjang tidur malam ibarat guna masker kakilah. Hihi.

Cara #5 Urut Belakang
Urut belakang guna radiance C+E pun boleh. Hebat ni. Cara dia dengan mencampurkan 3 kapsul C+E dengan minyak urut dan sapukan di bahagian belakang. Hasilnya kita boleh rasa belakang lebih lembut, cerah dan halus.

Cara #6 Masker Tangan
Tangan pun ada masker juga sekarang. Nak buat masker tangan mudah saja caranya. Kita guna 2 kapsul radiance dan urut pada tangan. Lepas itu barulah menyapu pelembap di tangan.

Cara #7 Mencerahkan dan Memudarkan
Ni jarang jumpa. Sapu Youth radiance C+E di ketiak. Hihi. Tujuannya nak bagi ketiak kita lebih cerah, lembut dan warna sekata. Buat setiap hari untuk kesan terbaik.



Itulah dia kelebihan menggunakan Youth Radiance C+E dengan 7 cara yang berkesan dan menarik. Paling penting bila kita buat konsisten setiap hari.

Paling menarik lagi kita ada bagi Percuma Radiance C+E bulan ini. Syaratnya buat belian mana-mana produk skincare Youth dalam 200 point.







Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.






Continue Reading

Jul 16, 2019

8 Cara Berkesan Merawat Kulit Kering


Kulit kering berlaku bila kulit kita kehilangan kelembapan. Ini yang membuatkan kulit kelihatan kasar, menggelupas, gatal-gatal, kemerahan, kusam dan tak bermaya. Malah kulit kering lebih cepat mengalami tanda penuaan kulit lebih cepat. Untuk merawat kulit yang kering adalah penting untuk mengembalikan kelembapan kulit dari dalam.



Apakah cara terbaik untuk merawat kulit kering? Berikut ada beberapa cara berkesan untuk merawat kulit yang kering yang boleh diamalkan setiap hari.


8 Cara Berkesan Merawat Kulit Kering 

Cara #1 Makan Buah Yang Tinggi kandungan Air
Makanan yang tinggi dengan kandungan air boleh melembapkan kulit dari dalam sama seperti kita mengambila air. Antara buah yang tinggi dengan air seperti buah tembikai, plum, peach, timun, saderi, salad dan beri.


Cara #2 Rajin Minum Air Setiap Masa
Air sangat penting untuk mendapatkan kulit yang sihat, cantik dan berseri. Pastikan meminum air yang cukup bagi mendapatkan kulit kekal lembap dan tak kering. Sebaiknya minum 8 gelas sehari atau paling minimum minum air dalam 1.5 liter sehari.


Cara #3 Jangan Mandi Terlalu Lama
Mandi air panas atau mandi menggunakan 'shower' memang seronok. Jika boleh nak mandi lama-lama tapi sebenarnya ia tak elok untuk kulit. Sebaiknya jangan mandi terlalu lama terutama mandi guna iar panas kerana ia boleh mengeluarkan kelembapan kulit. Ini yang akan menyebabkan kulit menjadi makin kering.


3 cara di atas ini biasa kita amalkan tapi cara seterusnya lebih kepada penggunaan dalam rutin harian penjagaan kulit kita. Boleh amalkan cara ini untuk merawat kulit kering.


Cara #4 Guna Mask
Bila kulit terasa terlampau kering anda boleh menggunakan hydrating mask untuk mengembalikan kelembapan kulit wajah.Youth Hydrating Gel Mask ada kandungan asid hialuronik yang tinggi antioksidan mampu untuk menjaga kulit agar sentiasa lembap, tegang dan awet muda. Ekstrak Chamomile juga boleh mengatasi kulit kering yang menggelupas.


Cara #5 Exfoliate Sekerap Mungkin
Exfoliate atau penggelupasan ialah membuang sel kulit mati daripada lapisan atas kulit. Apabila tidak membuang sel kulit mati maka bahan-bahan di dalam skin care tidak dapat menyerap sepenuhnya. Akibatnya kulit bertambah kering dan kusam tak berseri.


Cara #6 Guna Spary Muka
Sejurus selepas mencuci muka, tepuk atau dap dap muka secara lembut. Dan kemudian segera menyapu toner, moisturizer dan serum dan tekan atau dap dap muka secara lembut menggunakan hujung jari selama 30 saat.


Cara #7 Guna Krim Mata 
Mata pun penting juga. Tahu tak? Kulit di sekitar mata adalah kulit paling nipis sebab itu ia mudah hilang kelembapan. Sebab itu boleh nampak kulit cepat menjadi kering, kasar dan berkedut di bahagian mata. Caranya, cuba gunakan krim mata seperti Youth Restroring Eye Treatment bagi memastikan kulit di sekeliling mata tidak kering dan berkedut.


Cara #8 Guna Krim Malam
Waktu malam adalah waktu terbaik kulit kita bekerja dan memperbaharui semula kulit selepas sepanjang hari terdedah kepada pencemaram dan kotoran. Bagi yang ada kulit kering penggunaan krim malam membantu menghidratkan semula kulit dari dalam. Krim malam Youth Advanced Renewal Night Cream berfungsi sebagai pelembap muka semasa tidur. Ia kaya dengan vitamin antioksidan dan nutrien untuk melambatkan penuaan kulit, menghasilkan sel kulit baru, memudarkan kesan parut dan mencerahkan kulit secara semulajadi.


Itulah dia 8 cara rawatan untuk kulit kering yang berkesan yang boleh anda amalkan. Paling penting adalah rajin dan konsisten.




Dah baca?

Cara Berkesan Hilangkan Kulit Kering

6 Tips Atasi Kulit Kering





Continue Reading

Jul 15, 2019

8 Kesalahan Menggunakan Mask Yang Perlu Dielakkan


Memakai mask sudah menjadi trend penting dalam rutin penjagaan kulit. Apabila kita menggunakan mask dengan cara yang betul sudah pasti ia sangat bermanfaat untuk kulit terutama menyelesaikan masalah kulit seperti kulit mudah berjerawat, kulit kusam, kulit kering & berminyak, liang pori besar, blackhead dan whitehead.




Tetapi boleh jadi sebaliknya bila kita tidak menggunakan mask dengan cara betul. Beberapa kesalahan dan kesilapan berikut boleh mengganggu kita untuk mendapatkan kesan terbaik hasil penggunaan mask.


8 Kesalahan Menggunakan Mask Yang Perlu Dielakkan


Kesalahan #1 Tidak Memilih Mask Yang Sesuai Dengan Kulit Muka

Memilih mask yang sesuai dengan kulit juga penting sama seperti kita memilih pencuci muka yang serasi dengan kulit. Misalnya, jika kulit kering sebaiknya menggunakan "hydrating mask" dan jika kulit berminyak dan berjerawat menggunakan "clay mask". Jangan memilih hanya kerana 'review' dan testimoni kawan atau orang lain semata. Mungkin sesuai untuk kulit dia tapi tidak untuk kulit kita.


Kesalahan #2 Tidak Mencuci Muka Sebelum Memakai Mask

Perkara utama sebelun memakai mask pada muka ialah hendaklah membersihkan muka terlebih dahulu. Jika tidak, kemungkinan muka kita ada terdapat kotoran dan bakteria bila menggunakan mask. Sebaiknya guna pencuci muka yang lembut pada kulit, tidak bersabun dan mampu membersihkan segala kotoran, sisa makeup dan minyak pada muka.

Contohnya seperti pencuci muka Youth Luminous Gel Oil Cleanser. Pencuci muka dengan gabungan 'gel' dan 'oil' yang mampu membersihkan kotoran dan minyak pada muka. Pencuci muka ini juga bebas sabun yang tak membuatkan kulit kering sebaliknya kulit rasa lembut dan segar. Ia juga mengandungi pH yang seimbang dengan kulit muka dan pencuci muka yang kaya dengan vitamin antioksidan untuk merawat kulit.


Kesalahan #3 Tangan Kotor

Sama seperti muka, tangan kita juga mesti bersih dan tak kotor semasa menggunakan atau menyapu mask di muka. Kemungkinan ada kotoran, minyak dan bakteri di tangan yang kemudian boleh berjangkit di muka kita. Paling baik mencuci tangan dengan sebersihnya dahulu sebelum memakai mask.


Kesalahan #4 Menggunakan Terlalu Banyak Mask

Kurang adalah lebih baik. Jangan terlalu banyak menyapu mask di muka. Paling baik sapu rata ke seluruh wajah.


Kesalahan #5 Menggunakan Mask Hanya Pada Waktu Siang Saja

Penggunaan mask ada waktu siang atau malam adalah boleh tapi kita perlu memilih mask yang betul-betul sesuai dengan muka kita.


Kesalahan #6 Membiarkan Mask Terlalu Lama Di Muka

Ada yang ingat bila kita biarkan lama mask di muka adalah lebih baik. Tetapi sebaliknya ia tidak akan memberi manfaat lebih pada kulit. Paling baik ikut segala arahan yang tertera. Biasanya ia mengambil masa dalam 10-15 minit sahaja.


Kesalahan #7 Tidak Menggunakan Pelembap Selepas Memakai Mask

Selepas penggunaan mask, paling baik menggunakan pelembap dan rutin penjagaan kulit yang lain. Misalnya, macam biasa yang saya sendiri amalkan, lepas membersihkan mask, saya memakai pelembap wajah iaitu Youth Perfecting Skin Toner untuk mengekalkan kelembapan wajah, mengecilkan pori-pori dan 'exfoliate' muka.


Kesalahan #8 Tidak Konsisten Dalam Penggunaan Mask

Ramai yang suka memakai mask tapi tidak semunya konsisten. Sama seperti rutin penjagaan kulit yang lain, kita boleh memakai mask sekurangnya 2-3 kali seminggu. Dan ia juga bergantung kepada jenis mask yang kita gunakan. Apapun konsisten itu penting. Bila rajin menggunakan mask muka barulah kita bakal mendapat kesan yang dingini pada kulit. 


Itulah dia 8 kesalahan dalam penggunaan mask muka yang perlu kita elakkan. Sebaiknya ikut tips-tips menggunakan mask muka yang betul untuk mendapat kesan terbaik. Paling penting sekali pilih mask muka yang sesuai dengan kulit.



Dah baca?

Mask terbaru dari Youth, Purifying Clay Mask dan Hydrating Gel Mask.

6 Cara Memakai Clay Mask Yang Betul dan Berkesan 






Continue Reading

Jul 13, 2019

Aktiviti Makan-makan 10 Julai 2019


Jamuan makan-makan di sekolah tempat Gee mengajar sekarang ni. Hari Rabu lepas buat makan-makan. Bila makan-makan ni pastinya banyak jenis makanan kan? hihi.. sakanlah makan.

Ok, bawah ni Gee bagi gambar untuk tatapan semua hihi..


Sempat lagi selpie

Ayam masak kicap

Sayur rebung masak lemak

Sayur nenas

Ikan masak sambal

Sayur rebung masak kicap

Kari ayam

Ikan masin

Ulaman

ulaman


Pencuci mulut pulak,

Tauhu 

Mita Cheese Kek (hanya ada kat Kuching sarawak)

Agar-agar coklat

Kek lapis

Ok tulah dia makanan yang kami makan haritu. Lupa Gee nak amik gambar kat pinggan sendiri haha. tapi memang banyak Gee makan. Kuat betul selera makan hihi.

Tapi paling sedap tu yang kek cheese. Sedap betul. Banyak kali makan kek tu. Kek lapis juga sedap. Semua sedap lah pendek cerita. hihi. Makan ramai-ramai memang buat lagi sedap.




Continue Reading

Jul 12, 2019

Promosi Collagen Shaklee 2019


Shaklee ada buat Promosi Collagen Shaklee! Jualan kilat atau flash sale dari Shaklee bermula 12 - 19 Julai 2019.

Beli 4 kotak Collagen Powder, dapat Percuma 1 tong ESP!!


Promosi Collagen Plus Powder Shaklee

Bukan itu saja, anda juga bakal dapat:
  • Percuma postage (jimat RM 10.00)
  • Percuma keahlian Shaklee (jimat RM 65.00)
  • Cash bonus dalam RM 46.00

Harga Biasa RM 1192.00 tapi sempena promosi sekarang hanya RM 952 (jimat RM 240.00). Banyak penjimatan kan??

Best kan Promosi Collagen dari Shaklee minggu ini! Memang ramai yang suka. Sebab collagen ni sangatlah terbaik untuk kulit.


Apa kebaikan Collagen Shaklee ini?
  • Menegangkan dan menganjalkan kulit dengan mengurangkan garis halus dan kedutan.
  • Membantu mengecilkan liang pori dan meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.
  • Memberi kelembapan dan membekalkan nutrien kepada kulit dari dalam supaya kulit menjadi lebih cerah dan berseri.
  • Memudarkan pigmentasi dan meratakan tona kulit wajah.
  • Menggalakkan penghasilan kuku yang lebih kuat, lebih tebal, dan rambut lebih berkilau.
  • Membantu menegangkan kulit yang kendur untuk membentuk badan yang lebih menarik dan kelihatan lebih sihat.
  • Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.


Kebaikan Collagen Plus Powder Shaklee


Collagen Shaklee ini boleh dikatakan suplemen kolagen terbaik dari Shaklee.
  • menggunakan sumber kolagen berkualiti tinggi dari ikan laut merah
  • sangat mudah diserap badan (berat molekul kolagen hanya 1000 dalton)
  • ada tambahan Vitamin C dan Vitamin B2 dan B6

Boleh baca di sini, kelebihan dan kebaikan Collagen Shaklee


Gee share jugak Testimoni Collagen Shaklee. Boleh tengok bawah ni.











Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.




Continue Reading

Jul 11, 2019

6 Cara Mudah Mencegah Serangan Gout


Bagi yang sudah ada sakit gout ini bila terkena serangan gout memang saat yang menyakitkan. Rasa sakit gout dia buat tak senang duduk dan sukar untuk bergerak. Apa cara untuk mengelak gout menyerang?



6 Cara Mudah Mencegah Serangan Gout

1. Cili
Cili mengandungi Vitamin A dan vitamin C yang bersifat tinggi antioksidan dan ini bagus untuk mengurangkan keradangan pada sendi pesakit gout.



2. Halia
  • Komponen Gingerol dan Zingiberene di dalam halia dapat membantu mengurangkan keradangan pada sendi orang gout. 
  • Terdapat satu kajian menunjukkan halia topikal boleh mengurangkan rasa sakit yang berkaitan dengan asid urik peskait gout. 



3. Kunyit
  • Agen anti-radang yang boleh membantu mengurangkan bengkak dan kesakitan pesakit gout. 
  • Satu kajian di dalam Journal of Rheumatology and Autoimmune diseases, ekstrak kunyit atau Flexyfytol digunakan sebagai suplemen untuk merawat sakit gout.
  • Cucurmin di dalam kunyit adalah sejenis antoksidan yang sangat baik yang boleh melawan dan menghalang radikal bebas dan kerosakan oksidatif (penyebab pertumbuhan kristal bagi gout.
  • Merendahkan paras asid urik.



4. Lemon 
  • Dalam satu kajian pada tahun 2017, jus lemon dan ekstrak lemon boleh membantu merendahkan paras asid urik di dalam darah peskait gout. 
  • Jus lemon juga boleh menyeimbangkan paras asid urik di dalam darah, maka badan akan lebih bersfat alkali termasuklah air kencing.




5. Pegaga
Daun pegaga tinggi dengan Pytochemical yang boleh membantu proses menyahtoksin badan. Ia boleh membantu menurunkan asid yang berlebihan di dalam badan orang yang ada gout.



6. Nenas 
  • Tinggi dengan Vitamin C dan Bromelain.
  • Satu kajian pada tahun 2005 oleh Arthritis and Rheumatism mendapati pengambilan vitamin C yang tinggi boleh membantu merendahkan paras asid urik di dalam darah dan boleh merawat dan mencegah dan serangan gout.
  • Bromelain salah satu enzim yang akan membantu mengurangkan keradangan dan kesakitan gout.




Bila ada gout menyerang boleh cuba ambil makanan ni atas.

Selain cara di atas, anda juga boleh mengambil suplemen tambahan untuk mencegah serangan gout ini. Suplemen apa yang boleh diambil dan sesuai untuk gout? Boleh lihat di sini, Set Gout Shaklee.


Baca juga Tips sihat untuk gout





Continue Reading

Jul 10, 2019

Kebaikan Dan Kelebihan Vitalea Shaklee


Vitalea Shaklee adalah produk multivitamin pertama ciptaan Shaklee pada tahun 1915. Ia sudah lebih 100 tahun berada di pasaran dunia.

Vitalea Shaklee sekarang bentuk tablets


Perkataan "vitamin" sebenarnya berasal dari shaklee, iaitu dari perkataan vitalize mineral, ia disingkatkan jadilah "vitamin" yang kita sebut-sebut hingga sekarang.



Kebaikan Dan Kelebihan VitaLea® Iron Formula Shaklee
Vitalea Shaklee adalah multivitamin yang membekalkan nutrisi penting untuk kesihatan yang optimum. Ia sangat sesuai untuk lelaki dan wanita.



Tahu tak? Multivitamin sangat penting kepada tubuh dan antara supplemen paling asas bagi yang baru nak mencuba supplemen. Multivitamin adalah makanan sel dan ia akan bertindak mengisi lompang kekurangan nutrien di dalam badan kita.


Keistimewaan Vitalea Shaklee
  • Merupakan tablet paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.
  • Setiap tablet Vitalea dilengkapi dengan 30 jenis nutrisi untuk keperluan harian yang diekstrak dari buah-buahan dan sayuran (12 vitamin dan 7 mineral penitng).
  • Telah menjalani lebih 340 ujian kualiti yang paling ketat untuk menjamin keaslian dan keberkesanan produk.
  • Tablet Vitalea juga disaluti dengan serbuk nutrisi spirulina dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, iaitu “Explo-tab”.
  • Shaklee menggunakan teknologi salutan mikro bagi membantu pembebasan segera Vitalea di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.
  • Disokong oleh 7 kajian klinikal yang telah membuktikan bahawa pengambilan harian Vitalea selama setahun dengan konsisten boleh membantu mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.




Info Vitalea Shaklee



Kandungan Vitalea Shaklee




Kebaikan dan Manfaat Vitalea Shaklee
  • Pelengkap nutrisi - membantu menambah nutrisi dalam badan kita akibat amalan diet yang tidak seimbang, kurang makan sayur dan buah termasuklah mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.
  • Elemen penting pada sel tubuh - multivitamin yang menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.
  • Penambahan tenaga segera - memberi tenaga kepada tubuh, tubuh lebih cergas, kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun pekerjaan seharian.
  • Metabolisma - penting untuk membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
  • Melindungi organ – melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
  • Keupayaan sistem produktif - penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang dalam proses membesar.


Vitalea Shaklee Untuk Siapa?
  • Individu dewasa yang mementingkan kesihatan 
  • Individu yang pentingkan kecergasan tubuh badan
  • Individu yang tidak lengkap diet harian, banyak makan makanan tak seimbang
  • Individu yang ingin meningkatkan sistem imun badan
  • Remaja yang sedang membesar
  • Wanita yang sedang hamil, baru lepas bersalin
  • Semua peringkat umur dewasa lelaki
  • Individu yang menopous
  • Perokok tegar
  • Yang ingin menambah berat badan


Cara Makan Vitalea Shaklee
  • Untuk dewasa sahaja. Boleh ambil 1-2 tablet sekali sehari selepas makan.


Harga Vitalea Shaklee
  • sebotol berharga RM 93.75
  • mengandungi 120 tablets
  • tahan untuk penggunaan sehingga 4 bulan


Testimoni Vitalea Shaklee












Ringkasnya Vitalea adalah multivitamin dan multimineral yang paling lengkap, seimbang dan komprehensif di dalam sains Shaklee serta mampu dimiliki semua. Ia sangat penting untuk mengisi kekurangan nutrien di dalam badan kita.





Berminat untuk mendapatkan Vitalea Shaklee yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.



Continue Reading