Cara Jana Income Dari Rumah Waktu PKP

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 1.0 dulu lagi dah ramai yang terkesan terutama dari segi kewangan. Ada yang hilang sumber pendapatan dan ada juga kehilangan pekerjaan. Dan sekarang sambung lagi dengan PKP 3.0 di seluruh negara. 

Untuk perkongsian kalini Gee sekadar nak berkongsi cara yang korang boleh buat untuk mendapatkan sumber pendapatan waktu PKP walau dari rumah saja. 


Cara Untuk Menjana Pendapatan Di Rumah Semasa PKP Dilaksanakan

Ada beberapa pilihan cadangan yang korang boleh buat waktu PKP ni antaranya:
  • Buat dropship
  • Jadi runner
  • Menjual makanan secara online
  • Menjual online di shopee
  • Affiliate - mempromosikan produk orang lain


Buat bisnes online Shaklee

Ada banyak jenis bisnes online kan tapi Gee nak kongsikan bisnes Shaklee yang Gee sendiri buat sekarang. Konsep bisnes Shaklee ini macam dropship. Maksudnya Gee dapat oder dari customers kemudian oder barang secara online dan urusan pengeposan pihak Shaklee yang uruskan. Lebih mudah kan? 

1. Sistem Oder Online

Macam dalam team Gee sekarang, upline / master kami ada sediakan satu sistem oder online melalui Yezza. Jadi jika Gee dapat oder , terus klik dalam sistem dan pilih produk yang customer beli dan terus buat belian. Urusan pos pihak master yang uruskan. 

2. Juga ada support dari group dari segi marketing material, ilmu produk dan group aktif. 



3. Sistem yang sangat mudah dan banyak melancarkan serta memudahkan urusan Gee. Semua buat secara online hanya dari rumah. Tambah lagi waktu PKP ni tak boleh nak keluar selalu kan. Kat situ tak risau dah soal packing barang. 



4. Modal Rendah 

Dari segi modal juga tak perlu risau nak dapatkan stok. Hanya bayar yuran keahlian RM 35 bagi yang baru nak join ahli Shaklee. Duit modal nak beli stok tak perlu bila dah ada sistem oder online samada oder dari Shaklee atau dari team Yezza tadi.




Inilah dia sistem oder online Yezza yang team Gee gunakan. Mudah sangat nak oder. 



5. Produk Tak bermusim

Dari segi produk Shaklee, permintaan sentiasa tinggi untuk produk suplemen. Walaupun PKP tapi tetap orang cari juga sebab ia berkaitan dengan kesihatan. Bab kesihatan ni memang sentiasa orang nak jaga tambah lagi dengan pendemik covid-19, memang ramai orang mencari suplemen untuk kuatkan imun badan. Yang paling mendapat permintaan tinggi pastinya Vitamin C. 


Bawah ni Gee saja tunjukkan bonus Shaklee. Bonus ni bergantung kepada sales setiap bulan. Setiap 14hb bonus akan masuk ke akaun masing-masing. Macam Gee sendiri setiap bulan dapat 4 angka sebulan setiap bulan. Bisnes Shaklee ni dah macma sumber income utama Gee dah. 



Boleh tengok: 

Bonus Shaklee membantu hidup saya

Dapat Car Bonus 



Bagi yang berminat untuk menjana pendapatan masa PKP bolehlah mencuba. Ada banyak jenis bisnes boleh buat. Janji kita buat betul-betul dan bersungguh nak. 


Untuk korang yang berminat nak dapatkan income musim PKP dengan bisnes / dropship Shaklee boleh terus menghubungi Gee, Gee sedia membantu korang. Klik gambar untuk pautan Whatsapp. 






Post a Comment

4 Comments