9 SEBAB SAYA MEMILIH UNTUK BUAT BISNES SHAKLEE

Apa sebab saya memilih untuk buat bisnes Shakleee?




9 SEBAB SAYA MEMILIH DAN BUAT BISNES SHAKLEE
Apa yang membuatkan Gee suka dengan bisnes Shaklee ini? Mesti ada yang nak tahu kan? Jom teruskan baca. Moga ia bermanfaat untuk anda semua.


1.PENGGUNA SETIA PRODUK
Gee menjadi pengguna tegar produk Shaklee dari rangkaian supplemen, skincare, penapis air ‘Get Clean Water’ dan pencuci serbaguna ‘Basic H’ sejak tahun 2015.
  • Dulu muka senang naik jerawat dan kerap bersin, badan mudah letih, kurang kalsium tapi kini dah baik dari dulu dengan asbab rajin amal suplemen Shaklee. Malah satu keluarga Gee sendiri juga mengambil suplemen Shaklee.
  • Dulu sukar mencari skincare yang sesuai kini Gee pengguna setia Nutriwhite dan akan datang YOUTH Skincare yang terbaru tahun 2018 ni.

2.COMPANY YANG KUKUH DAN STABIL
Shaklee sudah lama bertapak di Malaysia lebih 50 tahun. Ia merupakan sebuah company MLM yang kukuh dan stabil. Company besar Shaklee dari US juga dikenali di negara besar termasuk Indonesia, Canada, China dan negara maju Jepun. Dan juga mempunyai kilang Shaklee sendiri di kaki gunung Fuji (Fujinomiya, Shizuoka).


3.PRODUK SEMULAJADI & TERBUKTI BERKESAN
Nak tahu, produk Shaklee mempunyai landmark study. Kajian ini dibuat dalam masa yang panjang iaitu lebih dari 20 tahun ke atas mereka yang mengamalkan suplemen Shaklee. Mereka yang membuat kajian ini semua adalah barisan saintis yang hebat dalam bidang masing-masing. Diuji lagi keberkesanannya secara klinikal. Ini membuktikan produk Shaklee selamat untuk kesihatan kita jangka panjang.


4.DIJAMIN HALAL
Bagi yang beragama Islam status HALAL setiap produk amat penting. Makan anda tidak perlu risau kerana produk Shaklee mempunyai sijil halal dan badan pemantauan halalnya iaitu ISA ini disahkan oleh JAKIM.


5.MODAL KECIL
Gee memulakan bisnes Shaklee mula-mula dahulu tanpa modal besar seperti bisnes MLM yang lain. Gee bermula dengan hanya membayar RM65 saja (tapi sekarang dah murah jadi RM35). Lepas itu Gee boleh terus memulakan bisnes dan mendapat sekali kit panduan.


Starter Kit Shaklee

Anda perlu tahu, setiap bisnes kita perlu berusaha berniaga menjual produk sama seperti bisnes yang lain. Tiada istilah goyang kaki. Tetapi yang menariknya ialah kita tidak perlu memikirkan kualiti produk atau soal stok. Apa yang kita perlu buat hanya rajin berkongsi apa kebaikan produk, apa yang produk shaklee boleh bantu untuk selesaikan masalah pelanggan.


6.SISTEM ADIL
Bisnes Shaklee mempunyai sistem MLM yang adil. Ia tidak ada istilah menipu atau menindas. Bukan hanya orang atas saja yang menjana pendapatan tinggi tapi dia mengamalkan konsep siapa yang berusaha keras, konsisten dan tidak mudah putus asa boleh berpeluang untuk mendapat lebih dari orang atas. Ia adil dan mematuhi syariah. Jadi anda tidak perlu rasa was-was untuk menyertai kami.


7.TIADA HAD PENDAPATAN
Apabila sudah join bisnes Shaklee, setiap orang berpeluang untuk menjana pendapatan yang tinggi tanpa had. Macam Gee dulu, mula-mula hanya mempoleh RM33 untuk bonus bulan pertama apabila serius buat bisnes Shaklee. Dan sekarang sudah tetap 4 angka sebulan.

Pendapatan lain:
  1. Untung runcit harian
  2. Peluang untuk dapat CAR BONUS- dapat duit cash masuk akaun bank kita
  3. Bonus kempimpinan
  4. Insentif untuk leader – dari pangkat Coordinator ke atas

InshaAllah target Gee untuk dapat lebih dari tu. Unlimited Income! Dan sekarang ni Gee ingin membantu lebih ramai lagi orang lain yang ingin menjana pendapatan dengan Shaklee. Tidak kisah part time atau full time.


8.KONSEP DROPSHIP
Satu yang buat Gee tertarik dengan bisnes Shaklee ni dia lebih kurang macam konsep dropship. Maksudnya di sini, pengurusan stok dan pengeposan Shaklee yang akan uruskan.

Urusan order barang pulak kita boleh order online di lawan web www.shaklee2u.com . Yang ini bagi Gee sangat-sangat membantu dan memudahkan semua pengedar Shaklee. Kat mana saja kita berada, kita boleh teruskan buat bisnes Shaklee ni asalkan ada internet ya.


9.SOKONGAN KELUARGA
Sepanjang Gee buat bisnes Shaklee ni, alhamdulillah ahli keluarga Gee banyak menyokong dan membantu termasuk kawan-kawan sesama team Shaklee kami dan juga upline Gee. Mereka semua banyak membantu dan memberi semangat kepada Gee dari mula-mula buat bisnes dulu.


InsyaAllah, Gee tetap yakin dengan Shaklee selagi Allah izinkan. Doakan Gee ya.



UNTUK KONSULTASI BISNES:
Whatsapp 'BISNES SHAKLEE' ke 013-5707812 atau klik sini  untuk whatsapp Gee terus.






Post a Comment

0 Comments