13 Kelebihan Youth Shaklee Yang Patut Anda Tahu

Kelebihan Youth Shaklee yang patut anda ketahui sebelum membeli YOUTH.


Kelebihan Skincare Youth Shaklee


13 kelebihan skincare Youth Shaklee 

1. 8 tahun kajian. Lama kan?? Ni yang buat kita tambah yakin! Hihi.  YOUTH mengambil masa selama 8 tahun kajian untuk menguji formulasi YOUTH dan memastikan YOUTH ni betul-betul berkesan dan 100% semulajadi.

2. YOUTH adalah skincare yang padat dengan nutrisi. Ini seban dia ada kaitan dengan Shaklee yang mempunyai kepakaran dalam bidang kesihatan selama 103 tahun sejak ia ditubuhkan. Hebat👍

3. 100% vegan. Setiap produk YOUTH semuanya berasaskan tumbuhan dan tidak langsung menggunakan sumber haiwan atau melakukan ujian ke atas haiwan. Maksydnya 'cruely free'.

4. Bebas dari 1500 bahan kimia merbahaya. Ya tidak ragu-ragu lagi! Bila guna YOUTH kulit kita rasa lebih selamat dan bebas dari bahan kimia yang berbahaya pada kulit. Boleh lihat jadual bawah ni.


5. Sesuai untuk semua kulit. Bukan saja saja cakap tapi YOUTH ni betul-betul diuji yang YOUTH ni sesuai untuk semua jenis kulit. Juga tiada alahan pada kulit (hypoallergic).

6. YOUTH juga tidak akan menyebabkan liang pori kita tersumbat (non-comodogenic) bila kita sapu pada kulit. Seronok tak?

7. YOUTH selamat untuk mata dan tidak merengsakan mata kita. Telah duji oleh ahli oftalmologi. 

8. Skin age index. Ia direka oleh pakar dan dermatologgist antarabangsa untuk mengkaji keberkesanan produk dan mengukur tanda-tanda penuaan pada kulit kita.

Hasil keputusan kajian skin age index ke atas YOUTH lihat bawah ni👇

Kelebihan Skincare Youth Shaklee


9. Ada bahan aktif dalam semua produk YOUTH. Walaupun kita tak beli set tapi guna satu-satu produk juga kita akan dapat rasa kesan dia. Malah, Gee sendiri rasa kesan dia laju bertindak. Power kan?😃

10. YOUTH mempunyai 4 langkah mudah untuk membaiki dan merawat masalah kulit:
  • Membersihkan 
  • Mencerahkan 
  • Pembaharuan 
  • Melembapkan (menghidrat) 

11. Bebas paraben. Kebanyakan produk penjagaan kulit lain banyak guna paraben untuk pastikan produk dia tahan lama dan tidak berkulat. Tapi, Shaklee pulak dia menggunakan bahan semulajadi iaitu ‘phenoxyethanol’ yang ada di dalam green tea. Ia mampu menggantikan paraben sebagai agen anti-kulat.

12. Bebas gluten. Setiap produk YOUTH tiada gluten. Kesan gluten untuk jangka masa panjang boleh menjejaskan kesihatan menyeluruh terutama pada usus kita. Hati hati dengan paraben tau.

13. Terbukti berkesan! Yang ni Gee sendiri memang akui. Lepas guna YOUTH memang nampak perubahan, lihat Di sini

Anda boleh lihat testimoni sebenar dari pengguna YOUTH Malaysia, Di sini


Lihat juga:

Testimoni YOUTH untuk jerawat Di sini.

Testimoni YOUTH untuk jeragat Di sini.

Testimoni YOUTH untuk lelaki Di sini.

Testimoni YOUTH muka makin berseri di sini.



Macam mana nak order YOUTH? Hubungi Gee di 013-5707812 atau klik untuk whatsapp Gee terus.

www.wasap.my/6013-5707812



Post a Comment

1 Comments

  1. Thank you for sharing this awesome product! Good luck to everyone & your business too!

    ReplyDelete