05 October 2020

Bagaimana Bonus Shaklee Membantu Hidup Saya


Tahu tak? Shaklee ni boleh jadi sumber pendapatan / income kita. Macam Gee sendiri, tak dapat kerja lepas abis konvo dulu sampai sekarang. Sesekali ada lah jadi guru ganti.




Jadinya Gee fokus buat bisnes Shaklee ni betul-betul. Kiranya bisnes Shaklee ni sumber utama pendapatan Gee lah. Life time business.

Kisah Gee mula buat bisnes Shaklee ni dulu sekadar untuk pendapatan sampingan. Sambil-sambil lepas grad tu cari kerja lah kan. Bertahun juga Gee mencari kerja ni, isi sana sini. Tapi rezeki tak ada lagi. Cumanya Gee pernah jadi guru gantilah kat sekolah rendah di kampung Gee.

Disebabkan bertahun tak dapat kerja dan dalam masa yang sama Gee masih lagi buat bisnes ni. So Gee fokuslah bisnes Shaklee ni betul-betul. Daripada tunggu kerja tak dapat lagi kan, baik buat bisnes on9 ada jugak masuk duit kat akaun bank tiap bulan.

Bermula dari situlah Gee tetapkan target untuk buat bisnes online Shaklee. Alhamdulillah berkat rajin, usaha tak putus walaupun ada turun naik Gee tetapkan bisnes.

Lagi-lagi bila covid-19 melanda awal tahun haritu, mencabar jugak kan? Tapi syukur bisnes Shaklee yang Gee buat kukuh bertahan dengan sales bulanan tu naik lebih banyak dari sebelum covid. Sales naik hampir 100 peratus, dan bonus juga naik banyak berganda. Alhamdulillah.
Dengan hasil bonus buat Shaklee nilah banyak membantu hidup Gee. Tambah lagi anak sulung. tangungjawab tu lebih sikit.


Bonus Shaklee ni bantu Gee dari segi:
  • bayar PTPTN tiap bulan
  • bagi duit kat mak ayah
  • bayar bil air dan elektrik rumah kami
  • bayar bil celcom tiap bulan
  • bayar zakat perniagaan
  • bersedekah
  • bayar hutang
  • perbelanjaan harian
dan macam-macam lagilah. Alhamdulillah syukur sangat Gee kenal Shaklee ni. Allah bagi peluang Gee buat bisnes Shaklee.


Bonus Shaklee ni masuk tiap 14hb tiap bulan. Kira dah macam kerja jugaklah sebab dia tetap masuk bulan-bulan kan?


Korang yang tengah mencari-cari atau berminat nak buat bisnes on9 ni, Gee rekomen boleh cuba bisnes Shaklee ni. Gee sedia membantu.

Mula dengan yuran RM35, boleh terus mula bisnes dan tak perlu tambah modal lagi untuk beli stok. Urusan packing dan pos semua Shaklee dan team kami akan bantu. Yang perlu hanya semangat nak, rajin dan bersungguh buat.






Berminat nak buat bisnes Shaklee ini, anda bolehlah terus menghubungi Gee di 013-5707182 atau klik gambar bawah ini untuk pautan whatsapp.




3 comments:

  1. Bagusnya..biznes shaklee ni
    dah mcm pkerjaan tetap pula..
    tiap2 bulan ada gaji..itu baru bonus..blm sale setiap hari lg..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah Gee, jan sokong sgt2 dengan bisnes ni, jan pon surirumah je..dgn bsns shaklee ni jan mampu beli rumah kedua dengan slip bonus shaklee, wlpun berkongsi nama tapi jan layak...sbb asben xlepas sorng asbab ada rumah pertama hihihi..next nk fight untuk rumah pertama jan @ rumah ketiga pulak..doakan jan yer gee

    ReplyDelete