Dec 29, 2016

Testimoni Vitamin C: Kulit Anak jadi Putih dan Jerawat Kecut!





Ibu & Anak join makan Vitamin C Shaklee!

Ibu yang beli TAPI anak dapat efek dulu lepas makan Vitamin C! Waaa hihi .. ibu jangan jeles dulu ya ;)


Alkisahnya anak si ibu ni ada jerawat teruk kat muka. So si ibu bagi lah try Vitamin C Shaklee ni. Tak sangka pulak tak sampai sebulan pun lagi makan vitamin C Shaklee, jerawat si anak dah ok makin kecut dan dapat pulak kulit muka makin putih! Alhamdulillah .. seronoknya hihi 

Gee seronok dengar bila ibu bagitau macam tu. Tapi Si ibu kena bersabar sikit yea sebab efek dia atas tiap orang tu lain2, ada yang cepat ada dan yang makan masa sikit. 






Ok. Vitamin C ni selain untuk jerawat, dia juga bagus untuk sistem imunisasi tubuh. Badan rasa lebih sihat dan jarang demam or selsema. Bagi yang ada resdung macam kerap bersin pun elok jugak amal Vitamin C ni selalu. 

Yang paling best vitamin C ni penting untuk bantu penghasilan Kolagen dalam badan! Sebab tu orang perempuan suka sangat makan Vitamin C ni! Hihi 


Ok. Bagi yg ada masalah kulit or jerawat jom gee bantu. Kita ikhtiar sama2. 


Hubungi gee untuk order & konsultasi berkenaan Shaklee.
0135707812 - Gee