Testimoni ESP: Bekas Jerawat Hitam Hilang!


Assalamualaikum & hi semua ;)

Hasil memfollowup customer2 Shaklee gee, kalini gee nak share satu testimoni best!



Actually kan customer gee ni ada problem parut bekas jerawat dia jadi macan hitam2, so nampak tak cantik la kan. Jadi gee rekomenkan untuk cuba ESP. 

Alhamdulillah... tak sampai sebulan lagi consume ESP bekas2 jerawat hitam tu nampak makin cerah! Dan sekarang beliau berminat nak try pulak Vitamin C Shaklee untuk kesan terbaik! 


Ok. Bagaimana Shaklee ni membantu?

Mula dengan ESP. ESP ni sangat2 basic untuk kulit sebab ia boleh bantu perbaiki dan bina sel2 yang baru. Perlu tau ya setiap 28 hari (betulkan jika gee silap yea) sel kulit kita akan renew baru. Apa jadi bila tak renew? Yang ni paling jelas boleh nampak antaranya kulit kusam, parut lambat hilang, bekas2 jerawat jadi hitam, kulit kasar, kulit kering dan sebagainya. 




Nak tahu tak?

Vitamin C Shakled ni memang power untuk kulit. Sebabnya ia boeh buat kulit jadi cerah, kulit kurang berkedut dan paling2 gee suka ia penting untuk bantu hasil kolagen dalam badan kita secara semulajadi! Kolagen ni penting sangat2 sebab bila makin berumur, kolagen pula akan makin berkurang! 





Bagi yang ada masalah bekas jerawat hitam, parut, jerawat, kulit berminyak or apa2 masalah kulit tu boleh cuba ikhtiar dengan suplemen untuk tujuan perbaiki dari dalam. Bila dalaman sihat cukup nutrisi InshaAllah luaran pun sihat dan cantik! 







Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!



Post a Comment

0 Comments