Feb 28, 2017

Saya Suka Vitamin C Shaklee!




Vitamin C Paling best! Kira2 dah nak 2 tahun lebih jadi pengamal tegar Vita C Plus Shaklee ni. Alhamdulillah~


Bila gee amik Vita C Plus?

Ikut timing gee, memang sesuka hati amik vitamin c ni. Pagi ke, petang ke, malam ke bila2 boleh amik. 


Berapa biji gee amik sehari Vitamin C shaklee ni? 

Dulu2 gee biasa makan 2-4 biji sehari. Tapi untuk baru2 ni gee dah mula makan 6 biji sehari. Tapi kena ingat air kosong kena rajin2 minum ya.




Siapa perlu Vita C Plus ni?

Korang yang ada bersin, kerap selsema ke, jerawat rajin naik turun or ada jerawat pasir ke, rajin2 la amal vitamin C ni ok. InshaAllah boleh setel dan badan pun rasa lebih sihat! 


Ada demam2 pun boleh makan Vita C Plus ni. Gee dan keluarga gee dah lama tak amik panadol bila demam. Cuma makan vitamin C untuk boost imun badan & banyakkan minum air kosong! InshaAllah cepat kebah dan jangan lupa mintak doa kat Allah moga cepat sihat jugak ok. 


Nak kulit cerah? Rajin2 la makan Vita C Plus ni tiap hari. InshaAllah pasti nampak lebih cerah dari sebelum ni. 



Bila terlebih rajin makan Vita C, dalam 1 bulan lebih dah habis. Hihi 



Ok. Setakat ni dulu untuk harini. Nanti gee sambung lagi. TQ korang2 yang rajin singgah & sudi baca ;))