Feb 21, 2019

Cara Berkesan Hilangkan Ketuat Dengan Vivix Shaklee


Nak tau cara yang berkesan dan selamat hilangkan ketuat?




Cara mudah dan senang. Hanya perlu amik Vivix Shaklee ni tiap hari. Sebelum tu saya kongsikan dulu kisah ketuat dan Vivix Shaklee.

"Kisah daripada Pn Norita Idris"

Menurut Pn Norita, dia hanya tahu ketuat ni hanya tumbuh di kaki aje. Tahu yang ketuat ni berakar dan perlu ada ubat khas kena selalu sapu supaya ia tanggal dengan sendiri. Doktor kata ia susah nak hilang...sebab ada akar.

Baru ni kata pn Norita, beliau ada dapat mesej ada orang nak beli Vivix..., kebetulan customer dapat nombor dari ahli keluarganya. So beliau pun bertanya la kenapa nak mencari Vivix Shaklee ni.

So ahli keluarga ni pun buka cerita....dia bawa balik Vivix masa menunaikan umrah sebelum ini. Kebetulan dia bawa untuk rasa bertenaga sepanjang di sana. Jadi ada la ahli keluarganya yang diberi rasa Vivix tu. Bukan sekali dua tapi selama ada di sana, sahabat saya ni akan share Vivix dengan ahli keluarganya.

Balik Malaysia salah seorang ahli keluarga yang juga merupakan sahabat Pn Norita ni bercerita. Rupanya dia tu ada penyakit macam ketuat yang tumbuh di badan dan kakinya. Bukan sedikit tapi banyak.Puas dah makan ubat doktor dan sapu krim yang disarankan. Ia tetap tumbuh dan makin lama makin banyak. Bertahun dah menderita akibat penyakit ketuat ini.
Sebab tu pesakit ni tadi selaku pakai pakaian lengan panjang dan seluar yang tertib kerana tak mahu ahli keluarga dan kawan-kawan melihat penyakit ketuat tu tadi.

Tapi selepas balik Umrah, ketuat yang tumbuh itu berhenti kejap. Manakala yang sebelum ni hidup atas kulit tangan dan kakinya menjadi hitam malah ada yang gugur dengan sendirinya. Allahu akhbar. Rasa nak nangis kerana baru terjumpa yang beliau rasa menjadi penawarnya.

Maka beliau membuat keputusan nak beli Vivix sebotol untuk lihat kesan yang lebih baik. Alhamdulillah, penyakit yang macam ketuat di atas kulitnya dah tidak tumbuh lagi. Yang lama dah mati dan kehitaman. Malah dah banyak yang gugur dengan sendiri.

Sebenarnya asbab aje Vivix Shaklee ni, dan kerana Allah jua yang beri keizinan untuk ketuat tu sembuh. Alhamdulillah berkat sabar akhirnya dah jumpa penawar yang dicari brtahun lamanya. Wallahu alam.

Moga pesakit ini terus sembuh dan sentiasa dalam rahmat Allah selalu. Amin.


Bagaimana Vivix membantu ketuat?

Seperti yang ada tahu, ketuat berlaku bila ada virus yang bersentuhan dengan kulit hingga jadinya jangkitan. Ketuat suka naik pada kulit yang dah rosak.


Vivix Shaklee


Dengan bantuan Vivix ketuat dapat diatasi. Malah lebih cepat pulih dan berkesan. Sebabnya Vivix sangat tinggi antioksidan yg boleh melindungi kulit dan mampu memperbaiki sel-sel yang dah rosak termasuklah sel kulit.

Apabila ada luka pada ketuat juga lebih cepat kering dan sembuh bila rajin mengambil Vivix setiap hari.

Jika anda ada ketuat bolehlah cuba dengan Vivix Shaklee lepasni. InshaAllah berkesan dan selamat.



Berita baik? Bulan ini, Feb 2019 ada PROMOSI VIVIX! HARGA JAUH LEBIH JIMAT & MURAH!!! Ada 2 pilihan promosi Vivix Shaklee bulan ni:

1. Beli 2 Vivix dapat PERCUMA vitamin Shaklee.



2. Beli 2 botol Vivix dapat diskaun 10% (lebih murah dari harga ahli!) dan dapat percuma shaker!




Best kan Promosi Vivix bulan Februari 2019 ni, Nak vivix harga super jimat sekaranglah masanya. Promo tak lama lagi nak abis!! JOmmmm!!

Hubungi Gee terus di 013-5707812 atau klik di sini untuk pautan whatsapp



2 comments:

  1. baru tau ketuat ni ada ubat dia huhu sha selalu biar je

    ReplyDelete

  2. PRRROOOOOOMMMOOOOOOOOO!!!!!
    PROMO PROMO PROMO....
    HAI GUYS AD KABAR GEMBIRA NI BUAT KALIAN - KALIAN YG SUKA MAIN GAME ONLINE
    DISINI KITA AD PROMO CASHBACH UNTUK MEMBER KHUSUS BULAN MARET INI LOHHH HEHHE
    PROMONYA NI,, EEEEIIIITTSSSSS !!!!!! LGSG SAJA KLIK WWW.FANSBETTING.CO
    NAH UNTUK INFO DAN BERTNY" YG LEBIH JELAS SILAHKAN ADD KONTAK DI BAWA INI
    WA @ +855 963 156 245
    line @ fansbetting
    wechat @ fansbetting
    bersama dengan kami CS fansbetting thankyou,,,

    ReplyDelete