14 February 2019

Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua / Warga Emas


Apakah Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua / Warga Emas






Ramai jugak yang bertanya Vivix Shaklee ni boleh bagi kat warga emas atau mak ayah kita. Jom saya berikan 11 sebab Vivix dari Shaklee ni bagus untuk kita bagi kat mak ayah.

11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas

1. Vivix mudah ditelan sebab dalam bentuk cecair. Bila bagi mak ayah kita boleh memudahkan dorang sebab tak perlu telan macam pil semua tu. Kita bagi 1 sudu vivix setiap hari dah cukup.

Vivix Shaklee amik sesudu sehari


2. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit Alzheimer (nyanyuk). Penyakit yang biasa dialami orang tua atau warga emas. Ada kajian menunjukkan resveratrol membantu mengurangkan Alzheimer.

3. Vivix membantu sakit gout. Ramai jugak mak ayah yang ada gout ni. Jadi kita bagi Vivix yang tinggi antioksidan dan ada sifat anti-radang untuk mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi sebab gout.

4. Vivix memberi tenaga. Bila makin berumur, tahap tenaga dalam badan kita akan makin berkurang akibat pengurangan mitokondria. Polifenol dalam vivix membantu meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria (yang menghasilkan tenaga sel, maka kita rasa lebih stamina dan lebih bertenaga).

5. Vivix membantu masalah sakit sendi (arthritis) dan lutut. Kebanyakan warga emas, mak ayah kita ada ramai yang ada sakit lutut. Jadi, kita boleh bagi mereka minum vivix untuk kurang kesakitan agar mereka mudah bergerak dan beribadah.

6. Vivix membantu melancarkan perjalanan darah dan mengelak stroke. Vivix mampu meransang sel dan saraf pesakit stroke agar aktif dan mampu berfungsi semula.

7. Vivix membantu menstabilkan hormn dan sangat disyorkan untuk wanita yang menapous.

8. Vivix membantu warge emas medapatkan kulit lebih muda dan tegang (anti-penuaan).

9. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Polifenol dalam vivix mengawal tekanan darah yang lebih sihat dan mengurangkan keradangan pada salur darah yang boleh membawa kepada masalah jantung seperti jantung tersumbat.

10. Vivix membantu mengurangkan rasa ketagih pada rokok. Efeknya rasa pahit bila merokok. Sel lidah dan tunas rasa yang dah rosak akibat nikotin dalam rokok akan di ‘repair’ dengan Vivix.

11. Vivix membantu sakit Diabetes / kencing manis. Polifenol dalam vivix boleh meningkatkan sensitiviti insulin dan merangsang penghasilan insulin dalam badan.



Banyak kan manfaat dan kebaikan Vivix Shaklee untuk warga emas. Lepas ni bolehlah bagi mak ayah cuba Vivix.


Kita tengok beberapa Testimoni Vivix Shaklee dulu.







Berita baik bulan September 2019 ni ada PROMOSI VIVIX! Harga lebih jimat dan murah dari biasa!

Beli 2 botol RM684




Jom dapatkan Vivix Shaklee untuk yang tersayang! Hadiahkan buat emak ayah dan diri sendiri sempena ada PROMOSI VIVIX bulan ini! Anda boleh hubungi saya terus di 013-5707812 atau klik di sini untuk pautan Whatsapp.




1 comment:


  1. PRRROOOOOOMMMOOOOOOOOO!!!!!
    PROMO PROMO PROMO....
    HAI GUYS AD KABAR GEMBIRA NI BUAT KALIAN - KALIAN YG SUKA MAIN GAME ONLINE
    DISINI KITA AD PROMO CASHBACH UNTUK MEMBER KHUSUS BULAN MARET INI LOHHH HEHHE
    PROMONYA NI,, EEEEIIIITTSSSSS !!!!!! LGSG SAJA KLIK WWW.FANSBETTING.CO
    NAH UNTUK INFO DAN BERTNY" YG LEBIH JELAS SILAHKAN ADD KONTAK DI BAWA INI
    WA @ +855 963 156 245
    line @ fansbetting
    wechat @ fansbetting
    bersama dengan kami CS fansbetting thankyou,,,

    ReplyDelete