Suplemen Harian Yang Saya Sendiri Amik


Ada yang mengamal suplemen macam Gee jugak? Tahniah hihi. Entri kalini Gee nak berkongsi suplemen apa yang Gee amik selama ni.

Rutin harian Gee tiap hari tapi ni tak amik sekaligus lah. Ada waktu dia.




Alfalfa tu wajib Gee amik untuk detox singkir toksin keluar dari badan. Selain tu, Gee suka amik juga sebab bagus untuk atasi masalah bau badan dan keputihan wanita. Biasa Gee amik lepas makan.

Untuk baiki dan merawat kulit Gee amik vitamin C dan vitamin E.  Kiranya fokus kecantikan lah dua ni. Gee suka amik waktu malam.
  • Vitamin C ni boleh tambah kolagen, membaiki struktur kulit, membaiki dan merawat kulit jerawat.  
  • Vitamib E bantu melambatkan tanda penuaan (al maklum dah masuk 30an ni). Vitamin E ni jugak best untuk kulit kering, kusam, ada parut dan sunburn. 

Bila ada rasa badan tak sihat, nak demam selsema, Gee suka amik Vitamin C bagi kuatkan imun badan.

Kemudian Gee jugak amik multivitamin tertua kat dunia (lebih 100 tahun da) iaitu Viitalea. Ni untuk topup vitamin mineral. Sebab Gee tau memang tak cukup amik dari makanan harian. Kadang ada hari tak cukup makan sayur, buah semua tu. Pastu banyak makan bergoreng lagi, mana nak dapat vitamin mineral kan? Tu Gee tambah multivitamin ni.

Ada satu lagi paling Gee suka iaitu protein ESP. Ni paling best sangat.

Serbuk protein ESP

Gee suka minum waktu pagi sebab kita akan rasa kenyang. So pagi sarapan tu tak perlu nak makan benda lain dah sebab dah kenyang.

Dalam ESP ni dah ada protein, vitamin B, kalsium, asid amino, rendah lemak & tiada kolesterol. Tu yang buat Gee suka amik tiap hari. Diet sihat. Nak tambah buah-buahan skali pun boleh. Lagi sedap tau. Kena cubalah nanti. Hihi

Bonus bagi yang rajin minum ESP, nanti korang akan dapat rasa kulit makin tegang, parut bekas jerawat makin pudar dan bab selera makan tu lebih terkawal. Badan pun rasa lebih cergas. Cubalah nanti. Laki ke perempuan boleh jer minum ESP.

Selain tu, Gee ada ambil Herblax juga. Ni Gee amik untuk fokus detox kat usus besar lah. Gabungan 8 jenis herba dalam Herblax ni sangat baik untuk kesihatan penghadaman dan usus.

Tapi Gee tak amik tiap hari lah. Selang seli amik. Sebab kesan dia laju. Lepas jer amik herblax ni dalam 8-12 jam kompom sangat membuang nanti. Memang rasa lega sangat perut. Seronok sangat tau😃😃.

Dah yang satu lagi tu krim Herbal Blend. Ni krim serbaguna. Memang Gee akan pastikan sentiasa ada kat rumah. Sebabnya satu rumah guna krim ni. Hihi.

Herbal Blend krim Shaklee ni Gee suka guna untuk sapu gigitan nyamuk, kulit kering, kulit gatal, losyen harian, sapu kat tumit kasar juga. Best lah. Tahan lama jugak guna.


Ok. Pesanan Gee,

Jangan lupa air kosong jatuh wajib minum. Penting untuk tubuh sebab tubuh kita banyak perlu air tau. Tak kiralah korang ada amik suplements ke tak.



Pada yang nak dapatkan supplements tu boleh wasap Gee. Gee bantu dan guide cara betul lepas belian. Jagalah badan dan aset kita. Bila sihat hati senang.


Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.



Post a Comment

1 Comments

  1. makan juga product Shaklee as daily supplement.
    tapi x makan yang dalam gambar2 diatas hehe..

    ReplyDelete