7 Cara Berkesan Menggunakan Youth Radiance C+E


Setiap produk ada fungsi dan cara menggunakan. Macam itu juga dengan Youth Radiance C+E dari Shaklee.

Radiance C+E

Apa cara yang berkesan bila kita nak gunakan skincare Youth Radiance C+E?


7 Cara Berkesan Menggunakan Youth Radiance C+E 

Cara #1 Bekas Parut
Ramai yang ada bekas parut, bekas jerawat, bekas luka lama dan lepuh. Cara efektif yang boleh kita guna ialah dengan menyapukan radiance C+E pada bekas parut tisu lama atau kesan luka tadi.

Cara #2 Tanda Regangan
Tanda regangan biasa dialami oleh ibu lepas bersalin kebanyakannya. Cara mudah untuk membantu ibu membuang kesan regangan ini dengan menyapu radiance C+E bersama dengan pelembap badan setiap hari.

Cara #3 Bintik Penuaan
Bila usia makin meningkat, bintik penuaan juga makin banyak samada di muka, tangan dan lengan. Kita boleh sapu radiance C+E setiap hari untuk mengurangkan dan mencegah bintik penuaan.

Cara #4 Tumit Merekah
Tumit merekah, pecah, kasar dan kering ini yang tak seronok rasa tu. Buat kita rasa tak selesa dan kadang malu tengok kaki, tumit kita. Cara cepat nak baiki masalah tumit tadi bolehlah kita menyapu radiance C+E dicampur dengan Herbal blend krim tiap malam. Kemudian tutup kaki dengan stokin sepanjang tidur malam ibarat guna masker kakilah. Hihi.

Cara #5 Urut Belakang
Urut belakang guna radiance C+E pun boleh. Hebat ni. Cara dia dengan mencampurkan 3 kapsul C+E dengan minyak urut dan sapukan di bahagian belakang. Hasilnya kita boleh rasa belakang lebih lembut, cerah dan halus.

Cara #6 Masker Tangan
Tangan pun ada masker juga sekarang. Nak buat masker tangan mudah saja caranya. Kita guna 2 kapsul radiance dan urut pada tangan. Lepas itu barulah menyapu pelembap di tangan.

Cara #7 Mencerahkan dan Memudarkan
Ni jarang jumpa. Sapu Youth radiance C+E di ketiak. Hihi. Tujuannya nak bagi ketiak kita lebih cerah, lembut dan warna sekata. Buat setiap hari untuk kesan terbaik.



Itulah dia kelebihan menggunakan Youth Radiance C+E dengan 7 cara yang berkesan dan menarik. Paling penting bila kita buat konsisten setiap hari.

Paling menarik lagi kita ada bagi Percuma Radiance C+E bulan ini. Syaratnya buat belian mana-mana produk skincare Youth dalam 200 point.







Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.




Post a Comment

1 Comments

  1. berkenan nyer produk ni, ziana :)
    nanti lah... esok esok...

    ReplyDelete