Supplemen Terbaik Untuk Kesihatan Jantung

Supplemen Shaklee untuk menjaga kesihatan jantung. Ramai sekarang kita lihat ada masalah sakit jantung. Ada juga yang kita dengar meninggal akibat serangan jantung secara mengejut. Kalini Gee nak kongsikan suplemen apa yang bagus untuk kesihatan jantung. 

Set Jantung Shaklee

Selain amalam gaya hidup sihat, pengambilan supplemen juga digalakkan untuk membantu menambah baik kesihatan dan fungsi jantung.

Bagaimana Shaklee membantu meningkatkan dan atasi masalah sakit jantung?

Ada 4 pilihan supplemen Shaklee untuk jaga jantung yang boleh diambil. 

1. CoqTrol Plus untuk jantung

Set jantung Shaklee

Supplemen Coenzyme Q10 atau CoQ10, antioksidan yang penting untuk sel dan badan kita. CoQ10 boleh mengurangkan kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, menguatkan fungsi jantung, dan mengurangkan kejadian jantung yang tidak teratur (aritmia) semasa fasa pemulihan pembedahan jantung.

CoQ10 juga memberi tenaga kepada sel agar jantung dapat berfungsi dengan baik

Dalam satu kajian klinikal mendapati, orang yang mengambil suplemen CoQ10 setiap hari dalam masa 3 hari selepas serangan jantung berkemungkinan kurang untuk mendapat serangan jantung dan kesakitan dada. Bolehlah mencuba CoQ-Trol untuk jantung sihat dan kuat. 


2. OmegaGuard untuk jantung 

Set jantung Shaklee

Supplemen minyak ikan Omega 3 sangat baik untuk jantung. Kebaikan Omega 3 untuk jantung;
  • Memeliharan salur darah daripada tersumbat dengan mengurangkan proses pengumpulan lemak pada dinding arteri bagi memastikan pengaliran darah berjalan dengan lancar.
  • Mengurangkan risiko darah jadi beku.
  • Mengawal atur tekanan darah kepada paras yang lebih sihat.
  • Mengekalkan kolesterol baik, mengurangkan lemak dalam darah sekaligus merendahkan risiko sakit jantung.
  • Membantu menormalkan ritma jantung yang tidak stabil.
Amalkan Omega 3 selalu untuk menjaga jantung anda dari awal. Jantung sihat, anda sihat!


3. Phytocol-ST untuk jantung 

Set jantung Shaklee

Phytocol adalah daripada sumber sterol dan stanol dari tumbuhan yang berfungsi untuk menjaga paras kolestrol di dalam darah. 

Kolestrol sentiasa menjadi antara punca utama yang menyumbang kepada penyakit jantung. Sterol dan stanol mempunyai struktur yang serupa dengan kolestrol, maka mereka akan bersaing untuk penyerapan, paras kolesterol menjadi lebih baik dan menambah baik kesihatan jantung.

Jika anda ada kolesterol tinggi bolehlah mengambil phytocol untuk mengawalnya dan dalam masa yang sama dapat jaga kesihatan jantung anda. 


4. Vivix untuk jantung 

Set jantung Shaklee

Khasiat plofenol di dalam Vivix bagus untuk jaga kesihatan jantung dengan cara:
  • Menggalakkan kesihatan dinding salur darah. 
  • Mengurangkan keradangan dalam salur darah. 
  • Menggalak tekanan darah yang sihat. 
  • Mengekalkan paras pengumpulan platelet yang sihat. 

Jika ada masalah sakit jantung boleh mencuba suplemen Shaklee yang Gee cadangkan. Jangan biarkan jantung anda, jagalah jantung kita sebaik mungkin. 




Jom dapatkan Set Jantung Shaklee anda sekarang! Hubungi gee ke 013-5707812 atau klik gambar di bawah untuk pautan Whatsapp.







Rujukan;

1. Kris-Etherton PM, Harris WS, Appel LJ; American Heart Association. Nutrition Committee. Fish consumption, fish oil, omega-3 fatty acids, and cardiovascular disease. Circulation. 2002;106:2747–2757
2. Dietary supplementation with n-3 polyunsaturated fatty acids and vitamin E after myocardial infarction: results of the GISSI-Prevenzione trial. Gruppo Italiano per lo Studio della Sopravvivenza nell’Infarto miocardico.
Lancet. 1999;354:447–455.
3. Connor WE. Importance of n-3 fatty acids in health and disease. Am J Clin Nutr. 2000; 71 (1 Suppl): 171S–175S.




Post a Comment

0 Comments