15 April 2021

Dapat Surprise Hadiah Dari My Upline Master

 

10 April haritu dapat parcel dari skynet. Tapi Gee rasa takda oder lagi. Ingat adik punya oder kot.
Tapi kita orang bukak untuk Gee lah. Ya Allah speechless dan gembira bila bukak tengok hadiah dia.
Paling teruja yang kotak biru tulah.

Alhamdulillah terima kasih master Iffah Anuar dan Firdhaus Zulkifli .
Banyak hadiah dapat ni. Gembira, terharu dan sebak sungguh tak terkata. Moga MIA MD dikurniakan kesihatan yang baik, rezeki yang banyak dan bahagia selalu bersama keluarga. Alhamdulillah syukur terima kasih ya Allah. 

Inilah rewards/hadiah dari mu upline dalam Shaklee. 





Dapat gold bar 10g untuk rewards Shaklee berjaya efektif cycle lepas ( April 2021 - Mac 2021).



Dapat buku bacaan solat. Nak suruh Gee belajar dan baiki solat lagi. Allah terharu sungguh. 



Pastu dapat hadiah telekung SK. Cantik sangat telekung ni. Alhamdulillah boleh guna solat nanti.



Lepastu dapat kurma ajwa. Kurma ni memang sedap sangat. 



Yang paling best dab teruja dapat gelang Swarozski. Ya Allah tak sangka betul boleh dapat. 



Bangle Chain Swarovski namanya. Gee google boleh tahan gak harga dia. Hehe. Boleh buat pakai raya nanti. TQ again MIA MD. Love sangat-sangat. Ni rewards Gee rank up haritu.



Alhamdulillah syukur Ya Allah. Terharu dan gembira dapat hadiah macam-macam dari upline. Buat Gee secara tak langsung lagi bersemangat untuk bangkit dan berjaya dalam bisnes Shaklee ni. Walau dapat hadiah ke tak pun Gee memang sentiasa suka buat bisnes Shaklee ni juga. Seronok rasa dapat bantu orang sihat dan bantu orang lain jana pendapatan juga. 




10 comments: