Testimoni Sendiri: Resdung dan Vitamin C Plus Shaklee

Assalamualaikum dan Hi semua ^_^

Entri kali ini cik gee ingin berkongsi #shakleeeffect selepas mengambil vitamin C Shaklee. Dah lama niat nak tulis dan alhamudlillah baru kali ini nak berkongsi pengalaman cik gee. Rasa bersalah pulak tak 'share' kan.

Alkisahnya dulu sebelum mengambil mana mana produk Shaklee ...


Ingatkan sihat . Yes, sebelum kenal shaklee dulu memang ingatkan badan sihat. Ingatkan masalah bersin dan hidung kerap berair waktu pagi tu benda biasa. 






Memang RIMAS sebenarnya. Lagi lagi bila terkena habuk/debu, kompom akan BERSIN tak henti-henti. Bukan 1x-2x tapi lebih dari 10x! Memang sepanjang masa akan bersin (boeh bayangkan x?!).

Lagi waktu nak solat, memang azab rasa sebab hidung akan meleleh je tiap masa. Jadi , why not kita usaha untuk menjaga solat dengan lebih baik kan ?!


Apa yang cik gee buat?

Tak lain tak bukan telan PANADOL je la. Masa tu tak terfikir pun cara lain dah. Penadol tu warna kuning kecik. Rasa kuat dos dia sebab lepas ambil akan terus rasa mengantuk. Tu sebab cik gee ambil malam sebelum tidur. Dan TERPAKSA telan siang2 bila dah tak tahan sangat!


Selepas bertemu dengan produk Shaklee -----> VITAMIN C PLUS 


Tapi sekarang Alhamdulillah syukur bertemu dengan VITAMIN C PLUS SHAKLEE (produk pertama shaklee cik gee cuba). Alkisahnya beli vitamin c plus tu untuk KULIT CANTIK.. hihi.. Masa tu beli vitamin C cara online dengan seorang pengedar ni. Sebabnya dia jual murah dari yang lain haha.





Tak sangka sejak ambil vitamin C plus 1 biji sehari setiap pagi dengan konsisten dan BELUM habis lagi SEBOTOL tu dah dapat effect! Apa dia? 
  • TAK ADA LAGI BERSIN WAKTU PAGI
  • HIDUNG TAK BERAIR
  • Hidung pun tak sensitif macam dulu 
  • Badan rasa lebih sihat
  • Dan syoknya KULIT rasa lebih lembut, tak kering dan 
    bila ada jerawat dia cepat kecut! 


Alhamdulillah .. tak lama lepas tu cik gee mendaftar keahlian shaklee sebab nak dapatkan harga vitamin C tu pada harga ahli .. hihi ..  Dan sekarang sudah 1 tahun lebih cik gee konsisten mengambil vitamin C plus tanpa skip. Memang sangat la best!!


DAN bila dah jadi pengguna tegar vitamin C shaklee ni baru tau yang cik gee sebenarnya ada RESDUNG.
  • Kerap bersin waktu pagi
  • hidung kerap berair 
  • sensitif habuk/debu 

Itu antara TANDA pengidap resdung. Yang ada tanda tanda resdung baik bertindak cepat ya. Cegah sebelum parah!


Bagi yang ada masalah 'resdung' macam cik gee boleh ikhtiar dengan supplement. Sebab dia bantu dari dalam. Lagipun supplemen shaklee ni guna bahan semulajadi. Rasa lebih selamat masuk badan. Dan cik gee cadangkan vitamin C bersama supplemen lain untuk kesan terbaik bagi mengatasi masalah resdung tu. InsyaAllah kita usaha dan iktiar dengan izinNya.


Cik gee harap dengan perkonsgian ini dapat membantu merela yang ada 'masalah resdung' yang sama seperti cik gee. Jika boleh TAK NAK telan panadol ni semua.. badan nak 'pakai' lama ")


Ok. Setakat ini dulu perkongsian cik gee. Nanti cik gee akan share lagi ya. 









Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus 


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116 


sms/whatsapp : 013-570 7812 



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 





Post a Comment

7 Comments

  1. Bagusnya, Cik Gee. Sambil dapat vitamin utk badan, dapat atasi resdung sekali :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. . moga terus istiqhomah ye..

    ReplyDelete
  3. kalau alergik dengan makanan..tu ada tanda resdung jugak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya tu tanda resdung jugak marzuki,, nak tau details bole hubungi +6013-5707812 ok ^_^

      Delete
  4. Cik jee,, sy pom kerap bersin brair idung cm cik jee ckp tu,supplmnt ap yg cik jee sarankn skli dgn vit c shaklee ?

    ReplyDelete