5 sebab kenapa suami suruh saya konsisten makan Alfalfa #Shaklee




Assalamualaikum dan hi semua ^_^

Harini cik gee nak berkongsi tengtang Alfalfa Shaklee. Bagi cik gee kan Alfalfa ni tak kira yang dah berkahwin atau belum memang wajib ambil Alfalfa sebab banyak sangat kesan positif kepada kesihatan dan kecantikan wanita.


5 sebab kenapa suami suruh saya konsisten makan alfalfa shaklee :


Terbaik untuk keputihan
Alfalfa Complex memang terbaik untuk mngurangkan keputihan wanita. Bahaya jika keputihan dibiarkan kerana ia boleh menganggu dan menjejaskan kebersihan miss V.

Perapat miss V
Yang ini cik gee ada terbaca testimoni alfalfa untuk pasangan suami isteri. Memang sangat membantu merapatkan dan mengetatkan lagi miss V. Bagaimana? Alfalfa akan mengetatkan lagi tisu-tisu miss 'V' isteri dan kuasa grip akan jadi lebih power.

Milk booster
Ibu yang menyusu memang sangat menyukai Alfalfa sebab dia membantu meningkatkan penghasilan susu ibu.

Menganjalkan payudara
Tidak dinafikan juga Alfalfa boleh membantu menganjalkna dan menegangkan payudara. Cik Gee ada terbaca juga testimoni ibu menyusu dapat bonus payudara makin tegang. Suka tak suka?

Tenaga
Alfalfa ini boleh diambil bersama suami isteri ya. Jadi dua dua boleh makan dan sama sama bertenaga untuk melakukan aktiviti seharian. Dalam sebiji alfalfa ini ada pelbagai jenis vitamin & mineral penting kepada tubuh.

Pengikat hubungan suami isteri
Tahukah anda Alfalfa juga mengandungi phytoestrogens dan ini menyebabkan ia mempunyai fungsi sama seperti kacip Fatimah, jadi ia dapat membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido).

Alfalfa memang terbaik kan ..  Apa kata mereka #ShakleeEffect Alfalfa ..
















Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Post a Comment

5 Comments