Krim Untuk Menghilangkan Ruam Pada Kulit Bayi


Ruam berlaku apabila kulit bayi bertukar menjadi merah, gatal-gatal, kering dan menggelupas. Ruam bayi ni boleh menyerang di mana-mana bahagian badan bayi. Keadaan ini yang menyebabkan bayi rasa tak selesa.



Malah, ibu bapa juga turut rasa bimbang bila bayi ada kena ruam. Oleh sebab itu, ibu bapa perlu bijak memilih dan membeli krim yang sesuai untuk ruam bayi. Cek dahulu setiap kandungan yang ada dalam krim sapu dan elakkan bahan kimia yang berbahaya yang boleh memberi kesan kepada kulit bayi.

Baca >> Bahan-bahan dalam krim Herbal Blend



Krim Herbal Blend Untuk Bayi Ruam

Krim Herbal Blend dari Shaklee ini antara krim yang terbaik dan sesuai untuk kulit bayi. Bahan yang digunakan dalam krim herbal blend ini selamat untuk kulit dan bebas dari paraben dan bahan kimia lain yang berbahaya.

Krim Herbal Blend ini telah diuji secara klinikal dan ia berkesan untuk melembutkan kulit, buat kulit tak kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki. Ia juga dirumus khas daripada ekstrak herba semula jadi yang terbaik iaitu, sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary.


Herbal Blend Shaklee

Krim ini sesuai untuk semua orang bukan hanya bayi sahaja. Jadi, satu rumah boleh guna krim herbal blend. Macam rumah Gee, memang akan ada krim ini kat rumah. Wajib ada tu. Sebab satu rumah guna dan tiap hari guna juga.




Testimoni Menggunakan Krim Herbal Blend Untuk Ruam Bayi









Ada bayi ruam bolehlah sapu krim herbal blend ini kat kulit bayi. Jangan risau tak panas. Sejuk dan cepat meresap pada kulit.








Berminat untuk mendapatkan krim shaklee ini boleh terus menghubungi saya di 013-5707812 atau klik gambar untuk whatsapp. 







Post a Comment

3 Comments

  1. Terima kasih kerana berkongsi...saya kena buka hawa dingin sepanjang hari disebabkan ruam anak saya teruk... Bolehla saya cuba ni

    ReplyDelete
  2. wah berkesan sungguh krim ni

    ReplyDelete