Cara Mudah Hilangkan Resdung dan Bersin

Cara untuk hilangkan resdung dan bersin. Ramai yang ada masalah resdung terutama jenis bersin, hidung dan muka gatal. Ada yang bila kena habuk, debu pasti bersin tak berhenti. 


cara hilangkan resdung dan bersin


Gee juga ada masalah resdung macam ni juga. Dulu bila kena serangan resdung jenis bersin tak stop terpaksa amik ubat selsema warna kuning tu. Yang tak bagus ubat tu buat rasa ngantuk gila. Tapi terpaksa makan sebab tak tahan bersin kan? Ada sama macam Gee juga?

Sampai satu masa tu Gee ada beli Vitamin C. Niat ambil untuk cantikkan kulit. Biasalah perempuan kan? Hihi.

Tapi tak sangka juga masalah resdung tu ok. Macam tak sangka langsung. Bestnya. 

Sama macam akak ni juga. Dia belikan anak dia Vitamin C. Sebab kerap selsema akibat resdung tu. 
Sekarang anak dia dah jarang kena resdung/ selsema. Mak dia seronok. So tiap hari terus makan Vitamin C ni. 

 
cara hilangkan resdung dan bersin

 

Kenapa Vitamin C bagus untuk resdung dan bersin? 

Sebab Vitamin C ini tinggi antioksidan. Bagus untuk kuatkan sistem imun badan kita juga. Bila ada bersin laju-laju ambil vitamin C nanti bersin akan berkurang dan hidung rasa lega selesa. Yang penting mesti rajin makan vitamin C setiap hari.


cara hilangkan resdung dan bersin



Jadi jangan skip makan Vitamin C. Makan tiap hari untuk kesihatan. Ada banyak manfaat Vitamin C untuk kesihatan kita juga.


cara hilangkan resdung dan bersin



Makan Vitamin C tiap hari boleh membantu mengurangkan bersin, selsema dan resdung. Perlu makan tiap hari sebab badan kita tak dapat menghasilkan sendiri Vitamin C. Jadi kita boleh ambil dari buah-buahan dan sayuran dan juga suplemen Vitamin C. 






Berminat nak dapatkan Vitamin untuk resdung ini, anda bolehlah terus menghubungi Gee di 013-5707182 atau klik gambar bawah ini untuk pautan whatsapp.






Post a Comment

1 Comments

  1. adik atie resdung teruk.. boleh share page ni dekat dia suh baca

    ReplyDelete