Vitamin Shaklee Untuk Ulser Mulut

 

vitamin untuk ulser mulut

Ulser mulut adalah luka kecil dalam mulut yang berwarna merah. Ia biasa berlaku pada setiap orang tapi sesekali dan tidak berbahaya kerana ia boleh hilang dengan sendirinya. Tapi yang tak seronoknya ia menganggu dan rasa sakit bila nak makan dan minum. Mood juga boleh kelaut bila kena ulser ni. Seksa jugalah masa kena ulser.

Punca ulser mulut terjadi boleh baca di sini, punca dan sebab ulser mulut.

Dah tahu punca senang nak cegah dan baiki ulser mulut. 

Cadangan vitamin untuk masalah ulser mulut. Apakah vitamin yang sesuai?

1. Vitamin B

Kekurangan asid folik dan vitamin B12 juga boleh menyebabkan ulser mulut. Jadi, rajinlah mengambil makanan yang ada vitamin B untuk membantu mencegah dan mengurangkan sakit ulser mulut. 

Suplemen vitamin B - B-Complex 

2. Vitamin C

Antara sebab ulser mulut boleh berlaku bila badan kekurangan vitamin C. Jadi cara terbaik untuk mencegah dari ulser mulut dengan mengambil pemakanan yang ada vitamin C setiap hari. Vitamin C membantu meningkatkan sistem imun badan dan penting dalam penghasilan kolagen (kolagen penting untuk hasil tisu baru termasuk untuk menjaga kesihatan gusi dalam mulut). 

Suplemen Vitamin C - Vita C Plus 

3. Zinc

Kekurangan mineral Zinc juga dikaitakan dengan ulser mulut. Cukupkan pengambilan makanan yang ada zinc untuk membantu mencegah ulser mulut dari awal. 

Suplemen zinc - Zinc Plus 


Set Vitamin Shaklee untuk ulser mulut

Ada 3 pilihan / cadangan vitamin atau suplemen Shaklee yang sesuai untuk mencegah dan membaiki ulser mulut.
  • Bcomplex 
  • Vitamin C Plus
  • Zinc Plus

Set Ulser Mulut Shaklee


Testimoni Ulser Mulut Shaklee

Testimoni Ulser Mulut Shaklee

Testimoni Ulser Mulut Shaklee

Testimoni Ulser Mulut Shaklee

Testimoni Ulser Mulut Shaklee


Ada masalah ulser mulut kena tahu apa punca dan sebab. Jadi senang nak tahu cara mengatasi dan mencegah dari awal. Jika dah kena ulser pun sekurangnya dapat pulihkan ulser dengan lebih cepat. 


Berminat nak dapatkan produk shaklee untuk ulser mulut ini boleh terus menghubungi Gee di whatsapp 013-5707812. Nanti Gee akan bantu dan guide apa yang sesuai untuk anda. 

Gee Shaklee
Klik gambar untuk Whatsapp segera



Post a Comment

0 Comments