Pengalaman Anak HFMD dengan Shaklee

Pengalaman anak kena HFMD dan cara mengatasinya dengan produk Shaklee. Bagaimana Shaklee dapat membantu anak yang kena penyakit HFMD? 

Pengalaman Anak HFMD dengan Shaklee

Apakah HFMD? 

HFMD atau penyakit tangan, kaki dan mulut biasa berlaku dalam kalangan anak-anak. HFMD ini disebabkan oleh virus Enterovirus atau Coxsackie Virus A16 dan Enterovirus 71 (EV 71). 

Sama seperti sifat virus lain, HFMD boleh merebak dari seorang ke orang lain dengan kontak secara langsung melalui air liur, lelehan hingus, najis, dan cecair lepuh dari yang telah dijangkiti. 

Pengalaman Merawat Anak Kena HFMD Dengan Shaklee

Kebanyakan ramai menggunakan Herbal Blend untuk sapu pada badan anak bagi kurangkan ruam dan gatal, kemudian mandikan anak dengan Basic H dan bagi makan anak Nutriferon untuk kuatkan imun badan bagi melawan virus yang sebabkan hfmd. 

Testimoni Shaklee untuk membantu anak yang ada masalah hfmd

Testimoni Anak HFMD dengan Shaklee

Testimoni Anak HFMD dengan Shaklee

Testimoni Anak HFMD dengan Shaklee

Testimoni Anak HFMD dengan Shaklee

Ini antara testimoni dan pengalaman ibu-ibu yang merawat anak hfmd menggunakan produk Shaklee. Jika anak anda suspek dan dijangkiti HFMD, boleh ikhtiar menggunakan set Shaklee ini. Cegah dari awal sebelum merebak dan teruk. Lagi-lagi sekarang kes HFMD dalam kalangan kanak-kanak kian meningkat setiap hari. 


Set HFMD Shaklee 

Ada untuk dalaman dan luaran bagi membantu mencegah dan membaiki anak yang kena hfmd.

Post a Comment

0 Comments