13 November 2014

ASID LEMAK OMEGA 3: LEMAK BAIK UNTUK KESIHATAN (OMEGA GUARD SHAKLEE)

Omega Guard Shaklee

Bila sebut lemak automatik ramai fikir ia tak baik untuk kesihatan. tapi ada satu lemak baik  untuk kesihatan iaitu asid lemak omega 3.

Kajian sains menunjukkan ikan berlemak seperti ikan tuna, salmon, sardin, mackerel dan trout mempunyai kadungan omega 3 yang amat tinggi. selain itu, kekacang, telur, minyak flaxseed, minyak kanola juga mengandungi asid lemak omega 3.

Tahukah anda bahawa asid lemak omega 3 ini tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh badan tetapi mesti diambil daripada pemakanan harian iaitu makanan yang kaya dengan omega 3.


Omega Guard Shaklee supplemen minyak ikan terbaik di dunia!

Omega Guard Shaklee kaya dengan asid lemak omega 3 (1000-mg asid lemak omega 3 termasuk DHA,EPA,ALA dan lain-lain).. dan minyak ikan yang paling tinggi kandungan Omega 3 (DHA dan EPA) daripada jenama lain di pasaran. 

Kebaikan omega guard shaklee


Apa kebaikan Omega 3 kepada kesihatan??

Manfaat Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee
1. Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita  
2. Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan  
3. Mencegah salur darah dari tersumbat  
4. Omega 3 dapat mengelakkan strok  
5. Mengekalkan tekanan normal darah  
6. Membantu mengurangkan ketegangan urat leher  
7. Mengurangkan sakit kepala  
8. Merendahkan kolestrol  
9. Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan  
10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL  
11. Mengawal masalah obesiti  
12. Mengurangkan risiko penyakit jantung  
13. Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin  
14. Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak 
15. Mencegah penyakit gout 
16. Memelihara fungsi sendi 
17. Membantu meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan 
18. Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, kanser prostat dan kanser kolon. 
19. Membantu menyihatkan paru-paru 
20. Omega 3 memperbaiki penyakit buah pinggang 
21. Membantu pankreas penyakit kanser berfungsi dengan baik 
22. Mengurangkan demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) 
23. Omega 3 juga memperbaiki masalah kulit seperti eczema, psoriasis 
24. Membantu meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kanak-kanak. 
25. Omega 3 (DHA & EPA) membantu mencegah risiko kelahiran bayi pra-matang 
26. Mengurangkan risiko alahan pada bayi selepas bersalin.


Omega 3 yang terkandung dalam Omega Guard Shaklee juga membantu memperbaiki masalah berkaitan otak seperti:
- Mencegah insomnia 
- Mengurangkan tekanan emosi 
- Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan 
- Membantu memperbaiki masalah autism 
- Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hyperactive 
- Mengurangkan masalah schizophrenia 
- Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak







Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Klik untuk whatsapp

 
 


Continue Reading

Cara mudah buat masker Vitamin C SR Shaklee (Kelebihan masker Vitamin C)


Cara mudah buat masker Vitamin C SR Shaklee (Kelebihan masker Vitamin C)

Ada yang rajin pakai masker tak? Salah satu tips penjagaan wajah ialah memakai masker muka 2-3 kali seminggu. Macam2 masker ada kan. Kalau rajin buat sendiri, nak beli masker pun boleh jugak.

Mari.. cik G nak berkongsi cara buat masker sendiri dengan menggunakan vitamin C SR. Khas untuk mereka yang makan vitamin C SR tu boleh la cuba buat yer..Cik G sendiri pun buat jugak masker vitamin C SR ni.. 2 kali seminggu.

Cara-cara membuat masker vitamin C SR Shaklee :
  1. Mula-mula patahkan vitamin C kepada 3 bahagian (patah 2 bahagian pun boleh)
  2. Ambil 1 bahagian dan 2 bahagian lagi boleh disimpan untuk hari lain
  3. Hancurkan dalam priring
  4. Masukkan air dalam 1 sudu
  5. Biarkan dahulu dalam 3 hingga 5 minit sampai kembang
  6. Sapukan pada muka yang telah dicuci dan kering
  7. Sapu pada seluruh muka
  8. Tunggu sehingga kering dalam 30 minit atau lebih
  9. Bilas dengan air bersih



Apa kelebihan menggunakan masker vitamin C SR Shaklee?
  • Membantu meransang penghasilan kolagen dari dalam kulit 
  • Menegangkan kulit muka
  • Mengecutkan jerawat 
  • Mencerahkan kulit muka
  • Menyegarkan wajah 
  • Melembapkan kulit muka

Jom tengok testimoni mereka yang menggunakan vitamin C SR Shaklee.

Testimoni Masker Vitamin C SR Shaklee










Best kan masker Vitamin C ni. Patut ramai suka buat.



Boleh juga cuba;



Jika tak suka buat masker, cara lagi mudah sekarang ni boleh cuba guna clay mask dan hydrating mask YOUTH. 






Continue Reading

12 November 2014

Agen detoks terbaik (bantu mudah buang air besar dengan Alfalfa dan Herblax Shaklee)


Assalamualaikum dan selamat sejahtera 


Anda ada masalah sembelit, payah nak membuang, sukar membuang, banyak toksin dalam badan, badan berbau? 

Itu petanda badan anda ada toksin. Apa yang perlu anda buat sekarang ialah untuk menjalankan proses detox.


Apa yang sesuai untuk detox?

Untk suplemen Shaklee ada dua item yang boleh membantu anda dalam proses detox. Dan Gee sendiri juga ada mengambil dua item ini.




Alfalfa
  • mencuci usus bagi membuang toksin dalam badan 
  • detoks keseluruhan badan
  • membantu masalah penghadaman dan pencernaan 
  • melegakan sembelit 
  • membuang angin dalam badan

HerbLax
  • membersihkan najis yang tersekat dan terkumpul lama di dalam usus
  • merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut
  • mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.
  • membantu masalah sembelit
  • menyingkir toksin dari badan supaya usus lebih mudah menyerap khasiat vitamin
  • membantu masalah lebihan air dalam badan




Bonus ia boleh membantu mengempiskan perut dan mengawal berat badan! Kalau yang nak kuruskan badan memang wajib ambik.


Testimoni Set Detox












Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 


Continue Reading

10 November 2014

Set bakar dan pecah lemak paling popular!!



Rungsing, risau banyak lemak-lemak kat badan?? 

Badan kurus pun perut banyak lemak, perut buncit??

Macam mana nak buat?

Selain bersenam salah satu alernatif terbaik ialah dengan mengambil supplemen.. orang zaman sekarang kan banyak yang malas nak bersenam tapi sekurangnya buatlah aktiviti fizikal 2-3 kali seminggu seperti turun naik tangga, joging, berbasikal dan macam-macam lagi yang boleh.

* kawal pemakanan juga penting kalau nak buang & bakar lemak2 jahat dalam badan *


» Lecithin + Omega Guard agen pemecah & pembakar lemak «


Kebaikan set bakar dan pecah lemak paling popular ini :
- Lecithin pemecah lemak 
- Omega membakar lemak & meningkatkan metabolisme 
- Lecithin menurunkan total serum kolesterol & meningkatkan kolesterol baik HDL 
- Omega mengekalkan tahap kesihatan triglesireda & menurunkan kolesterol LDL jahat 
- Omega juga membantu mengawal rasa lapar. omega 3 akan bertindak balas dengan hormon Leptin, sejenis hormon yang akan menghantar signal ke otak untuk mengehadkan rasa lapar
- Membantu masalah perut buncit & kawal obesiti 
- Tingkatkan perkembangan otak sesuai utk pelajar 
- Memelihara kesihatan jantung

Gabungan Lecithin + Omega Guard pastinya kombinasi terbaik untuk membakar lemak dengan lebih efektif!! 


Jom tengok testimoni kejap >_<











Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 





Continue Reading

02 November 2014

Kebaikan Omega 3 untuk ibu hamil


Kebaikan Omega 3 untuk ibu yang sedang hamil. Manfaat Omega 3 untuk ibu mengandung.

Saat kehamilan saat paling manis dan mencabar buat si ibu. Segala rutin dan pemakanan harian akan berubah. Paling penting pengambilan makanan harian mestilah cukup untuk keperluan si ibu dan bayi dalam kandungan.

Salah satu daripadanya pengambilan asid lemak omega 3. Umum mengetahui bahawa asid lemak omega 3 tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh badan kita. Sebaliknya ia mesti diperolehi daripada sumber makanan harian seperti ikan salmon, tuna, walnut, kekacang, susu ataupun supplemen minyak ikan omega 3.




Jom baca kebaikan omega 3 untuk ibu hamil
  • Omega 3 (EPA & DHA) membantu mencegah risiko kelahiran bayi pramatang, membantu menambah berat badan bayi, merendahkan risiko masalah pre-eklampsia 
  • Omega 3 juga digunakan untuk pembangunan sistem saraf janin 
  • Hasil penyelidikan juga mendapati wanita hamil yang menambah DHA & EPA dalam diet harian akan memberi kesan positif ke atas perkembangan kognitof (daya pemikiran) dan visual (penglihatan bayi) 
  • Kajian juga menunjukkan wanita hamil yang mengambil omega 3 dapat mengurangkan risiko alahan/alergi pada bayi selepas bersalin 
  • Sebaliknya wanita hamil yang kurang mengambil omega 3 akan berisiko untuk mengalami kemurungan selepas bersalin.


Omega Guard Shaklee

Omega guard shaklee untuk ibu hamil


Supplemen minyak ikan omega 3 yang paling tulen dan terbaik di dunia. Lengkap sekali dengan 7 spektrum penuh asid lemak omega 3 termasuk DHA, EPA, ALA,ETA, HPA, SDA dan DPA.

Keistimewaan Omega Guard shaklee ia dihasilkan menggunakan teknologi bergred farmaseutikal dengan proses penyulingan proprietari 3 molekul bertujuan untuk memekatkan asid lemak omega 3 dan menyingkirkan bahan bahan berbahaya yang biasa terdapat di dalam ikan seperti merkuri dan plumbum.

Satu hidangan omega guard (3 kapsul omega guard) membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.


Nak tahu siapa lagi perlukan Omega Guard?

Omega Guard untuk jantung sihat.

Testimoni Omega Guard







Hubungi Gee terus untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 013-570 7812



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.





Continue Reading