KEKAL CERGAS BERTENAGA DENGAN SET BERPUASA SHAKLEE


Alhamdulillah ramadhan datang lagi .. sudah bersiap sedia untuk menyambut ramadhan?

Puasa kali ini cik gee sendiri dah siap buat stok ESP dan supplemen shaklee yang lain awal awal untuk persediaan ramadhan ini nanti.


OK. Cik gee nak perkenalkan SET BERPUASA SHAKLEE yang pastinya akan memberikan pengalaman puasa yang berbeza. Badan anda akan rasa lebih cergas dan lebih sihat ketika berpuasa, inshaaAllah.

Set ini juga cepat dan mudah disediakan, jadi sangat sesuai buat mereka yang tak suka makan berat waktu pagi atau tak sempat nak sediakan makanan lain atau MALAS nak bangun pagi dengan alasan susah nak bangun.

" Sabda Rasulullah s.a.w maksudnya: Bersahurlah kamu kerana sesungguhnya pada sahur itu ada keberkatan "

Set Berpuasa Shaklee ini ada 3 jenis minuman berkhasiat iaitu ESP (Energizing Soy Protein), Meal Shakes dan Performance Drinks.


Apa fungsi ketiga-tiga minuman berkhasiat ini?

Energizing Soy Protein, ESP
Sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama. Juga sangat bagus untuk mereka yang ada masalah gastrik. Bonus mencantikkan kulit.

Meal Shakes
Sumber multivitamin yang terbaik bagi memastikan badan mendapat bekalan nutrien yang cukup. Boleh membantu proses detoksifikasi dan mengelak sembelit masa berpuasa.

Performance Drink
Minuman isotonik tetapi tanpa gas. Bagus untuk mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia boleh mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Performance Drink menyeimbangkan proses kehilangan air dalam badan, jadi ia mmebuat badan kekal rasa segar. jadi anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil semasa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.


Siapa yang perlukan set berpuasa ini :

- Pekerja
- Pelajar
- Ibu mengandung
- Ibu yang menyusukan anak
- Orang yang bekerja berat (menggunakan tenaga badan)
- Kanak-kanak (terutama yang baru mula berpuasa)
- Warga tua
- Mereka yang aktif 



Apa kata mereka yang telah mengambil set berpuasa shaklee ..












Jom kita sama-sama buat persediaan mental dan fizikal untuk menghadapi kedatangan bulan Ramadhan yang mulia ini. InshaaAllah bila badan rasa lebih bertenaga, ibadah puasa juga boleh dilaksanakan secara sempurna.

Sama sama kita berniat agar Ramadhan kali ini lebih baik berbanding tahun-tahun yang lalu dengan mengamalkan semua sunnah Rasulullah SAW semampu kita.. InsyaAllah .







Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.







Post a Comment

0 Comments