Set Slimming Shaklee Paling Laris




Assalamualaikum dan Hi semua ")

Sekarang ni ramai yang telah memilih untuk kurus secara sihat dengan bantuan supplemen / makanan tambahan. Tapi perlu anda ingat suppulemen / makanan tambahan ini HANYA membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan ya. Suka cik gee nak ingat yang pengambilan makanan tetap perlu dikawal.


Ada 3 KONSEP MUDAH dalam Set Slimming Shaklee , iaitu bakar - buang - bina. Dan biasanya Cik Gee highly recommend 3 product ni :


BAKAR - OMEGA GUARD
Ia penting untuk bakar semua LEMAK yang tidak perlu dalam badan. Sangat penting ya sebab kita kerap mengambil makanan berlemak tiap hari. OMEGA GUARD juga bantu tingkatkan metabolisme tubuh. High metabolisme, lemak dibakar lebih cepat. Selain tu, ia boleh kawal rasa lapar.


BUANG - HERBLAX
Membantu buang lemak yang dibakar tadi. HERBLAX juga menyingkir toksin dalam badan. Bila badan bersih dari toksin, proses penyerapan nutrient dapat dijalankan dengan lebih lancar. Yang ada sembelit, jarang membuang or susah nak membuang air besar juga digalakkan untuk ambil HERBLAX bagi memudahkan proses pelawasan.

*Herblax ini tak perlu diambil setiap malam. Cukup 2-3 kali seminggu.


BINA - ESP
Sangat penting untuk jaga otot supaya metabolisma tinggi. Bila dah kurus nanti tak ada la badan cepat naik dan otot menggeleber. Terutama yang malas bersenam memang perlu ambil ya.

Info ESP - ESP membantu kawal selera makan dan memberi rasa kenyang lebih lama. Boleh bantu prevent gastrik sekali. Badan pun rasa lebih cergas bertenaga lepas minum ESP. Paling best kalau ada masalah kulit seperti jerawat, berminyak, kesan hitam, parut, ESP sangat membantu. Sebab tu paling ramai customer CIK G suka ESP ni. Oh yaa ibu-ibu pun boleh ambil ESP jugak.


* Paling penting bila mengambil supplemen ni perlu KONSISTEN ambil hari hari ok.. baru dapat kesan TERBAIK. 









Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.




Post a Comment

2 Comments