5 sebab anak-anak suka Vitalea kanak-kanak #Shaklee




Multivitamin terbaik dari Shaklee khas untuk kanak-kanak !

Sebab apa kanak-kanak sukakan Vitalea ini??

Jom .. cik gee kongsi hanya 5 sebab anak-anak suka Vitalea kanak-kanak ini :


Lengkap dengan 18 vitamin mineral 
Vitalea kanak-kanak ini lengkap semua dengam multiivtamin & mineral yang diperlukan tubuh termasuk 100% Vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B yang akan membantu melengkapkan nutrisi harian kanak-kanak. Dalam Vitalea ini juga ada kalsium, magnesium, zink dan cooper yang sangat penting untuk pertumbuhan tulang kanak-kanak.

Kanak-kanak pada peringkat tumbesaran mereka agak sukar untuk mengambil kesemua makanan berkhasiat seperti buah da sayur. Jadi cara terbaik adalah dengan mengambil 1 biji Vitalea kanak-kanak ini setiap hari.

Rasa anggur yang sedap 
Vitalea kanak-kanak ini sangat sedapp seperti rasa anggur masam2 manis. Saiz dia sebesar duit syiling 10 sen memudahkan kanak-kanak untuk mengunyahnya.





Baik untuk kesihatan gigi

Walaupun Vitalea kanak-kanak ni ada perasa anggur dan mudah dikunyah seperti gula-gula tetapi Shaklee telah merumuskan Vitalea ini dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti gigi.

Membantu sembelit 
 Anak-anak ada masalah sembelit? Alhamdulillah dengan mengamalkan 1 biji Vitalea setiap hari secara tak langsung dapat membantu anak-anak yang ada sembelit. Dalam Vitalea ini ada magnesiuam yang akan membantu melembutkan najis dan melancarkan sistem pelawasan dengan kehadiran vitamin mineral.

Menguatkan sistem imunisasi anak-anak 
Disebabkan Vitalea kanak-kanak ini lengkap dengan semua vitamin & mineral yang penting untuk pertumbuhan, secara tak langsung dia juga dapat membantu menguatkan dan meningkatkan pertahanan badan anak-anak.
















Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 






Post a Comment

3 Comments