Jan 26, 2016

Testimoni sendiri Ostematrix Shaklee


Testimoni sendiri Ostematrix Shaklee.

ostematrix Shaklee
Ostematrix Shaklee


Testimoni dan pengalaman sendiri Ostematrix dari Shaklee

Ostematrix Shaklee dah masuk dalam list suplemen yang Gee suka ambil sekarang. Kesan Ostematrix ni bagi Gee agak cepat. Gee biasa amik dalam 4 biji tiap malam sebelum tidur. Kaplet dia mudah ditelan. Tak ada bau apa-apa. Jangan risua ya tak pahit juga. Tak muak juga. Memang lebih mudah daripada susu jika korang jenis muak minum susu ni.


Bagi Gee sendiri, bila malam ambil Ostematrix ni, memang cepat rasa nak tidur dan lena. Bila bangun pagi badan tak sakit-sakit  atau sengal-sengal.

Tahu tak? Ada magneisum dan vitamin D dalam Ostematrix Shaklee ini yang bantu merehatkan otot kita. Tu yang buat mudah tidur dan paginya rasa segar badan.

Kebaikan Ostematrix yang lain pula ialah bantu mudah lawas! Ni yang paling best. Mak Gee bagitau dia dah mudah lawas dan senang membuang tiap pagi.

Ostematrix Shaklee juga membantu masalah sendi. Mak bagitau sejak makan ostematrxi ni, badan dia dah kurang rasa sakit lenguh semua, memang banyak membantu masalah sakit pinggang, dan juga sakit lutut mak.  

Ostematrix Shaklee untuk tulang! Sekarang ni adik Gee juga join makan sekali dah. Adik Gee sorang ni dia kerja bertukang atau jenis kerja berat. So Gee memang suruh dia amik juga ostematrix. Badan rasa sakit-sakit katanya bila kerja berat. Alhamdulillah bila amik Osteamtrix ni dah rasa kurang sakit, mudah nak bangun pagi. Lagi satu dia kan kerja berat so memang kena jaga tulang juga. Betul sangat lah tu kan Gee bagi makan Ostematrix ni. Hihi.

Satu keluarga dah makan Ostematrix Shaklee ni! 


* * *


Ostematrix Shaklee

Nama lain dia lebih femes dengan gelaran pil kalsium. Sebabnya Ostematrix Shaklee kaya dengan kalsium, magnesium, vitamin D, zinc, kuprum, magnesium dan boron. Semua nutrien ini perlu ada bersama supaya mudah diserap tubuh dan menghalang endapan pada sesetengah mineral.

Bagi yang tak suka minum susu atau jarang minum susu boleh mengambil Ostematrix Shaklee sebagai alternatif! Mudah saja hanya perlu telan Ostematrix Shaklee!


Kebaikan Ostematrix Shaklee
  • Memulihkan kekejangan, kebas – kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagus untuk ibu mengandung) 
  • Meringankan stress dan murung 
  • Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat 
  • Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh) 
  • Membekalkan tenaga sesuai untuk meraka yang sibuk dengan urusan seharian atau bekerja 
  • Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada pada tahap normal 
  • Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air) 
  • Membantu masalah gastrik 
  • Membantu dalam pengurusan badan 
  • Membantu dalam proses pembakaran lemak 
  • Membantu dalam mengatasi sembelit 
  • Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggan kronik

Info kebaikan, manfaat dan testimoni Ostematrix Shaklee , baca di sini 


Bagaimana nak dapatkan Ostematrix Shaklee? Hubungi Gee ke 013-5707812 atau klik sini untuk Whatsapp Gee.