Jan 8, 2017

Vivix Shaklee untuk kulit | Testimoni Vivix untuk kulit


Assalamualaikum & hi semua ;)


Apa kabar? Moga semua sihat selalu ya. Alhamdulillah entri kali ni gee nak share testimoni Vivix Shaklee pulak.

Sebelum itu gee suka rekomen Vivix Shaklee ini jika anda tak suka makan banyak vitamin. Sebabnya Vivix Shaklee ini hanya diambil sesudu Vivix sehari saja! Syok kan! Efek pun cepat dapat tau. Kebanyakan yang mengambil Vivix Shaklee ramai cakap macam tu.


Ok. Gee nak berkongsi kebaikan Vivix Shaklee untuk kulit kita. Bagaimana dia bantu?

Tapi sebelum tu jom cuci mata tengok Testimoni Vivix untuk kulit.











Bagaimana Vivix Shaklee ini membantu mencantikkan kulit kita?


Vivix Shaklee sangat tinggi dengan antioksidan. Antioksidan ini sangat penting bagi membantu melambatkan tanda-tanda penuaan seperti;

-Kedutan 
-Eye bag
-Bintik hitam 
-Jerawat
-Jeragat 


Vivix Shaklee yang sangat tinggi antioksidan ini sangat bagus untuk anda yang banyak terdedah kepada cahaya matahari, UV, dan pencemaran yang boleh menyebabkan kadar penuaan tubuh dan kulit menjadi lebih cepat. Kiranya Vivix ini membantu melambatkan proses penuaan kulit kita dari dalam.




Vivix Shaklee untuk kulit

Kandungan Resveratrol dalam Vivix ini juga boleh mencerahkan kulit dan membuat kulit menjadi glowing tanpa perlu makeup.


Ada jeragat? Ya, Vivix Shaklee pun boleh membantu sebab dia antioksidan yang sangat berkuasa! Antioksidan ini penting untuk membaiki & memulihkan sel-sel kulit mati atau rosak. Sel yang rosak ini yang membuatkan pertahanan kulit lemah dan menyebabkan ia mudah naik jeragat. 

Apabila sel-sel kulit yang lama sudah diperbaharui, automatik kulit pun jadi cantik, lebih bersih, cerah & berseri! Best kan? Sebab itu ramai yang apabila rajin mengambil Vivix ini efek wajah nampak lebih muda dan berseri!

Vivix Shaklee meremajakan kulit dari dalam!


Vivix is Proven! Dalam satu ujian klinikal menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular! 

Maksudnya Vivix ni membantu memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan dari dalam!

Jom hadiahkan Vivix Shaklee untuk diri dan orang yang kita sayang :)







Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Nurzhiana M Yunus


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!