Aug 4, 2017

Testimoni Vitamin C untuk Jerawat


Muka banyak naik jerawat?

Harini Gee nak share satu testimoni dari customer Gee sendiri.

Customer gee ni amik Vitamin C untuk jerawat. Mula-mula beliau cerita kat gee yang muka kerap naik jerawat dari bulan Oktober tahun lepas. Parut pun susah nak hilang. So beliau nak cuba produk Shakle untuk perbaiki masalah jerawat.

Pertama kali cuba Vitamin C Saklee ni dan mula consume vitamin C dari bulan May 2017.

Dalam masa 3 bulan dan tak abis lagi sebotol Vitamin C tu jerawat dah kecut. Takda lagi naik jerawat besar ok kecik. Sekarang yang ada tinggal parut je lagi. Alhamdulillah.

Ok. Ni gee share gambar muka beliau sebelum dan selepas. Jelas nampak beza dia kan. Dalam 3 bulan jer dah dapat hasil macam ni. Baru amik Vitamin C.



Ok. Gee nak share secara ringkas kebaikan Vitamin C untuk kulit. 

Nama panjang vitamin C Shakled ialah SR VITAMIN C PLUS. Satu botol biasa boleh tahan hingga 5-6 bulan. 

- Membantu penghasilan collagen dalam tubuh
- Perlindungan daripada sinar UV
- Mengurangkan kesan sunburn
- Mengurangkan parut & masalah jerawat
- Membantu prevent masalah jerawat degil
- Menjadikan tona kulit lebih sekata
- Menggantikan tisu yang rosak & menyembukan luka
- Mencerahkan kulit secara semulajadi (Bukan muka sahaja tau)
- Membantu masalah kulit sensitif seperti resdung & eczema
- Mengatasi masalah jerawat pasir & nasi
- Mengurangkan kedutan & tanda penuaan
- Kulit lebih glowing & radiant


** Fakta Vitamin C Shaklee - 1 tablet membekalkan 7.5 biji buah oren **


Harga Vitamin C Shaklee? Sangat jimat dan mampu milik. Vitamin C antara paling laris untuk kulit. Tiap hari customer order. 






Hubungi Gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

WhatsApp: click link http://Www.wasap.my/60135707812/

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!