Nov 20, 2017

Throwback Jadi Cikgu Ganti Di Sekolah Rendah


Assalamualaikum dan hi semua


Entri kalini gee nak throwback pengalaman gee jadi cikgu ganti selama 3 bulan kat sekolah rendah.

Apa nama sekolah?

SK SENAU bertempat di Kampung Senau Oya, Mukah  di Sarawak. 

Sekolah ni sebenarnya tempat gee sekolah masa tahun 1 hingga tahun 6 dulu. Dah lama berlalu kan tapi macam sekejap je rasa. 

Dan ada lagi cikgu-cikgu yang ajar gee dulu masa sekolah rendah. Hihi. Seronok rasa dapat jumpa. 

Ok gee share gambar lah yer. 



Ni keadaan dalam bilik guru. Yang ni bilik guru baru. Masa gee sekolah kecik dulu lagi kecil tempat dia. Bagi gee yang sekarang lagi baik la kan.








Berselpie dengan budak tahun 6





Ni kat dewan sekolah. Pelajar waktu pagi antara jam 0700 - 0730 pagi memang wajib la ada kat dewan semua buat aktiviti yang ditetapkan. Ada cikgu skali akan pantau. 



* * * 


AKTIVITI HARI SUKAN DI SEKOLAH



Acara tarik tali


Tengok orang main gasing


Ibu bapa pun join main tarik tali




Lepas abis hari sukan tu ramai berkumpul amik gambar dengan ibu bapa skali




* * *


Majlis Penyampaian Sijil 


Selpie dengan adik gee 😃




Aktiviti sampingan belah petang
Pertandingan ratu cantik dari segi baju 


Adik sepupu gee tengah catwalk hihi
Yang baju maroon tu😃


Ni finalist 5 orang 




Ok. Sekian saja hihi 

Alhamdulillah pengalaman yang seronok bagi gee. Dapat peluang bagi ilmu dan tunjuk ajar kat anak murid kampung gee sendiri. 

Selain daoay bergaul mesra dengan guru skali. Memang best sangat. 

Syukur dapat pengalaman macam ni.