Borang Pendaftaran Online Shaklee untuk Mendaftar Jadi Ahli Shaklee 2018


Borang Pendaftaran Online Shaklee untuk Mendaftar Jadi Ahli Shaklee 2018


Bagaimana mendaftar menjadi ahli Shaklee? 

Ada 2 cara anda boleh pilih,
  1. SMS 'Daftar Ahli Shaklee' ke 013-5707812 atau
  2. Isi borang Daftar Ahli Shaklee Secara Online yang di sediakan di bawah ini. 

Bagi anda yang memilih untuk mendaftar ahli Shaklee dengan mengisi borang Daftar Ahli Shaklee Secara Online, anda boleh mengisi borang Daftar Ahli Shaklee Secara Online ini. Apabila selesai mengisi borang Daftar Ahli Shaklee Secara Online, anda tekan butang SUBMIT dan kami akan menghubungi anda dalam masa 24 jam bagi tujuan pengesahan pendaftaran ahli Shaklee anda.

Yuran keahlian Shaklee ialah RM70 untuk semumur hidup.Kos penghantaran untuk memberkit Shaklee ialah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah Sarawak.

Jumlah yuran Ahli Shaklee seperti berikut:
  • semua rata RM35 sahaja mula tahun 2020! (dah turun dari RM75 dulu)

Borang Daftar Ahli Shaklee Secara Online

Anda dikehendaki mengisi borang daftar ahli Shaklee secara online berikut:





Jika ada masalah untuk loading borang borang daftar ahli Shaklee secara online di atas, anda boleh mengisi borang dengan klik pada : Borang Daftar Ahli Shaklee Secara Online

Terima kasih kerana mendaftar sebagai ahli Shaklee bersama kami di bawah naungan group besar Shaklee, s2uFamilies yang merupakan antara group Shaklee terbaik di Malaysia.

Kami akan menghubungi anda dalam masa 24 jam untuk memberi bimbingan dan perkara asas yang perlu anda ketahui sebagai seorang ahli Shaklee yang sah berdaftar atau Shaklee independent distributor (SID).

Jika terdapat sebarang isu berkenaan pembayaran Yuran keahlian Shaklee, atau anda berminat untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee dengan cara Keahlian Secara Percuma / Free Membership, anda boleh menghubungi kami di 013-5707812 atau klik bawah ini untuk pautan WhatsApp.


 http://Www.wasap.my/60135707812


Untuk Maklumat penuh berkenaan Daftar Ahli Shaklee, anda boleh membaca artikel Bagaimana Nak Jadi Ahli Shaklee ini.


Terima kasih :)



Post a Comment

0 Comments