Baru 5 Hari Guna Youth Shaklee Jerawat Dah Kecut!


Baru 5 hari guna YOUTH Shaklee jerawat jadi kecut! Testimoni diri sendiri YOUTH Shaklee dalam masa 5 hari penggunaan. Guna sendiri dulu baru puas hati kan?




Gee baru guna set YOUTH ni dalam masa 5 hari tapi dah ada perubahan dah. Tak sangka jerawat tumbuh kat tengah-tengah tu dah kecut. Gee mula guna 3 Februari lepas. Dalam tempoh 5 hari tu kan Gee perasan jerawat dan kecut.

Gee guna full set YOUTH ya. Ada 5 item semuanya.

Boleh lihat video kat sini >>  YOUTH SKINCARE PART 1

1. Luminous Gel Oil Cleanser
2. Perfecting Skin Toner
3. Youth Activating Serum
4. Radiance C + E
5. Advance Renewal Night Cream




Bukan gee sorang jer rasa efek cepat ni ya. Ada lagi pengguna YOUTH yang lain pun sama. Boleh tengok kat sini >> Testimoni Terbaru YOUTH Shaklee


Bagaimana kesan boleh cepat sangat?

Antara sebab dia adalah bahan-bahan yang ada di dalam YOUTH ini. Bahan botani yang digunakan terbaik sangat untuk kulit kita.

  • Muscadine grape - Melindungi dan memperbaharui sel DNA, menghalang kerosakan kolagen dan elastin.
  • Lotus Japonicus - Menjana semula sel untuk menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.
  • Apple stem cell extract - Mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit, mengekalkan dan memperbaiki tisu kulit agar lebih berseri, lembut dan lebih lama!
  • Schisandra Chinensis fruit extract - Melegakan, menenangkan keradangan dan kegatalan pada kulit. Juga menyokong struktur kulit agar lebih muda.
  • Vital Repair+ Complex - Menghalang radikal bebas yang boleh merosakkan kulit dan menggalak tumbesaran sel sihat.

Lagi hebat YOUTH ni siapa ada 8 patent dan patent pendings!

Dan YOUTH ni dihasilkan selama 8 tahun setelah berbagai percubaan oleh para saintis Shaklee yang telah bekerja keras.

Paling menarik CEO Shaklee sendiri, Mr Roger Banet yang punya idea untuk hasilkan YOUTH. Beliau nak skincare yang betul-betul berkesan tapi dalam masa yang sama tak guna bahan berbahaya pada kulit dan kesihatan kita jangka panjang. Sebab tu YOUTH ni 100% vegan, berasaskan tumbuhan / bahan botani semata.

Dengan YOUTH, korang tak perlu risau dah soal bahan-bahan dia. Memang 'beyond organic', bukan setakat bahan organic tapi dari mula proses penanaman bahan botani semua dipantau agar betul-betul organic sehingga ke proses penghasilan YOUTH.


Hebat sangat kan?! Gee memang sangat berpuas hati guna YOUTH ni. Tak perlu dah fikir skincare lain lagi. Hehe



Harga YOUTH Shaklee?

Untuk harga setiap item dalam YOUTH ni kami masih menunggu pengesahan daripada pihak KPDNKK. Dah ada harga nanti gee akan bagitahu ok.


Apa tunggu lagi korang, jom dapatkan YOUTHy SHAKLEE sekarang juga! Hubungi Gee untuk info dan details berkenaan skincare YOUTH ini. Klik bawah iniuntuk pautan Whatsapp.


 http://Www.wasap.my/60135707812


 

Post a Comment

0 Comments