Testimoni Youth Shaklee Malaysia | Set Skincare Shaklee


Testimoni pengguna Youth Shaklee dari Malaysia 


testimoni youth shaklee


Ada yang masih tercari-cari lagi skincare terbaik dan sesuai untuk kulit? Skincare untuk kulit berminyak? Skincare untuk kulit kering? Skincare untuk kulit kusam? Skincare untuk jeragat? Skincare untuk jerawat?

Kini korang tak perlu risau dah. Gee ada skincare best untuk korang semua! Yang pasti bila korang dah guna nanti pasti puas hati! Terbaik lah👍

Ok sebelum tu kita tengok testimoni dulu ok. Ni testimoni dari orang kita Malaysia sendiri yang baru guna dalam 1 bulan. Untuk testimoni dari pengguna YOUTH kat US sana yang dah guna tahun lepas boleh lihat sini >>YOUTH Skincare Shaklee

Testimoni Youth Shaklee dari Malaysia 

*Update 20 Mac 2018*







































Skincare YOUTH Shaklee

Bagaimana dia membantu? Apa kelebihan skincare YOUTH ini?

  • YOUTH - Look Younger Longer

YOUTH dibangunkan dan dihasilkan oleh pakar kulit antarabangsa dan bertaraf dunia. Ia mengambil masa 8 tahun untuk terhasilnya YOUTH ni. 8 Tahun ya!!!


Dan bagi memastikan YOUTH ni betul-betul terbukti berkesan, Shaklee menjalankan ujian klinikal dengan menggunakan Indeks Usia Kulit. Indeks ini tujuan dia untuk mengukur tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

Hasil Keputusan Klinikal YOUTH



Yang paling menarik, YOUTH adalah;
  • 100% vegan, berasaskan tumbuhan
  • Diuji oleh ahli oftalmologi ()
  • Diuji oleh ahli dermatologi
  • Non-Comedogenic (tak menyumbatkan liang pori kita)
  • Hipoalergenik
  • Tiada paraben
  • Bebas dari lebih 1500 bahan kimia berbahaya
  • 8 Patent & Patent pending (diproses)
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Sesuai untuk semua peringkat umur (dari 20an - 70an)



Bahan-bahan yang ada digunakan di dalam YOUTH

1. Muscadine Grape


Polifenol Muscadine Grape dalam proses patent lagi. Anggur ni berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki DNA sel kita & dalam masa dia akan menghalang berlakunya kerosakan kolagen dan elastin.

Tahu tak, Muscadine Grape ni bahan premium dalam Vivix!

2. Lotus Japonicus


Membantu mengaktifkan protein youth yang penting untuk menjada semula sel-sel untuk menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.

Lotus Japonicus digabungkan dengan YOUTH Complex, dan Schisandra Chinensis Fruit Extract untuk membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.


3. Apple Stem Cell Ectract


Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract membantu mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk memastikan kulit kita kelihatan lebih muda. ia juga dapat mengekalkan dan memperbaiki tisu kulit agar kulit kita lebih berseri dan rasa lebih lembut.

4. Schisandra Chinensis Fruit Extract


Schisandra Chinensis Fruit Extract adalah sejenis tumbuhan herba yang banyak digunakan di China, Korea dan Jepun. Ia membantu melegakan dan menenangkan keradangan serta kegatalan pada kulit. Yang penting ia sesuai untuk semua jenis kulit.

Schisandra Chinensis Fruit Extract juga membantu menyokong struktur kulit agar lebih muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.  

5. Vital Repair+ Complex


Vitsl Repar+ Complex ini pulak ada pelbagai paten yang mmeberikan nutrien antioksida dan vitamin penting untuk mengahalang radikal bebas yang boleh merosakkan kulit dan dalam masa yang sama juga membantu mengalakkan kesihatan sel di dalam.

Apa yang ada dalam set skincare YOUTH ini?


1. Luminous Gel Oil Cleanser – Pencuci muka

3 dalam1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, menghaluskan kulit wajah, menyuci dan menyediakan kulit untuk lengkah seterusnya.

Bahan: Mengandungi Vital Repair+, Muscadine Grape Extract dan Ekstrak Alga Hijau yang menghaluskan.

2. Perfecting Skin Toner 

Membebaskan kulit dari sel-sel kusam dan ejen pencemar alam sekitar agar lebih cerah. Juga membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi.

Bahan: Mengandungi Vital Repair+, Muscadine Grape Extract dan Ekstrak Alga Hijau yang meremajakan.

3. YOUTH Activating Serum

Mengandungi 10 klai ganda bahan aktif untuk memulakan langkah memperbaharui sel-sel kulit. Membantu menggalakkan kolagen agar kulit lebih muda remaja dan berseri.

Bahan: YOUTH Complex dengan Apple Stem Cell, Lotus japonicus, Vitamin A Berkapsul.

4. Activating Moisturizer SPF 50

Melindungi kulit daripada sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Juga memlembapkan kulit dan memperbaiki kulit secara menyeluruh.

Bahan: SPF 50, Vital Repair+ Complex, dan Muscadine Grape Extract

5. Advance Renewal Night Cream - Light

Mengalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa kita tidur. Campuran botanikal khas ini juga membantu merangsang pengahsilan koalgen dan elastin, agar kulit lebih muda, licin dan cerah.

Bahan; Vital Repair+ Complex, Schisandra Chinensis dan Lotus Janponicus.

6. Radiance C+E

Mengandungi 20 peratus vitamin C yang tulen dan vitamin E serta ekstrak raspberi untuk membantu kulit lebih tegang, lebih cerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan pada wajah. Ia juga mengurangkan tompok hita, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Kapsul berwarna emas ini juga berasaskan tumbuhan, vegan, 100 peratus terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Bahan: 20% Vitamin c tules, Vitamin E, Raspberi.


Best ke hebat skincare YOUTH ni??


Gee sendiri juga baru menggunakan skincare YOUTH ini bermula 3 Februari lepas. Gee dapat beli awal sebab khas untuk leader Shaklee yang dapat join BLNC 2018 lepas.

Apa yang gee boleh katakan pada awal penggunaan ini:
  • Kulit rasa lebih lembut
  • Jerawat kat muka macam cepat surut 
  • Kulit kurang berminyak
  • Whitehead kat hidung makin berkurang, hidung lebih licin

Setakat ini gee boleh katakan YOUTH ini adalah terbaik!


Bagi yang berminat untuk mendapatkan YOUTH ini, anda boleh menghubungi Gee terus ke 013-5707812 atau klik bawah ini untuk Whatsapp. Anda juga boleh order terus online di sini.

 http://Www.wasap.my/60135707812
Klik untuk pautan WhatsApp


Post a Comment

0 Comments