Selamat Tinggal NutriWhite & Enfuselle, Selamat Datang YOUTH Skincare



Selamat Tinggal NutriWhite & Enfuselle, Selamat Datang YOUTH Skincare

Entri kalini sebenarnya Gee nak berkongsi skincare yang Gee guna sekarang iaitu NUTRIWHITE dan ENFUSELLE.

Nutriwhite Gee guna;
  • Cleanser - Cleaser dia terbaik, lembut pada wajah kita. Tahan lama memang berbaloi.
  • Makeup remover - Terbaiki untuk buang blavkhead whitehead kat wajah. Untuk buang sisa makeup tu memang sangat bagus la kat muka.
  • Ultimate Whitening Lotion - dia gabungan moisturuzer dan boleh jadi krim siang  

Untuk Enfuselle, Gee guna toner. Best toner dia. Serasi dengan kulit muka. 


Gee dah dekat 3 tahun guna skincare ni tapi tahun ni berhenti guna. Berhenti bukan sebab apa tapi sebab Nutriwhite dan Enfuselle ni sudah diberhentikan pengeluaran bermula akhir tahun 2017 lepas.

Kenapa jadi macam tu?

Sebab Shaklee akan ada skincare baru iaitu YOUTH. YOUTH ni akan masuk pasaran Malaysia mula MAC 2018. Tapi yang menariknya Gee boleh guna sebulan awal dari korang! hihi 😃😊😄


Macam mana boleh guna lebih awal tu?

Sebab Gee layak untuk menyertai SHAKLEE BUSINESS LEADER NATIONAL CONFERENCE, BLNC untuk tahun 2018 ni. Alhamdulillah. Tahun lepas Gee layak jugak tapi tak berpeluang nak pergi. Tapi tahun ni, 2018 Gee memang dan rancang nak pergi dan salah satu sebab nak dapatkan Skincare YOUTH ni dulu. Hihi


Siapa yang dapat jemputan ke BLNC ni dia boleh beli YOUTH satu set penuh. Siap ada hadiah lagi tau. Ni nanti Gee kongisikan dalam entri akan datang ok.

Ok. sekian dulu untuk entri kalini, sebab Gee sekarang dalam perjalanan dari Sibu, Sarawak ke KL esok hari (2 Feb 2018). Doakan perjalanan Gee selamat sampai destinasi ya. 



Post a Comment

0 Comments