Promosi Shaklee April 2018


Promosi Shaklee bulan April 2018 kalini lebih menarik! Lagi-lagi yang sudah mendaftar jadi ahli shaklee atau yang ingin menjadi ahli shaklee, gee nasihatkan anda mendaftarlah bulan April ni.

Kenapa?

Kita lihat dulu Promosi Shaklee April 2018,

1.Promosi ESP

 
Belian 5 tong ESP, anda bakal mendapat e-vaucher RM50. Vaucher ni anda boleh guna untuk pembelian seterusnya. Selain itu, anda juga akan dapat kos penghantaran percuma! Satu lagi dapat ‘cash back’ RM40++. Best kan??

Dah baca? ESP - Keistimewaan, Kebaikan, Cara makan dan Testimoni 


2.Promosi Shaklee Baby 

 
Yang ini set mandian untuk baby dan anak-anak anda. tapi sebenarnya set ini orang dewasa atau yang ada kulit sensitid juga boleh guna set Shaklee baby ni.

Beli 2 set Shaklee baby, dapat 1 set percuma Shaklee baby. Jadi anda dapat 3 set Shaklee baby!

Dah baca? Shakleebaby


3.Promosi YOUTH Shaklee

Promosi YOUTH ni dilanjutkan dari bulan Mac. Yang best promosi YOUTH kalini, anda juga akan mendapat PERCUMA RADIANCE C+E (yang berharga RM437.25) dan BEG YOUTH.

Lihat >> Promosi Youth Shaklee Mac-April 2018




4. Percuma kos penghantaran untuk belian RM600 ke atas untuk pos ke seluruh Malaysia!

Juga kos penghantaran sama rata RM10 untuk Semenanjung, Sabah dan Sarawak.

 

5. Premium merchandise 





 
Item premium dari Shaklee ni biasa dia ada untuk belian PWP (puchase with puchase). Tapi bulan April ni, sesiapa saja ahli Shaklee boleh membeli mana-mana premium merchandise ni.


* * *
 

Best kan promosi Shaklee untuk April ni. Sebab tu Gee kata untung sangat yang jadi Ahli Shaklee bulan ni. Lagi satu, bila jadi ahli anda juga mendapat diskaun 15-25% untuk setiap produk Shaklee.

Untuk info, order dan pendaftaran ahli Shaklee anda boleh terus menghubungi Gee. Boleh klik Whatsapp di blog ini. 013-5707812.



Post a Comment

0 Comments