Jul 15, 2018

Testimoni Youth Shaklee untuk Kulit Jerawat


Testimoni skincare Youth Shaklee untuk kulit berjerawat.

Bagi yang ada kulit berjerawat ni agak sukar nak carik skincare yang betul sesuai kan? Salah pilih nanti boleh buat jerawat makin banyak naik pulak.

Dalam entri ni gee kongsikan beberapa testimoni Youth Shaklee untuk masalah kulit jerawat.








Gee sendiri juga ada naik jerawat kat muka. Setakat ni guna skincare Youth jerawat jadi cepat elok dan jarang sangat naik.

Memang skincare Youth ni sangat hebat untuk masalah kulit jerawat👍.

Bagaimana skincare Youth Shaklee boleh membantu masalah kulit berjerawat?

  • Bebas dari 1500 bahan kimia bahaya untuk kulit. Sebab tu untuk muka jerawat efek dia sangat best! Jerawat terkawal dan makin elok.
  • Mucadine Grape extract. Antara bahan penting yang ada dalam Vivix dan dia ada juga dalam skincare Youth ni. Anggur ni sangat sangat tinggi antioksidan. Sangat bagus sangat untuk muka jerawat. Juga mempunyai ciri anti-radang yang mana dia boleh membantu mengawal keradangan akibat jerawat. Kesannya, jerawat makin baik dan terkawal. 
  • Perfecting skin toner. Toner Youth ni macam 'double cleansing'. Dia akan bantu muka kita lebih bersih lagi lepas cuci dengan pencuci muka Youth. Toner Youth ni akan bersihkan skali liang roma / liang pori muka kita dari kotoran. Bila liang-liang ni bersih tak tersumbat maka jerawat akan lebih terkawal dan tak naik dah. Best kan? Tu yang banyak bantu jerawat cepat elok.
  • Bahan-bahan lain dalam Youth juga banyak membantu masalah jerawat:
🍀Green Algae - sifat antimicrobial yang akan membunuh 'candida' penyebab jerawat naik

🍀Jojoba - membaiki jerawat

🍀Shea Butter - mempunyai sifat anti-bakteria & antiradang yang bagus untuk jerawat

🍀Raspberry - tinggi antioksidan. Ia boleh membantu mengawal hormon jerawat, mengurangkan keradangan pada kulit dan membekalkan vitamin C.

🍀Youth complex - salah satu bahan dalam Youth ni boleh mengaktifkan kolagen dalam sel kulit kita! Tu efek dia power untuk kulit kan?


Youth shaklee
Full Set Youth dari Shaklee

Secara ringkas gee boleh bagitau yang skincare Youth ni sangat lah sesuai untuk yang ada jerawat! Memang gee rekomen sangat!

Yang penting skincare Youth ni bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya yang tak elok untuk kulit kita dalam masa panjang.

SELAMAT dan ORGANIK! Sebab dia 100% vegan / tumbuhan.



Testimoni lain Youth, Di sini

Testimoni Youth untuk lelaki, Di sini

Testimoni Youth untuk jeragat, Di sini

Rutin penggunaan Youth, Di sini

Dah baca Youth skincare bebas bahan kimia, Di sini




Nak order Youth? Jommmm hubungi gee segera ke 013-5707812. Mari kita beralih kepada skincare yang lebih selamat dan berkesan!