Vivix Shaklee Membantu Berhenti Merokok


Vivix Shaklee Membantu Untuk Berhenti Merokok


Bagaimana Vivix dari Shaklee ini boleh membantu berhenti merokok dan mengurangkan ketagihan pada rokok?

Kenali dulu di sini >> Vivix Shaklee

Ramai yang ingin berhenti merokok tapi masih tak berjaya lagi. Kalini saya nak kongsikan cara mudah berhenti merokok dengan bantuan Vivix Shaklee.

Vivix Shaklee Membantu Untuk Berhenti Merokok 
  • Vivix Shaklee membantu memulihkan dan memperbaiki DNA perokok. Ramuan dalam Vivix Shaklee, polifenol dan resveratrol membantu memulihkan dan melindungi sel-sel badan yang telah rosak dan musnah akibat merokok.
  • Vivix Shaklee sebagai agen detox? Vivix akan membantu menyingkirkan nikotin dari dalam darah, organ, otak dan sebagainya.
  • Vivix Shaklee membantu mengurangkan tanda-tanda dan gejala apabila telah berhenti merokok. Bila sudah berhenti merokok secara tiba-tiba, ini akan menyebabkan tubuh badan perokok mengejut. Dengan bantuan Vivix Shaklee inshaAllah boleh membantu mengawal dan meredakan. 

  • Vivix Shaklee juga boleh mengurangkan / mengawal rasa @ feeling bagi anda yang suka merokok.


Seronok kan? Vivix Shaklee ni sangat membantu anda yang nak berhenti merokok dengan cara lebih mudah dan selamat. Mudah sebab hanya mengambil Vivix Shaklee 1 sudu sehari saja!

Dan juga selamat sebabnya kesihatan badan juga bertambah baik dengan mengambil Vivix Shaklee secara konsisten.

Untuk kesan terbaik, anda boleh mengambil Vivix Shaklee bersama dengan DTX Complex. Ia adalah suplemen yang khusus untuk menjaga kesihatan hati. DTX Complex ini akan bertindak mendetoks benda berbahaya kesan daripada rokok yang boleh mengganggu kesihatan dan fungsi hati.

Perlu anda tahu bahawa hati adalah tempat memproses toksin dalam badan. Maka sangat penting untuk fungsi hati dengan terbaik!


Mari lihat testimoni mereka yang minum Vivix Shaklee untuk perokok.

Testimoni Vivix Shaklee Untuk Berhenti Merokok
















Cara nak order Vivix Shaklee untuk berhenti terus merokok?
Jom hubungi Gee di 013-5707812 atau klik di sini untuk Whatsapp Gee terus.






Post a Comment

0 Comments